FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5019 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
dziewczyna na ulicy 
[powiadom znajomego]    
Autor "dziewczyna na ulicy"   
 
ja0
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Słuchajcie, moze wy mi pomożecie bo mnie już sił brak.
Jestem od 2 lat w związku z chłopkiem. Niby jesteśmy szczęśliwi i mamy już pewne plany na przyszłośc ale najbarzdiej mnie wkurza że ona ogląda sie za innymi dziewczynami na ulicy. Tak przy mnie perfidnie. Nie wystarcza że ją obcina gdy idzie z naprzeciwka, ale musi sie odwrócic. I tłumaczy że to nic bo taka natura faceta.
Czy ja naprawde czepiam sie bez powodu? Tak jak on to twierdzi. A mnie to najzwyczajniej boli
______________________________
 
Jestem Julią, umarłam za lat tysiąc

 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:41      [zgłoszenie naruszenia]

tak, czepiasz sie bez powodu
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

Ekspert -
 
kulmas
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:43      [zgłoszenie naruszenia]

jak pafiel a ze on mondry to sie z nim zgadzam
_______________________________
 
...

Ekspert -
 
Andromedaa
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:44      [zgłoszenie naruszenia]

Faceci tak mają, wrzuć na luz, bo się zadręczysz.
Puki nie tyka innych bab to wszystko jest ok.

Ekspert -
 
wioluś
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:45      [zgłoszenie naruszenia]

mój tak przy mnie nie robi bo to chamówa, masz rację że Ci to przeszkadza
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=_VzNvbPeAcg]

 
Andromedaa
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:45      [zgłoszenie naruszenia]

Póki, rzecz jasna.
Grrrrr.


wioluś, ani razu tak nie zrobił ??

Zmieniony przez - Andromedaa w dniu 2008-06-01 23:46:09

Ekspert -
 
ja0
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:46      [zgłoszenie naruszenia]

A gdyby wasza panna ogladala sie za innymi klientami, jakby nie było przystojniejszymi od was to byście sie nie wkurzali?
_______________________________
 
Jestem Julią, umarłam za lat tysiąc

 
Andromedaa
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:47      [zgłoszenie naruszenia]

Aaaaaaa, czyli uważasz, że one są ładniejsze niż TY ??
To o to chodzi.
Przecież on jest z Tobą, a nie z nimi

Ekspert -
 
pafiel_007
B O M B E K
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:47      [zgłoszenie naruszenia]

nie ma przystojniejszego ode mnie wiec sie o to nie martwie
proste nie
_______________________________
 
Zapraszam do gotowania [http://www.insomnia.pl/-t670340.html]
Sprzedam MSI Dominator GT70 [http://www.insomnia.pl/-t685017.html]

Ekspert -
 
wioluś
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:48      [zgłoszenie naruszenia]

Andromedaa może z kilka razy zrobił bo myślał że nie widzę, jak mnie nie ma to wiem, że się ogląda, bo sam się przyznał, widocznie tak musi być, ale przy mnie to naprawdę nie na miejscu trochę

Zmieniony przez - wioluś w dniu 2008-06-01 23:49:28
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=_VzNvbPeAcg]

 
kulmas
 Wysłana - 1 czerwiec 2008 23:50      [zgłoszenie naruszenia]

nic tylko takiego w nos szturchnac, plaskaczas przedac, podpalic wlosy na glowie jak spi.
przemoc w rodzinie musi byc.
_______________________________
 
...

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 7 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

dziewczyna na ulicy

Strony: 1 2 3 4 5 6 7
 
Warto przeczytać: Frajerstwo. | Blokada wewnetrzna- jak ja pokonac??? | Co takiego mam w sobie? ;d | prosze pomuzcie proszeeeee | leje na to | Komplementy | mądre słowa | dziwny przypadek | Impreza | Ile dziewczyn miałeś dotychczas w swoim życiu? | Dlaczego byłe dziewczyny są zazdrosne? | Czy podrywacie dziewczyny które w ogóle nie zwracają na was uwagi? | Czekac czy olac? | Sponsoring czy Prostytucja; Milosc czy Pieniadze. | Hmmm... co zrobic? | jak ja poderwac | marta puck | puck | tuning kompa | kicia | mieszkanie razem | plik z pdf do powerpoint | ksw23 | rozstępy | ksw | ksw online | bubble blonde | dr-Vitamin | onion movie | znaczenie tatuazu | hyper shred | siatkarki | jak usun?? konto | siatkarki zdjęcia | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0