FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6302 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Seks
dylematy moralne, zycie studenckie i małe kłamstewka 
[powiadom znajomego]    
Autor "dylematy moralne, zycie studenckie i małe kłamstewka"   

dynamic
 Wysłana - 18 grudzień 2005 12:51        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

hej:)
witam wszystkich, nowy se jestem troszke:) czytam forum od tygodnia ale jeszcze nic nie pisałem:) można by rzec że to mój debiut!

(z góry sorki za błędy, troche mam z dyslektyka)

Chciałem zaczac od tego, że mam dziewczyne juz dośc dułgo bo prawie trzy lata nam stuknie. Jest fajnie:) nawet bardzo:) nie ma co tu duzo mówić idealny materiał na żone:) Niestety mój charakter, i charakter mojego życia troche komplikują sprawe.
Jestem studentem i nie mieszkam teraz w rodzinnym miescie. Mówie o tym bo wiaze się z tym fakt ciągłego imprezowania (4-5 zabaw tyg) i szansa na poznanie, bliższe lub dalsze, znacznej ilości osób a chodzi mi dokładnie o płeć piękną:) no i niestety czasami gdy bawie się bez ukochanej cos mi w głowie odstrzeli i zajmuje się inymi kobietami- raz sa to niewinne teksty ale czasami kończy się w łóżku.
I nie wiem własnie co zrobić bo mianowicie, osobiscie widze trzy wyjścia, wszystkie złe:)
1) Zostawić dziewczyne którą kocham i bawić się samemu szalejąc gdzie popadnie
2) Ogarnąc się- bardzo ciężko ale mógłbym znaleźć jakąś prace czy inne hobby niż picie wódki:]
3) Powiedzieć jej i zakończyc w ten sposób zwiazek- bo ona napewno tak postąpi- nie da szansy.

A no i czy wogóle jej o tym mówić???

wioluś
 Wysłana - 18 grudzień 2005 12:59      [zgłoszenie naruszenia]

puszczasz się, zdradzasz dziewczynę i to mają być małe kłamstewka?? brzydzę się takim zachowaniem, szkoda mi tylko twojej dziewczyny

jak można być takim*****em