Autor |
"bójka" |
|
Donio
|
|
mazmas,
łacha drzesz czy o droge pytasz chopak
nie ja napisałem: poddałem się woli prokuratora rezygnując z rozprawy.
czyli było 335 kpk, tak więc nie wyj teraz do księżyca
Specjalista -
 |
|
|
Kukułek
|
|
ehhh a ja się martwię, że maturę słabo zdałem.
krzyżyk na drogę ziomuś. |
 |
|
|
mazmas
|
|
przed złozeniem zeznań policjant zapytał, "chcesz rozprawy czy prokurator ma decydować" nie chciałem rozprawy bo nie wiedziałem co za to wszystko grozi. nie jestem studentem prawa nie wiedziałem ze w kk jest napisane ze za postawione mi zarzuty dostaje sie wyrok bez zawiasow a wtedy o tym nikt mnie nie informował. |
 |
|
|
mlkv
|
|
1. wypowiedź - "Nie wiedziałem dokładne co mi za to grozi więc gdy zeznawałem przyznałem się do udziału w bójce i poddałem się woli prokuratora rezygnując z rozprawy"
2. wypowiedź - "nikt ze mną nic nie ustalał. o niczym z prokuratorem nie rozmawiałem"
Stary.
Zdecyduj się czy doszło z twojej strony do ugody z prokuratorem i zgody na zaproponowaną przez niego karę, czy też po nigdy z prokuratorem nie gadałeś i się boisz że Ci wlepią wyrok. O ile nie opiszesz dokładnie stanu faktycznego to naprawdę nikt Ci nie pomoże.
Edit: Autorze, jak może zauważyłeś już osoby mające coś do powiedzenia w tym dziale nie są z pierwszej łapanki i natychmiast wychwyciły nieścisłości w Twoich wypowiedziach. Więc pisz prawdę.
Zmieniony przez - mlkv w dniu 2008-07-10 20:57:30
 |
|
|
Achoris
|
|
Nie mozna bylo z tego zrobic obrony koniecznej na rozprawie ? Tak z ciekawosci pytam, wkoncu to ten gosc chcial go lac. I jeszcze wyciagnac jakas kase jakby Ci sie cos stalo.
|
|
Kukułek
|
|
dajcie już spokój, nie każdy umie myśleć w sytuacjach stresowych. gdyby tak było to 3x mniej ludzi ginęłoby w wypadkach samochodowych chociażby. prze***ane ma chłopak nie dosrywajcie mu już. |
 |
|
|
mlkv
|
|
|
|
mazmas
|
|
nie było zadnej rozprawy to stało sie tydzień temu