FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2277 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
co mam zrobic ?? 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "co mam zrobic ??"   
 
Dwyanewade
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:31        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

siema

mam taki problem....laska sie do mnie przystawia bez przerwy ale dowiedzialem sie ze ma chlopaka wiec zaczalem ja zlewac ale ona ciagle do mnie pisze nawet powiedziala ze chce sie spotkac...a tego swojego chlopak cialge wyzywa od najgorszych..pytalem ja oczywicicie po co z nim jest ?? ona odp standardowe NIE WIEM

podoba mi sie ona ale czy mzoe wiecie jezli juz jest jakas szansa to jak o rozegrac zeby nie wpasc w pulapke przyjaciela ??


czy olac ja ??

 
coraMietka
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:34      [zgłoszenie naruszenia]

ona odp standardowe NIE WIEM

Pokurvilo cie ??
na cholere ci taki niedorozwój ?

naprawde myslisz,
ze ciebie potraktuje wyjatkowo ?
LOL
ogarnij sie
_______________________________
 

Przybywam w pokoju !

 
ziemia
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:35      [zgłoszenie naruszenia]

olej ją,
człowieku skoro ona obecnego chłopaka wyzywa to z następnym będzie tak samo
_______________________________
 
Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

 
Dwyanewade
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:36      [zgłoszenie naruszenia]

no ok pytalem sie tylko nigdy nie bylem w takiej sytuacji


wiec ja oleje :) dodam ze laska ma 20 lat i tak sie zachowuje ;]

Zmieniony przez - Dwyanewade w dniu 2008-01-21 15:36:35

 
Angel...
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:38      [zgłoszenie naruszenia]

j/dziewczyny

Ekspert -
 
Dwyanewade
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:43      [zgłoszenie naruszenia]

aaaa i jeszcze lepsze gadala cos ze boi sie z nim zerwac poniewaz on grozi jej ze sie zabije :D hahaha

 
Sweet69
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:46      [zgłoszenie naruszenia]

dodam ze laska ma 20 lat i tak sie zachowuje

jak bedzie miala 100 to dalej będzie przygłupia, stać Cię na lepszą


ps. myśl glową, nie glówką

Ekspert -
 
ziemia
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:47      [zgłoszenie naruszenia]

ta jasne, ale wyzywać to się go nie boi
dziewczyna jest jakaś delikatnie nienormalna
_______________________________
 
Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

 
PanMarcin
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:48      [zgłoszenie naruszenia]

a chcesz z nią być czy tylko ruchać?

Znawca -
 
Sweet69
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:50      [zgłoszenie naruszenia]

imo nawet dla ruchania nie oplaca sie być z durniem

Ekspert -
 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 21 styczeń 2008 15:50      [zgłoszenie naruszenia]

nawet takiej głupiej nie chciałbym wyruchać
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

co mam zrobic ??

Strony: 1 2 3 4 5
 
Warto przeczytać: Nie wiem co zrobić :( | Miłość a dalsza przyszłość | nie wiem co robic:(((( pomozcie:(((( | Dziwny... | Czy mi kiedys wybaczy? | Zimowy spampost singli vol38 by Obi... | No i - .... dajcie mi skakanke to się powiesze... | powody rozstań | Świadoma miłość. Istnieje ? | pytanie jak wy to oceniacie | Wyzwiska-złe słowa w związku | Kłopot z chłopakiem. | bez tematu | Jak zwykle... | Nieosiągalna miłość (?) | podryw = the game? | last fm | cieślak | szkolna twórczość | wino | agus fotkapl | bieganie | xif | blogi | anna jantar marzenie | język miłości w literaturze | maniek112 | podrywacze | logo | weronika książkiewicz | sylwest | masa makowa | masa makova | cta | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0