FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2994 razy ¬

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
bójka 
[powiadom znajomego]    
Autor "bójka"   

Donio
 Wysłana - 10 lipiec 2008 20:19      [zgłoszenie naruszenia]

mazmas,
łacha drzesz czy o droge pytasz chopak
nie ja napisałem: poddałem się woli prokuratora rezygnując z rozprawy.
czyli było 335 kpk, tak więc nie wyj teraz do księżyca

*** Moderator działu Prawo i Ekonomia ***
Spec prawa karnego
i procesowego

Specjalista -

Kukułek
 Wysłana - 10 lipiec 2008 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

ehhh a ja się martwię, że maturę słabo zdałem.
krzyżyk na drogę ziomuś.

mazmas
 Wysłana - 10 lipiec 2008 20:43      [zgłoszenie naruszenia]

przed złozeniem zeznań policjant zapytał, "chcesz rozprawy czy prokurator ma decydować" nie chciałem rozprawy bo nie wiedziałem co za to wszystko grozi. nie jestem studentem prawa nie wiedziałem ze w kk jest napisane ze za postawione mi zarzuty dostaje sie wyrok bez zawiasow a wtedy o tym nikt mnie nie informował.

mlkv
 Wysłana - 10 lipiec 2008 20:55      [zgłoszenie naruszenia]

1. wypowiedź - "Nie wiedziałem dokładne co mi za to grozi więc gdy zeznawałem przyznałem się do udziału w bójce i poddałem się woli prokuratora rezygnując z rozprawy"

2. wypowiedź - "nikt ze mną nic nie ustalał. o niczym z prokuratorem nie rozmawiałem"

Stary.

Zdecyduj się czy doszło z twojej strony do ugody z prokuratorem i zgody na zaproponowaną przez niego karę, czy też po nigdy z prokuratorem nie gadałeś i się boisz że Ci wlepią wyrok. O ile nie opiszesz dokładnie stanu faktycznego to naprawdę nikt Ci nie pomoże.

Edit: Autorze, jak może zauważyłeś już osoby mające coś do powiedzenia w tym dziale nie są z pierwszej łapanki i natychmiast wychwyciły nieścisłości w Twoich wypowiedziach. Więc pisz prawdę.

Zmieniony przez - mlkv w dniu 2008-07-10 20:57:30

"Real niggers do what they wanna do, bitch niggers do what they can do"

Ekspert -

Achoris