Tak jak w temacie, poszukuję jakiegoś grilla elektrycznego , niestety nie znam się na tego typu sprzęcie więc walę do was . Z tego co się orientuję głównie dzieli się to na dwa rodzaje - otwarte i zamknięte (podobne do opiekaczy), który lepszy? Czy da radę taki sprzęcior kupić do ~150zł? Ostatnio był taki w Lidlu, ale nie zdążyłem kupić . No i kolejne pytanie, czy w ogóle jest to warte zakupu? Planuje głównie grillować na tym kuraki lub jakąś wołowinę.
Wbijam sogi !
Zmieniony przez - Osteusz w dniu 2013-09-02 03:17:58
mam takiego grilla od jakis 5 lat , obecnie rzadko uzywam ale kiedys praktycznie codziennie
dwustronny, wiec zamykany
do grillowania piersi z kuraka idealny, przygotowanie calosci zajmowalo mi 5 min , wiec przede wszystkich oszczednosc czasu i miesko wychodziło zawsze bardzo smaczne
wołowinę próbowałem kilka razy ale była zdecydowanie za sucha; ryby moze 2-3 razy i byly ok ,ale przede wszystkim do kuraka go kupiłem i grillowałem praktycznie codziennie
firma DeLonghi, polecam zakup ale niestety byl duzo drozszy niz 150zl, pewnie przez te kilka lat sporo sie pozmienialo
Dzięki za odpowiedzi, wbijam sogi komu się da . Też myślałem o patelni, ale stwierdziłem że jednak wole taki grillo-opiekacz . Patrzyłem te z Tefala, wyglądają solidnie ale cena to około ~250zł. Znalazłem jeszcze coś takiego - [allegro.pl/grill-opiekacz-elektryczny-hb-pm1801ds-1800w-hit-i3487599964.html] . Ogólnie słyszałem dość pochlebne opinie o tej marce, głównie o blenderach. Co sądzicie?
no ja mam dokladnie ten z lidla od niecalych 2 lat i jestem nawet zadowolony. moze moglby byc mocniejszy niz te 2000w, ale to malo wazne w sumie. nawet tyle daje dosc rade
Ten z Lidla ile ma Watt? Głównie zależy mi na niezawodności sprzętu oraz w miarę wydajnemu grillowaniu . No i jaka to marka, może uda mi się coś wyrwać na allegro .