FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2941 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
chodzi tylko o sex 
[powiadom znajomego]    
Autor "chodzi tylko o sex"   
 
Kniter
 Wysłana - 7 maj 2005 12:26        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

całkiem niedawno usłyszałem od mojej dziewczyny stwierdzenie ze 99% chłopakow chodzi z dziewczyna tylko dla sexu. nie zgodziłem sie z tym zdaniem. (ja byłem zaliczony do tego 1%)

proste pytanie. co wy o tym sadzicie ?
______________________________
 
poco sie uczyc na swoich doswiadczeniach jak mozna wysłuchac cudzych

 
Tchibo1
 Wysłana - 7 maj 2005 12:33      [zgłoszenie naruszenia]

hehehe ciesz się że Cię doceniła

sądze że w większości przypadków tak jest

 
Kniter
 Wysłana - 7 maj 2005 12:41      [zgłoszenie naruszenia]

ale az w 99% ? nieeee
_______________________________
 
poco sie uczyc na swoich doswiadczeniach jak mozna wysłuchac cudzych

 
Helevorn
 Wysłana - 7 maj 2005 13:00      [zgłoszenie naruszenia]

Bzdura. Nie ma takich osob ktore chodza z dziewczyna TYLKO dla seksu. Zawsze sie znajda jeszcze jakies inne przyziemne przyczyny
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
Wodzu10
 Wysłana - 7 maj 2005 13:19      [zgłoszenie naruszenia]

Babskie gadanie kobiet, które trafiły na faceta, który je przeleciał i zostawił. Nie prawda. Nie aż tylu.

Znawca -
 
michal611
 Wysłana - 7 maj 2005 13:43      [zgłoszenie naruszenia]

to poweidz jej tak, gdyby nie seks to moglibysmy byc rownie dobrze przyjaciolmi , bo to seks tak dobrze laczy zwiazzek.
_______________________________
 
"walet" - real

 
tulipanX
 Wysłana - 7 maj 2005 15:26      [zgłoszenie naruszenia]

moze jej sie cos pomyliło, bo ja tak osobiście nie sądze! 99% to facet w ciagu dnia tyle mysli o sexie!

_______________________________
 
Pierwszym i największym zwycięstwem jest pokonanie samego siebie!

Znawca -
 
Tessu
DZIADEK
 Wysłana - 7 maj 2005 15:36      [zgłoszenie naruszenia]

Mysle ze w koncu wszystko sie do tego sprowadza wiec miala racje.A ty po co chodzisz z panną.
_______________________________
 
Kiss French, Wear Italian, Drive German

Znawca -
 
ferry
 Wysłana - 7 maj 2005 16:39      [zgłoszenie naruszenia]

hmm.. chyba dziewczyna miała pecha w życiu trafiać na niewłaściwych kolesi że wygaduje takie bzdury..

Po części też tak jest ale ten procent jest sporo mniejszy.

A druga rzecz że wiele kobiet też tak ma że spotyka się z facetami tylko dla seksu.

Zmieniony przez - ferry w dniu 2005-05-07 16:41:25

Ekspert -
 
tulipanX
 Wysłana - 7 maj 2005 18:14      [zgłoszenie naruszenia]

no wlasnie! też sie zgadzam!!
mozna by powiedziec ze bylam w takim związku! tylko nikomu nie mówcie!!
cicho sza!!
_______________________________
 
Pierwszym i największym zwycięstwem jest pokonanie samego siebie!

Znawca -
 
Revoltman
 Wysłana - 7 maj 2005 18:24      [zgłoszenie naruszenia]

ale mam chcice, szukam dziewczyny na stałe
_______________________________
 

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

chodzi tylko o sex

Strony: 1 2 3 4