FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 33604 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
dziewuchy w UK 
[powiadom znajomego]    
Autor "dziewuchy w UK"   
 
Eska
 Wysłana - 9 luty 2008 00:25      [zgłoszenie naruszenia]

Oja ale rozprawiacie

Ze wam czasu nie szkoda


Prawda jest taka ze kobiety ktore wyjezdzaja zeby zarboic za granica nie naleza do zwyklych dziewczyn jest to raczej margines. Czyli ludzie bez wyksztalcenia po zawodowce bo tam ich przyjma z otwartymi rekami. W domu sie nie przelewa wiec trzeba zarobic a ze placa dobrze w UK to czemu nie jechac. A ze daja dupy to norma bo w PL tez by dawaly a ze moga na tym cos zarobic to w koncu po to jechaly po zarobek...


Mysle jednak, a nawet wiem ze w PL sa normalne kobiety i te wyjezdzajace do UK to jest tylko nikly promil.



Zmieniony przez - Eska w dniu 2008-02-09 00:28:49
_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Specjalista -
 
Koupaq
 Wysłana - 9 luty 2008 01:25      [zgłoszenie naruszenia]

Sa ta zazwyczaj nacje zboczone do potegi, traktujace kobiete jak szmate do podlogi.
Widzę, skąd Polacy pokroju milkv biorą dobry przykład...
_______________________________
 
LOL


 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 9 luty 2008 10:50      [zgłoszenie naruszenia]

W robocie mam kumpla, ktory byl 2 lata w UK i mowi, ze zauwazyl, ze pakistanczycy nie podcieraja dupy papierem, tylko podmywaja woda z kibla
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
moschino
 Wysłana - 9 luty 2008 12:55      [zgłoszenie naruszenia]

Tradycja to podstawa
Moj mlodszy brat ma znajomego, ktorego oswiecil w wieku ok 13 lat, po co uzywa sie papieru wlasnie. Nie jestem pewna czego uzywal wczesniej Nie jest wprawdzie Pakistanczykiem, ale czarnym, nie wiem z jakiego kraju konkretnie.
_______________________________
 
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt"

 
mlkv
 Wysłana - 9 luty 2008 16:43      [zgłoszenie naruszenia]

moschino - Krytyka latynosek czy murzynek przez polki to pachnie zwalczaniem konkurencji, szczegolnie teksty o slabej inteligencji tych pan . Watpie gwiazdo zebys do Mojej ex, meksykanskiej doktorantki z dziennikarstwa, miala w tej dziedzinie jakikolwiek podjazd.

Dogaduje sie z czarnymi i latynoskami swietnie i od zawsze - nie wiem jak to o mnie swiadczy. Dziewczyny z reguly temperamentne, nie bardzo lykaja sciemy za to duzo milsze i bardziej otwarte od naszych, nie tylko pasztety. No i maja co do zasady, skoro juz generalizujemy, duzo lepsze poczucie rytmu w tancu.

Ponadto dochodzi ponownie kwestia wychowania i kultury - u murzynow i latynosow jest kultura macho, a wiekszosc bialych jakie te panie w zyciu spotykaja to anglo-sasi, ktorzy patrza na nie z gory za kolor skory. Wiec jak juz spotaja fajnego bialego ktory nie wciska im za duzo kitow ( jak ich rodzimi ) i nie uwaza za tanie sciery do ruchania oraz zamiatania ( anglo-sasi ), to potrafia byc jak do rany przyloz.

I na koniec znowu kwestia kulturowa - atrakcyjnej polce co do zasady "nie wypada" otwarcie starac sie o faceta ktory jej przypasil. Atrakcyjna murzynka/latynoska nie ma z tym zadnego problemu.
_______________________________
 
"Real niggers do what they wanna do, bitch niggers do what they can do"

Specjalista -
 
moschino
 Wysłana - 10 luty 2008 20:42      [zgłoszenie naruszenia]

moschino - Krytyka latynosek czy murzynek przez polki to pachnie zwalczaniem konkurencji, szczegolnie teksty o slabej inteligencji tych pan .

