Sprawa wygląda następująco.
Pół roku temu kupiłem auto z przebiegiem 140.000 km.
Podczas którejś wizyty u mechanika okazało się, że auto ma przejechane 250.000 km
W międzyczasie wymieniłem sprzęgło i zrobiłem remont silnika - łączny koszt ok. 6000 zł.
Ponadto wiadomo - płyny, zawieszenie itp.
Samochód kupiłem na FV od osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
Osoba, od której kupiłem auto była w jego posiadaniu jedynie kilka miesięcy (pewnie typ skapnął się, że kupił złom).
Historia pojazdu pobrana z CEPiK
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Zmieniony przez - playman w dniu 2016-10-25 21:58:01
______________________________
20.05.2006 - 01.04.2019 [*]
Dlatego jak się moi drodzy jeździ za jakąś konkretniejszą furą za więcej kasy aniżeli 1k ojro, to mamy takie urządzonko jak carprog za całe 4 stówy i możemy sprawdzić rekordy modyfikacji eepromu, których skasować się nie da.
I to jest prawie w kazdej furze +2004.
Ale jak to mawiają na dzielni KMWTW.
A tak na serio raczej nic nie zrobisz. Po prostu zostałeś wyrvchany bez mydła.
_______________________________
Chłopaczki z Polkowic już Pojechali
Co masz wpisane na fakturze, stan licznika czy przebieg pojazdu?
W sumie pozostaje Ci zgłosić pisemnie sprzedającemu fakt niezgodności przebiegu ze stanem faktycznym i zażądać odstąpienia od umowy. Musisz tylko jakoś udokumentować swoje odkrycie (rzeczoznawca, wydruk z ASO?).
Przelicz co się bardziej opłaca, bo w sumie parę zł zainwestowałeś w to auto. Możesz dogadać się na dostosowanie ceny do wartości auta w momencie sprzedaży, wynikającej ze znacznie większego przebiegu.
@saiko
Pyerdolisz.
Zmieniony przez - Neptas w dniu 2016-10-26 07:50:21
saikolank, ale takiej operacji nie wykonasz przez obd ? Tylko musisz pruć elektronikę, zgadza się ?
Szczerze o carprogu nie słyszałem, bawiłem się enigmą, ale tutaj trzeba otwierać licznik, lutowac itp. Więc rzadko kto pozwoli na rozbieranie auta w takim sposób
_______________________________
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!
Z tego co wiem, to przez OBDII da się czytać, ale na zapis raczej nie ma szans - mowa przynajmniej o w miarę nowych autach ~2010 rok.
W nowych autach do zrobienia np. chiptuningu wylutowują pamięć na stół, więc co Ci po odczytaniu ilości rekordów, skoro w T-dieslu na 99% może to być ślad po zrobieniu programu?