FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1171 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Elektronika
domena *.pl - co i jak? 
[powiadom znajomego]    
Autor "domena *.pl - co i jak?"   

erminho
 Wysłana - 1 listopad 2014 19:13        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Jestem zupełnie zielony w temacie

Sprawa wygląda tak: mam stronkę na darmowym hostingu (cba.pl), ale pomyślałem, że fajnie byłoby sobie zarejestrować domenę na *.pl

Zacząłem się rozglądać i zdziwiłem się, bo zdaje się, że to raczej tanioszka - poniżej 10zł za rok, a później 79zł za odnowienie. To prawda, czy coś pomieszałem? To jedyne koszty, czy są jakieś haczyki?

Nie zależy mi na żadnych bajerach. Chcę tylko mieć prosty adres z samym pl na końcu, zamiast cba

Jest coś o czym powinienem wiedzieć? Czy wystarczy, jak tylko założę domenę, np. w home.pl (właśnie - gdzie najlepiej?) i po robocie?

erminho reaktywacja

prawie dwa lata bez logowania i LWA & LPA & SOGi = 0 %-)

zbys
Elektronika
 Wysłana - 1 listopad 2014 19:37      [zgłoszenie naruszenia]

Nie wiem, jak w Polsce, ale w stanach to wlasnie tak jest. Musisz tylko pozniej podac adresy IP do swojej strony (a wlasciwie do DNSow serwera na ktorym masz swoja strone) i juz.

Zmieniony przez - zbys w dniu 2014-11-01 19:37:45

Lepsze jest wrogiem dobrego!

Kościół NIE jest po to by pomagać biednym - jest po to aby pomagać w ich zbawieniu!

Ekspert -

erminho
 Wysłana - 1 listopad 2014 20:06      [zgłoszenie naruszenia]

o, to fajnie. dzięki :)
nie wiem czemu, ale zawsze wyobrażałem sobie, że to są drogie rzeczy %)

erminho reaktywacja

prawie dwa lata bez logowania i LWA & LPA & SOGi = 0 %-)

Aldehyt
 Wysłana - 1 listopad 2014 22:41       [zgłoszenie naruszenia]