Wyrazam swoje zdanie o tych rasach i nie uwazam, jako byloby to celowe 'zwalczanie konkurejcji'. W jakiej kategorii moze? Pisze ze swojego punktu widzenia i na podstawie zebranych doswiadczen w tym kraju zwiazanych z wyzej wymienionymi paniami, dochodze do wniskow ze (wiekszosc, nie wszystkie) nie maja duzo do zaoferowania na sensownym poziomie. Nie mowie tutaj o sferach lozkowych, bo o tym duzo nie wiem. Co do inteligencji, nie bede tutaj szukac jakis statystyk odnosnie egzaminow ale popatrz na najbardziej prestizowe uniwersytety w tym kraju i sam ocen, jaki procent uczniow to osoby inne niz biale. Nie pisze tutaj, zeby sie dowartosciowac i oczernic inne nacje i nie pisze, ze Polki to najlepsze istoty na swiecie pod kazdym wzgledem, bo tak nie jest.


Watpie gwiazdo zebys do Mojej ex, meksykanskiej doktorantki z dziennikarstwa, miala w tej dziedzinie jakikolwiek podjazd.

I tutaj mam wrazenie, ze uwazasz, ze wszystkie Polki sa gorsze od innych nacji, i nie mamy szans na sukces zawodowy. Owszem, nie mam doktoratu, w moim wieku jest to raczej niemozliwe. Jednak jezeli bedzie mi potrzebny w przyszlosci to napewno go zrobie. Nie jest to trudne zadanie, trzeba miec tylko czas i pieniadze. Jednak pragne zaznaczyc, ze doktorat doktoratowi nie rowny, to, ze ma sie papierek malo dla mnie znaczy. Nie widze sensu uczenia sie np w London Met, zeby mowic, ze mam PhD. Poza tym w zyciu wazniejsze jest troche wyobrazni i zaradnosci. Znam osoby, ktore pokonczyly uniwersytety ze swietnymi rezultatami np 1st z matematyki (pracuje jako kelnerka), albo literature angielska na UCD, rowniez 1st, a nigdy nie byl na zajeciach (pracuje jako kasjer w B&Q). Aha, zadna z tym osob nie ma nic wspolnego z Polska

No i maja co do zasady, skoro juz generalizujemy, duzo lepsze poczucie rytmu w tancu.



Ogolnie po przeczytaniu Twoich postow mam wrazenie, ze poznalismy te narody od zupelnie innych stron w wielu wypadkach
_______________________________
 
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt"

 
Boozer
 Wysłana - 10 luty 2008 20:58      [zgłoszenie naruszenia]

Eska ale ty bzdury piszesz, znam osobiscie pare dziewczyn co pojechaly za granice aby zarobic szybko w sposob godny lepsze pieniadze a pochodza z dobrych domow i sa porzadnymi dziewczynami, niektore sa po studiach inne na dziekanskich wiec nie generalizuj i nie pisz takich bzdur jak sie z tym osobiscie nie spotkales.

 
kulmas
 Wysłana - 10 luty 2008 21:30      [zgłoszenie naruszenia]

umowmy sie zrobic doktorat moze kazdy, kto ma wolny czas.
_______________________________
 
...

Specjalista -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 10 luty 2008 21:36      [zgłoszenie naruszenia]

Boozer a skad wiesz ze pojechaly tam grzecznie tylko zarobic, poza tym, ze one tak twierdza ?
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
moschino
 Wysłana - 10 luty 2008 21:36      [zgłoszenie naruszenia]

Nie chodzi mi o wolny czas, tylko duza ilosc czasu, ktory jest przeznaczony dokladnie na to zadanie. Jesli ktos jest zdeterminowany i rzecz jasna, ma juz magistra, nie powinno byc to wielkim wyczynem. W gre jednak czesto wchodza duze pieniadze, ktorych nie oplaca sie wydawac, jezeli robimy to w wolnym czasie, nie przykladajac sie do tego, bo rezultat na pewno nas nie zadowoli
_______________________________
 
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 17 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

dziewuchy w UK

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17