FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3744 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
cos za ok 3 tys. da rade? 
[powiadom znajomego]    
Autor "cos za ok 3 tys. da rade?"   
 
shogun2111
 Wysłana - 3 listopad 2009 12:36        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

jak w temacie, da rade cos w miare dobrego bezawaryjnego, taniego w utrzymaniu wyrwac za ta kase???

propozycje:
[http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10310539]

[http://www.moto.allegro.pl/item791586352_audi_80_2_0.html]

[http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10136092]

Zmieniony przez - shogun2111 w dniu 2009-11-03 12:51:23
______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=PvU8mIOQhnM]
kazda dupa ma kvrestwo we krwii, tylko u jednych ta krew szybciej krazy EHEHE

Znawca -
 
Batman..
 Wysłana - 3 listopad 2009 12:52      [zgłoszenie naruszenia]

Pewnie da rade. Jest masa aucisk ktróe w tej chwili większych cen nie osiągną nawet jak będe w perfekcyjnym stanie, zalezy czego od auta oczekujesz. Ja mam kilka propozycji:

1) Moj faworyt: Ford Sierra [http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7639292] silnik 2.0 DOHC plus gaziwo. Prosta kontrukcja, troszk eproblemów z ruda ale to w końcu pełnoletnia fura.

2) Daewoo Espero [moto.allegro.pl/item792469642_daewoo_espero_2_0_benzyna_lpg_1995.html] ogółem model bazujący na starszych oplach Vectrze i Asconie. Bardzo udany i jeden z najlepszych daewoo jakie wyszły.

3) Fiat Uno [moto.allegro.pl/item791567895_okazja_fiat_uno_2001rok_tanio.html] auto pozbawione komfortu ale jezeli szukasz taniego auta bezproblemowego to uno jest warte zainetresowania. Mozna wyrwac nawet mlody rocznik za symboliczna cene.

4) Opel Vectra [http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10315181] tu jak i sierka a nawet bardziej auto lubiace rdze ale poza tym udana konstrukcja.

Do tego tak naprawde zalezy czego oczekuejsz od auta. Jak chcesz cos małego to masz do wyboru Fieste czy Tico, cos wiekszego chcesz to escort jest dobrym rozwiazaniem cos super duzego to omega A albo Scorpio 1 generacji.

Specjalista -
 
shogun2111
 Wysłana - 3 listopad 2009 12:56      [zgłoszenie naruszenia]

teraz szukam auta do codziennej jazdy + kilka razy w miesiacu na dalekie trasy( nie wiem czy za ta kase da rade cos takiego zeby pokonalo daleka trase za granice..)

mam do sprzedania punto 1 do remontu ale nie wiem czy uda mi sie szybko sprzedac itp, mozliwa bylaby tez zamiana + doplata z mojej strony
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=PvU8mIOQhnM]
kazda dupa ma kvrestwo we krwii, tylko u jednych ta krew szybciej krazy EHEHE

Znawca -
 
Batman..
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:07      [zgłoszenie naruszenia]

Rozejzyj sie za espero. Naprawde udana konstrukcja, ma prost silniki, szczególnie godne poleceania sa te dwu litrowe ale i 1.8 czy 1.5 nie sa złe. Zagazowany młody egzemplarz kosztuje tyle ile komplet opon z felgami. Duze i dobrze trzymajace sie drogi auto. Mozesz wyrwac wersje hiszpanska albo niemieak to wtedy i klime zobaczysz w aucie.

Specjalista -
 
pawerty
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:09      [zgłoszenie naruszenia]

ja wczoraj sprzedałem
Cc 1996 900cm za 3000zł
jeśli chcesz tanim kosztem jeździć i naprawiać samochód
to to by był trafiony wybór

 
zrk
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:09      [zgłoszenie naruszenia]

jak mieszkasz w mneijszej miejscowosci gdzie korki nie istnieja albo sa tylko w niedziele pod kosciolem to spokojnie benzynka ci styknie

z powyzej wymienionych najtrafniejsze wydaje sie espero z gazownia ,duze, tanie w eksploatacji i rocznik mlody jak na te pieniadze

napisz miejscowosc to latwiej nam bedzie znalesc szpachlowoz kolo ciebie zebys nie jezdzil po 200km , a punto wystaw od zlotowki na allegro badz obadaj w komisach ile ci za nie dadza

 
shogun2111
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:09      [zgłoszenie naruszenia]

a jak a awaryjnoscia, korozja i cenami czesci??

kielce - ok 200tys miasto i korkow jest od za***ania niestety

Zmieniony przez - shogun2111 w dniu 2009-11-03 13:10:50
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=PvU8mIOQhnM]
kazda dupa ma kvrestwo we krwii, tylko u jednych ta krew szybciej krazy EHEHE

Znawca -
 
zrk
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:11      [zgłoszenie naruszenia]

allegro i autocentrum ,podpowiedza jak z cenami czesci i co najczesciej pada

jak sa korki to espero z gazem wymiata w tej kasie i klasie

Zmieniony przez - zrk w dniu 2009-11-03 13:11:33

 
Batman..
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:21      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10348061]

nie ma fotenji ale Twój rejon to podjechac i oblukac mozesz.

Specjalista -
 
shogun2111
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:31      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.moto.allegro.pl/item800254436_ford_escort_1_8_d.html]

a co myslicie o tym??
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=PvU8mIOQhnM]
kazda dupa ma kvrestwo we krwii, tylko u jednych ta krew szybciej krazy EHEHE

Znawca -
 
zrk
 Wysłana - 3 listopad 2009 13:32      [zgłoszenie naruszenia]

demon predkosci to nie ebdzie ale jak w dobrym stanie to brac

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

cos za ok 3 tys. da rade?

Strony: 1 2 3 4 5
 
Warto przeczytać: Samochod rodzinny do ~80k | opłaca sie? | Vovlo c70 | Pierwsze auto do max. 6 tysięcy | Samochód do 6 k | Mazda 6 | Wybór auta... - niezdecydowanie. Proszę o radę;] | Opel Signum 3.2 V6 | Przerejestrowanie samochodu z Niemiec do Polski | pomoc w wyborze auteczka ;) | Koszty poboczne | krotka pilka astra I vs escort mk6/7 | Seat Leon I 1.8T 20V | W miare nowe do 60k | Nowe autko do 40k | bmw compact | Moj NIP | ice bucket challenge | natalia starr | Katowice kobieta z klasa | kino | dojrzałe na sex łęczna | roksy w niemczech | przystanek alaska | waleniu konia | buty do klubu | hamburg | taxi | zakochałem | jennifer lawrence | kate upton | qniczynka | jesienny fit | lawrence | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0