FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemylenia seks

∑ temat zosta odczytany 2917 razy ¬

ROZRYWKA | Pasje i podre - mae i due
Zenit 122 + MC Helios 44m-4 
[powiadom znajomego]    
Autor "Zenit 122 + MC Helios 44m-4"   

Niero
 Wysana - 20 stycze 2010 01:48        | zgo naruszenie regulaminu

Sprawd swoje BMI

Yo!

Interesuj si fotografi. Znalazem mj stary aparat, Zenit 122 a w nim MC Helios 44m-4. Mam take aparat cyfrowy innej firmy. I zastanawiam si, ktrym zdjcia wychodziy by lepsze... Sprawdzi bym to chtnie sam, ale niestety nie jestem profesjonalist i pytam was czy typowy aparat cyfrowy(w granicach 200-300z) jest dorwna takiej rosyjskiej maszynce?

P.S. Gdzie mona da obiektyw do przerobienia, by robi zdjcia z przyblienia, np tak, eby byo wida np siatkwk oka pszczoy? Wiem, e s specjalne obiektywy, ale take jestem w tym, e mona je przerobi. Sam wol si na to nie zabiera, tak wic prosz was o rad.

I prosz o opinie owego poczenia (Zenit 122 + MC Helios 44.-4).

Z gry dzikuj, sog za pomoc.

Nie wane dokd pjd, wane, e wiem, i jestem tutaj.

leniwiec_K
 Wysana - 9 marzec 2010 08:12      [zgoszenie naruszenia]

Aparat za 200-300z vs helios?? Bez porwnania jak masz pojcie o czasie , przesonie , iso... to za pomoc analoga zrobisz o wiele lepsze zdjcia ni jak mydelnic.

Co do robienia zdj macro to musia by kto ci przerobi obiektyw gwintujc go z drugiej o ile pami mnie nie myli . Zakadasz obiektyw odwrotnie i masz macro:).

Moja rada to we 400z kup najtasza lustrzank (chyba Olympusy e-500 , e-300 bd najtasze ) zakup sobie przejciwk 4/3--> m42
podpinasz ten obiektyw i masz naprawd fajny zestaw do szalestw.

Kamil102
KIEP
 Wysana - 9 marzec 2010 12:59      [zgoszenie naruszenia]

konwenter do macro
ewentualnie obiektyw do macro, ale wydasz duzo wiecej niz 200-300 zl

Prawdziwi twardziele nie jedz miodu
Prawdziwi twardziele uj pszczoy

Preskaler
 Wysana - 12 marzec 2010 09:50      [zgoszenie naruszenia]