FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6719 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Multimedia
angielskie filmy z napisami 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "angielskie filmy z napisami"   
 
Draciel 3
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:01        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

hej na wstępie piszę ze nie wiem czy do dobrego działu trafiłem jeśli nie to bardzo bym prosił o wskazanie mi takiego..ale do rzeczy
muszę poprawić swój angielski a z tego co wiem to oglądanie filmów po ang. z napisami polskimi to dobry wybór ale nie jestem w tych sprawach zorientowany może znacie jakieś stronki właśnie z filmami po angielsku i z napisami od razu,mogą być kreskówki

 
trib-misiu
ŻYDU
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:27      [zgłoszenie naruszenia]

poszukaj na youtube kanału użytkownika zajcef (zajcev) albo zajencef
_______________________________
 
człowiek o IQ ok. 453 razy większym od gąsiennicy

 
Landzio
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:38     
 Usunięta przez Lis3K za naruszenie Pkt8 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
Oski_m
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:43      [zgłoszenie naruszenia]

Ja zawsze oglądam filmy z napisami, obejrzałem całego Housa z napisami, do tego 9 sezonów Scrubs i nie zauważyłem żeby mój angielski się poprawił
_______________________________
 
Do ut des.
GT na zawsze w sercu mym.

 
jack.1
walker
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:45      [zgłoszenie naruszenia]

moze chce angielskie napisy

ogladalem tak kiedys 1 film i duzo wiecej sie nauczy niz na polskich napisach

Zmieniony przez - jack.1 w dniu 2010-01-13 15:45:20
_______________________________
 
Zapraszam na skoki narciarskie.

 
Landzio
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:53      [zgłoszenie naruszenia]

"filmów po ang. z napisami polskimi"

 
Draciel 3
 Wysłana - 13 styczeń 2010 15:57      [zgłoszenie naruszenia]

no leci po angielsku film a na dole ekranu polskie napisy może być na odwrót byle było skuteczne tylko jak i skąd to wytrzasnąć bo słabo się znam jeśli nikt nie zna takich stronek to co radzicie ściągnąć jakiś film po angielsku i poszukać do niego napisów??/ za bardzo nie wiem jak się napisy do filmów wkleja dlatego wole jakieś strony gotowe w necie

 
trib-misiu
ŻYDU
 Wysłana - 13 styczeń 2010 17:47      [zgłoszenie naruszenia]

to sie zastosuj do tego co ci napisalem i nie smuc dluzej
_______________________________
 
człowiek o IQ ok. 453 razy większym od gąsiennicy

 
Draciel 3
 Wysłana - 13 styczeń 2010 17:58      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki na początku patrze jakieś gry mi wyszły potem znalazłem filmy bo chyba o to chodziło hehe dzięki
a znasz też stronę podobną tylko że leci po polsku a napisy po angielsku to bym tak i tak słuchał ale i tak dzieki

 
esik
 Wysłana - 13 styczeń 2010 18:39      [zgłoszenie naruszenia]

Angielskie napisy...
Z polskimi napisami to ni chvja, nawet nie idzie sie wsłuchać co mówią, bo się skupiasz na czytaniu po polsku
_______________________________
 
"Czytajcie Eulera, czytajcie go - jest mistrzem nas wszystkich."
- Pierre Simon de Laplace

 
Draciel 3
 Wysłana - 13 styczeń 2010 20:44      [zgłoszenie naruszenia]

esik a masz jakieś propozycje by słuchać na odwrót i tak i tak bym sobie słuchał albo ściągnąć jakiś polski film i wkleić angielskie napisy ale to da się zrobić????będę wdzięczny za propozycję

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

angielskie filmy z napisami

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Tytuł piosenki | Piosenka z filmu "Armageddon" | Bez skazy - Nip/Tuck | techno/dance/club/trance co polecacie? | TOP GEAR | Program do robienia bitów HH | Pretty Little Liars | Mój numer - Zapraszam do odsłuchu | muzyka na 18 | Rutkowski patrol | Jak wam sie podoba? | kawałki w tym stylu | Serwisy dotyczące książek | Film - Sex drive/Sekspedycja | Sąd Uliczny | najlepsza telewizja muzyczna ? | zzz | kastracja | kłoda | kandelabr | top męskich | Kategoria AM | skarpety | haloperidol | karsibór | tczew | język współczesnej reklamy | cypr | sedzisow mlp | czy fotomontaż | po czym rozpoznać | wina | AMANDA STREICH | monika mrozowska playboy | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2016 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0