FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemylenia seks

∑ temat zosta odczytany 14068 razy ¬
 
ROZRYWKA | Pasje i podre - mae i due
chorwacja 
[powiadom znajomego]    
Autor "chorwacja"   
 
-w-i-k-i-
 Wysana - 30 czerwiec 2013 08:28      [zgoszenie naruszenia]

czemu jednak Kreta?
_______________________________
 


Znawca -
 
booe
biay mi
 Wysana - 1 lipiec 2013 17:34      [zgoszenie naruszenia]

chorwacja miaa by z rozpdu - miaem chwile wolnego czasu.
stwierdziem jednak e to wakacje, i pojad tam, gdzie naprawde chciabym sie znalec.
od pewnego czasu chodzia za mna kreta i rodos.
na krete byy bardziej interesujace mnie oferty - a wic kreta
dzis moge stwierdzi, ze to cudowne i piekne miejsce
zdecydowanie nie auje, ze jestem tu, a nie w chorwacji

Specjalista -
 
shogun2111
 Wysana - 5 lipiec 2013 09:33      [zgoszenie naruszenia]

W Chorwacji moesz tak samo paci kunami jak i euro, nawet chyba bardziej wol w euro . Poza tym lepiej wzi euro, zawsze pniej bdzie atwiej wymieni na zotwki

nie wszedzie mozna placic w euro ( w lidlu np nie mozna bylo, i w kilku innych sklepach) , i placac w euro reszte wydaja prawie zawsze w kunach, za ta autostrade odrazu po przekrpczeniu granicy jest jakos 6,50 euro, nastepnyodcinek jakos ponad 20 eur,

tak to jest
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=PvU8mIOQhnM]
kazda dupa ma kvrestwo we krwii, tylko u jednych ta krew szybciej krazy EHEHE

 
grandwwa
 Wysana - 24 lipiec 2013 16:16      [zgoszenie naruszenia]

Witam,

W tym roku jad w kilka osb do Chorwacji. Mam juz opacony lokal, a podr to koszt benzyny, winiet i opat autostradowych to wiadomo. Mam jednak pytanie ile trzeba wzi kasy eby spokojnie starczyo na 9 dni. Wiadomo e nie jakie luksusy i mega atrakcje, ale spokojne ycie tam, zje co wypi itp.

 
tryk5
 Wysana - 25 lipiec 2013 21:41      [zgoszenie naruszenia]

ceny mniej wicej takie jak nad polskim morzem, piwo w sklepie okoo 3-4z ju nie pamitam dokadnie, zaley jak balujesz. Atrakcje typu banan, parasailing te jako specjalnie drogie nie byy, za lot na spadochronie za motorwk dla 2 osb chyba 120z

 
roberto 55
Outsider
 Wysana - 18 marzec 2014 16:23      [zgoszenie naruszenia]

Booe, jeli masz czas ciepnij z 5 adnych fotek na zacht i powiedz ile Ci wyszed pobyt.
_______________________________
 
"A teraz pytanie z dziedziny savoir vivre'u - kiedy Ci mijam,
mam si odwrci dup czy jajami?"

 
Andromedaa
 Wysana - 18 marzec 2014 18:20      [zgoszenie naruszenia]

Znawca -
 
roberto 55
Outsider
 Wysana - 19 marzec 2014 14:26      [zgoszenie naruszenia]

Dzikuj, aczkolwiek o Krete bardziej chodzio
_______________________________
 
"A teraz pytanie z dziedziny savoir vivre'u - kiedy Ci mijam,
mam si odwrci dup czy jajami?"

 
Andromedaa
 Wysana - 19 marzec 2014 22:12      [zgoszenie naruszenia]

A to sorki

Znawca -
 
fekete
 Wysana - 9 kwiecie 2014 17:37      [zgoszenie naruszenia]

W zeszym roku byem na przeomie lipca i sierpnia 2 tyg w chorwacji (1 tydzien Jelsa na wyspie Hvar i tydzien w Duga Uvala)prywatnym samochodem i wyszo mi ok 2.5k na glowe (bylismy w 5 osob) jesli ma ktos pytania to chetnie postaram sie odpowiedziec.
_______________________________
 
Co to za kobita co si boi pistolita?

[Powiadom mnie, jeli kto odpowie na ten artyku.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   poprzednia | nastpn
 
Wybierz stron:  
Przegld tygodnia

chorwacja

Strony: 1 2 3 4 5 6 7