FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 137978 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
"Poznaj moich rodziców";-) wpadki, przygody itp;-) 
[powiadom znajomego]    
Autor ""Poznaj moich rodziców";-) wpadki, przygody itp;-)"   
 
wigwam
 Wysłana - 24 sierpień 2007 02:13      [zgłoszenie naruszenia]

Hehe, tez mialem przygode:)Najsmieszniej jest to ze bylo to w 3 gimnazjum, czyli mialem 15 lat:P bylismy na takim "obozie" klasowym w domkach letniskowych i popoludniem lezalem sobie z dziewczyna na łózku w jej domku... nagle zrobilo sie tam kompletnie pusto (co jest dziwne bo domki byly szescioosobowe:P) wiec my, korzystajac z okazji popiescilismy sie troche, nie planowalismy nic wiecej bo wiecie, przypal:P a ze mielismy opiekunki starej daty (w tym jedna stara panna) to taka cisza byla podejrzana. wiec wstalismy i idziemy szukac reszty, i przechodzac kolo domku opiekunów słysze:
-"Ela, słuchaj, to twoi wychowankowie, myślisz że Paweł i Krysia sie zabezpieczaja" wryło mnie w ziemie (chodzilo o mnie i moja laske)
- nie mam pojecia aniu. nie rozmawiam z nimi o takich rzeczach.
- To moze ja Pawłowi prezerwatywy zaniose?

scielo mnie z nóg. dopiero drugiego dnia jak powiedzialem o tym koledze to okazalo sie ze popoludniu bylo sprawdzenie obecnosci i akurat nas dwojga brakowalo, a ktos rzucil tekstem ze oni sie soba opiekuja w tamtym domku:P


 
kanarek
 Wysłana - 24 sierpień 2007 02:22      [zgłoszenie naruszenia]

****a teraz sobie uzmysłowiłem jak się czasem głupio czuję
_______________________________
 
Chroń swoje nerwy.

Specjalista -
 
Subarashii
 Wysłana - 24 sierpień 2007 06:08      [zgłoszenie naruszenia]

zauwazylem to w poscie wyzej :P
MLodo mnie urodzila, duzo sobie zawdzięczamy (np pozbycie sie ojca z domu )wiec nasze relacje sa very luźne :D

 
greku_806
moto.ifd
 Wysłana - 24 sierpień 2007 12:04      [zgłoszenie naruszenia]

Kanarek, mi tez bylo raz glupio isc na sniadanie- wymknalem sie niepostrzezenie tylnymi drzwami
_______________________________
 
Live to Ride
Ride to Live ©®

[moto.ifd.pl/] zapraszam!

Specjalista -
 
nasdwoje
 Wysłana - 24 sierpień 2007 13:36      [zgłoszenie naruszenia]

ja raz leżalem na pannie i cos sie szykowalo jakies pieszczoty i tu nagle mamuska stanela za drzwiami mowila ze wchodzi, a ja na szybkiego sie podnioslem mamuska poszla cos w barku znalesc i mowi ze przecierz mowila ze wchodzi hehe tylko ze zrobila to tak szybko ze nie zdarzylem sie pozbierac z laski jeszcze jak mamuska wychodzila to patrzy sie na mnie i taki usmieszek hehehe

 
ediee
 Wysłana - 24 sierpień 2007 15:11      [zgłoszenie naruszenia]

kanarek jakby mi ktoś powiedział, że mam luźną matke to wypadało by gonga wystrzelic

Specjalista -
 
eloelo89
 Wysłana - 28 sierpień 2007 15:25      [zgłoszenie naruszenia]

Hehe... ja miałem w sumie 3 wpadki z moja dziewczyną :P pierwszym razem kochałem sie z nią na łóżku, ona leżała bokiem lekko wypięta w moja stronę, i wpadł mój brat. Na szczęście byliśmy przykryci kocem a od pasa w gore mieliśmy ubrania ;]Drugim razem pieściliśmy sie tez pod kocem i do pokoju weszła jej starsza siostra. Tylko sie dziwnie uśmiechnęła... Za trzecim razem już było po wszystkim ale zapomnieliśmy sprzątnąć pudelka po prezerwatywach z szafki... Wszedł mój tata, ale nic sie nie odezwał. Później jak moja dziewczyna poszła to śmiał sie ze już sprzątnęliśmy :P

 
Kiku_
 Wysłana - 28 sierpień 2007 15:32      [zgłoszenie naruszenia]

eloelo a nie opier_dolił Cie, że kupujesz bez środka plemnikobójczego ?

 
eloelo89
 Wysłana - 28 sierpień 2007 15:35      [zgłoszenie naruszenia]

Hehe... Tak sie sklada ze kupuje z środkiem plemnikobójczym xD

 
Kiku_
 Wysłana - 28 sierpień 2007 15:39      [zgłoszenie naruszenia]

to tak jak ja <piwo> Chociaż głupie ekspedientki jak im się nie powie to normalne zawsze dają o_O

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 49 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

"Poznaj moich rodziców";-) wpadki, przygody itp;-)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49