FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5165 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
dwie twarze i dziewczyna lubi tylko jedna z nich 
[powiadom znajomego]    
Autor "dwie twarze i dziewczyna lubi tylko jedna z nich"   
 
mich4s
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:20      [zgłoszenie naruszenia]

Lepiej sobie daruj


Po pierwsze dziewczyna nie lubi Ciebie, i nawet jesli tego drugiego Ciebie zaczyna lubić to nie znaczy odrazu że razem będziecie.

Po drugie dziewczyny nie lubią młodszych, a wogóle ile masz lat?

Ekspert -
 
Sweet69
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:21      [zgłoszenie naruszenia]

"nie no bez spamu proszę. wiem ze powinienem jej powiedziec ale jak?"

wyślij jej swoje zdjęcie

Ekspert -
 
noprayer
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:23      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem to za nic się nie przyznawaj, bo kłamstwo różnie może być odebrane. Nawet może Ci powiedzieć, że myślała o Tobie, chciała Ci dać szanse itp. ale wszystko zepsułeś, bo ją OKŁAMAŁEŚ, a skoro kłamiesz na początku to później też będziesz. Nie będzie miało znaczenia że twoje szanse są/były równe 0, a w rzeczywistości ani jednej myśli ci nie poświęciła.

Ale rozwiązania nie mam

 
oobennyoo
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:28      [zgłoszenie naruszenia]

druga gim ja. ona 1 lic

problem w tym ze w szkole jej troche sie zbyt narzucalem i ona mi mowi spieprzaj jak tylko podejde.
A co bedzie jak mnie przez gg polubi (tego udawanego) a nawet zaprzyjazni a potem powiem ze to naprawd ja ktorego nienawidzi? bardziej bedzie brala pod uwage to jak przez gg pisalem czy to jak sie w szkole popisywalem?

 
phobeus
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:36      [zgłoszenie naruszenia]

watpie zeby licealistka chciala chopaka z gimnazjum

i to jeszcze takiego do ktorego mowi spieprzaj

Zmieniony przez - phobeus w dniu 2009-11-03 20:37:00

 
INSOMNIA
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:47      [zgłoszenie naruszenia]

ja to w drugiej gim latałem za laskami z 1 GIM a nie LO, ale to pewnie ja popjerdolony byłem

 
3OO
 Wysłana - 3 listopad 2009 20:54      [zgłoszenie naruszenia]

hahahaha przypominasz mi kolege on tez tylko za starszymi zadnej jeszcze nie wyrwal :(

 
masvidal
 Wysłana - 3 listopad 2009 21:05      [zgłoszenie naruszenia]

j/ arch1ebald
_______________________________
 
"Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało Twoim życiem,
a Ty będziesz nazywał to przeznaczeniem."

Znawca -
 
mich4s
 Wysłana - 3 listopad 2009 21:28      [zgłoszenie naruszenia]

ja pjerdole

Ekspert -
 
arch1ebald
 Wysłana - 3 listopad 2009 21:31      [zgłoszenie naruszenia]

druga gim ja. ona 1 lic

a mowili mi ze to ja jestem poyebany

Zmieniony przez - arch1ebald w dniu 2009-11-03 21:31:39
_______________________________
 
"A riczer to jest riczer. To osoba dażona na magazynie dużym szacunkiem."

~ulti, 2k18

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 8 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

dwie twarze i dziewczyna lubi tylko jedna z nich

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8
 
Warto przeczytać: Jak mozna poznać... | laska vs facet | miłość to dla mnie... | Dziewczyna, a kościół .. | POMOCY !!! | Odwracanie kota ogonem, czy nie przyzna się do błędu? | Psychika kobiety - temat rzeka | Milosc na odleglosc... | Problemo | Nieznajoma | SPOSóB NA BRUNETKę? | kobiety z "eunuchami";) | O co chodzi...? | Uważa że jestem zamłody | temat singli vol.6 %) | Poj*****na sprawa- do czego moze doprowadzic | kredyt | zlydtyk | zlydotyk | złydotyk | [httpwwwfacebookcomprofilephp=743264506123123] | pozycja na pieska | Urjasz | ksiezyc | darq13 | madafaka7 | show | norweski | biomechanical | bareq | motywacja | opóźniony wytrysk | drb | RÓWNONOC | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0