FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat zosta³ odczytany 2917 razy ¬

ROZRYWKA | Pasje i podró¿e - ma³e i du¿e
Zenit 122 + MC Helios 44m-4 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zenit 122 + MC Helios 44m-4"   

Niero
 Wys³ana - 20 styczeñ 2010 01:48        | zg³o¶ naruszenie regulaminu

Sprawd¼ swoje BMI

Yo!

Interesujê siê fotografi±. Znalaz³em mój stary aparat, Zenit 122 a w nim MC Helios 44m-4. Mam tak¿e aparat cyfrowy innej firmy. I zastanawiam siê, którym zdjêcia wychodzi³y by lepsze... Sprawdzi³ bym to chêtnie sam, ale niestety nie jestem profesjonalist± i pytam was czy typowy aparat cyfrowy(w granicach 200-300z³) jest dorównaæ takiej rosyjskiej maszynce?

P.S. Gdzie mo¿na daæ obiektyw do przerobienia, by robi³ zdjêcia z przybli¿enia, np tak, ¿eby by³o widaæ np siatkówkê oka pszczo³y? Wiem, ¿e s± specjalne obiektywy, ale tak¿e jestem w tym, ¿e mo¿na je przerobiæ. Sam wolê siê na to nie zabieraæ, tak wiêc proszê was o radê.

I proszê o opinie owego po³±czenia (Zenit 122 + MC Helios 44.-4).

Z góry dziêkujê, sog za pomoc.

Nie wa¿ne dok±d pójdê, wa¿ne, ¿e wiem, i¿ jestem tutaj.

leniwiec_K
 Wys³ana - 9 marzec 2010 08:12      [zg³oszenie naruszenia]

Aparat za 200-300z³ vs helios?? Bez porównania jak masz pojêcie o czasie , przes³onie , iso... to za pomoc± analoga zrobisz o wiele lepsze zdjêcia ni¿ jak±¶ mydelnic±.

Co do robienia zdjêæ macro to musia³ by kto¶ ci przerobiæ obiektyw gwintuj±c go z drugiej o ile pamiêæ mnie nie myli . Zak³adasz obiektyw odwrotnie i masz macro:).

Moja rada to we¼ 400z³ kup najtañsza lustrzankê (chyba Olympusy e-500 , e-300 bêd± najtañsze ) zakup sobie przej¶ciówkê 4/3--> m42
podpinasz ten obiektyw i masz naprawdê fajny zestaw do szaleñstw.

Kamil102
KIEP
 Wys³ana - 9 marzec 2010 12:59      [zg³oszenie naruszenia]

konwenter do macro
ewentualnie obiektyw do macro, ale wydasz duzo wiecej niz 200-300 zl

Prawdziwi twardziele nie jedz± miodu
Prawdziwi twardziele ¿uj± pszczo³y

Preskaler