FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9185 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
coś piecze ! help ! 
[powiadom znajomego]    
Autor "coś piecze ! help !"   
 
korian
 Wysłana - 14 wrzesień 2005 22:41      [zgłoszenie naruszenia]

Helevorn - Masz na myśli to paskudztwo co się pieni? Nikomu nie polecam!

Ekspert -
 
tojak
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 07:46      [zgłoszenie naruszenia]

nie stosujemy tylko tabletki. ale co jest zastanawiające piecze mnie nie zawsze po stosunku ją także nie zawsze. Ale mnie piecze także po masturbacji, chociarz raczej rzadziej niż częściej, dlatego nie zwracałem do tej pory uwagi, ale ostatnio sie to nasiliło. dzięki za dotychczasowe rady ale prosze o więcej, przydał by sie jakiś lekarz. ehh

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 08:08      [zgłoszenie naruszenia]

spróbuj tu napisać o waszym problemie [http://www.forumginekologiczne.pl/forum/af,48]
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 09:29      [zgłoszenie naruszenia]



cholerka autorze Drogi wytłumacz mi jedno, Jak wpadłeś na pomysł, że Twoja sperma może być za ostra ??? No chyba, że spożywasz duże ilości Tabasco to kompletnie zmienia postać rzeczy.


Zmieniony przez - Maciej_TBS w dniu 2005-09-15 09:30:28
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
 
barfly
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 10:11      [zgłoszenie naruszenia]

buahahahah może masz poprostu penisa jak kredke (ostrego)
_______________________________
 
wiem tylko tyle że życie jest p!o!j!e!b!a!n!e!

 
tojak
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 12:37      [zgłoszenie naruszenia]

slonce_m dziękuje za radę napewno skorzystam, a co do wszystkich tych którzy sie z tego nabijają to, naprawde nie życzę wam takich problemów bo nie jest to wcale przyjemne. padło pytanie skąd myśle o tym ze moja sperma moze być za ostra - miałem na myśli ph spermy to ze jest moze kwaskowata bo zasada raczej by chyba tak nie działała. nie wiem, poszukam jeszcze pomocy na forum które podała mi słońce_m, a jak nic nie poskutkuje to udam sie do lekarza.

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 15:12      [zgłoszenie naruszenia]

tojak rzeczywiście podszedłem do tej sprawy ze zbyt wielką ironią, ale według mnie z takimi rzeczami obowiązkowo udaje się do lekarza !!!!

A zakładając na forum tego typu tematy musisz się liczyć:
- z wypowiedziami nie na temat (spam)
- z wyśmianiem
- z doczepieniem się do najmniejszego błedu, w tym wypadku dziwny opis przypadku z podaniem (ogólnie mogącego śmieszyć) powodu

pozdrawiam i życze szybkiego powrotu do zdrowia
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
 
tojak
 Wysłana - 15 wrzesień 2005 15:18      [zgłoszenie naruszenia]

oka spox, ja sie nie obrażam. ale aby nie odchodzić od tematu to prosze o pomoc wszystkich którzy maja jeszcze coś mądrego do powiedzenia w tej sprawie.

 
tojak
 Wysłana - 27 wrzesień 2005 23:13      [zgłoszenie naruszenia]

witam,
byłem u lekarza w przychodni, pani doktor przepisała mi leki Ciproday Uro, oraz FisioFlor, zażywałem po 2 tabletki obu preparatów na dobe co 12 godzin. Po 3 dniach miałem oddać mocz do badania, i zakończyć branie tabletek.
jak dostane wyniki badania oraz porozmawiam z panią doktor to napisze co dalej. niech potomni znajdą poradę ;)

 
SaharVS
%-)
 Wysłana - 27 wrzesień 2005 23:22      [zgłoszenie naruszenia]

PisioFlor ))))


Jakby Cie pieklo takze przy oddawaniu moczu to bym Ci powiedzial co to jest. Stawiam 50/50 ze to jakis syf jest.
_______________________________
 
trulululu trilili tralala
To twoja dziedzina
To moja mina, wygina się w rogala

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

coś piecze ! help !

Strony: 1 2 3 4