FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 788 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Zamotana sprawa - co dalej? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zamotana sprawa - co dalej?"   
 
TOMoz
 Wysłana - 20 październik 2006 17:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Wiec sprawa wyglada tak:

Wlasciciel pewnego osrodka wypoczynkowego oglosil bankructwo i - ku jego zdziwieniu - zabrano mu caly osrodek, razem z ziemia, jeziorami, itd.

Nastepnie ziemie te zostaly odsprzedane jako dzialki rekreacyjne kilkunastu osobom (w tym jednym kupcem jest moja rodzina).

Do tego momentu wszystko gra...

Tylko ze problem jest w tym, ze poprzedni wlasciciel odwolal sie do sadu, gdzie przegral sprawe, lecz znowu sie odwolal i tym razem wygral...

Teraz pytanie:

Jesli on wygral sprawe, to prawnie jest wlascicielem dzialki, ktora zostala nam sprzedana przez miasto, lecz my rowniez jestesmy jej wlascicielami, poniewaz przeciez zaplacilismy za nia, oraz oplacalismy wszystkie skladki/podatki - co bedzie dalej?

______________________________
 
d(^^)b

 
hallucyon
 Wysłana - 20 październik 2006 18:06      [zgłoszenie naruszenia]

z tego co wiem, jesli nabyliscie dzialke w tzw. dobrej wierze, to nie ma mozliwosci odebrana wam jej
miasto bedzie zmuszone wyplacic mu rekompensate pieniezna

btw: jesli wciaz nie figurujecie w ksiedze wieczystej jako wlasciciele, warto zastanowic sie nad przyspieszeniem wpisu

 
TOMoz
 Wysłana - 20 październik 2006 18:11      [zgłoszenie naruszenia]

Dzialka zostala zakupiona w tzw. dobrej wierze - nikt sie nie spodziewal ze beda takie jaja..

A w ksiedze wieczystej jestesmy wpisani jako prawni wlasciciele... ale ten poprzedni wlasciciel twierdzi ze ten wpis nie zostal utrwalony zgodnie z prawem

Zmieniony przez - TOMoz w dniu 2006-10-20 18:11:53
_______________________________
 
d(^^)b

 
piotrusxtc
 Wysłana - 30 październik 2006 13:58       [zgłoszenie naruszenia]

jesli jestescie w ksiedze wieczystej to juz nic wam nie zrobia. Mozecie oddac tamtemu dzialke i zadac duuuuzego odszkodowania od miasta albo zostawic sobie dzialke i nic wam nie zrobia bez wyroku. Jesli jednak wszystko odbylo sie zgodnie z obowiazujacymi procedurami to dzialka nie zostanie wam odebrana.
_______________________________
 
seks, alkohol, mordobicie...

kocham konie... - mechaniczne !!

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Zamotana sprawa - co dalej?

Warto przeczytać: Umowa o zakazie konkurencji... | Oryginalny windows... | CFA | kredyt studencki | Zawalili mi z banku $ | Kolizja drogowa | Analiza SWOT | PILNE!!! TESTY ANALITYCZNE - SHL | POLICJA | Umowa zlecenie po angielsku? | Wezwanie | Jak się bronić na policji . | Strefa Parkowania-Wawa | zdrowie/zycie/ciało | Próbował ktoś? | Firma w raju podatkowym | bydgoszcz | peklowanie | szczecin sex bez zobowiązań | grzesiak | gracjan roztocki | sebalzk | Beata Ścibak | gdzie kupić viagrę | patelnia | Europa | dziewic | smarowanie odbytu | żele analne | masowanie prostaty krem | masowanie prostaty czym | masowanie odbytu czym | rolada | ku czci | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0