FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 19969 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
golf3 vs. civic 
[powiadom znajomego]    
Autor "golf3 vs. civic"   
 
Sir_Lukasz
 Wysłana - 19 październik 2005 15:50      [zgłoszenie naruszenia]

"ja wiem ze honda nie dorasta do piet VW" ...


honda to świetne samochody, honda to super motocykle, honda to formuła 1, honda to miliony maszyn i silnków do nich przeznaczonychych uznanych i cenionych na całym świecie... ale to nic
wkońcu VW to VW ... twórca Garbusa ... jejku jejku, aż dziw że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł kośicoła VW i nowej religii...

 
ciastosz
 Wysłana - 19 październik 2005 15:51      [zgłoszenie naruszenia]

WItam!
Zaczne od oczywistego, ale widocznie nie dla wszystkich stwierdzenia - kazdy lubi co innego.

A teraz dolacze sie do polemiki - odpowiedzcie mi na pytanie co znaczy nazwa VW.

Po drugie - osiagniecia Hondy w sporcie sa nie do podwazenia np. ITR nadal jest z tego co mi wiadomo najszybszym samochode przednionapedowym na torze, a ma juz hohoh lat. DLaczego zaprzestano uzywania silnikow doladowanych w F1??? Bo dominacja teamow z napedem Hondy byla nie do zniesienia. Ktos tu powiedzial o porownaniu R32 z Type-R, a nie z GTI. Hmmm dziwne, wydawalo mi sie, ze porownanie GTI, ktore ma 200KM z silnika doladowanego z cudownym jakze wtryskie FSI, do ktorego jeszcze wroce, do wolnossacego TypeR osiagajacego ta sama moc. W tym przypadku odpowiedz nasunela sie juz w wypowiedzi TopGear, ktore z aut jest lepsze, szybsze itp. Co do wypowiedzi Clarksona to nie bardzo wiem dlaczego powiedzial o tym wybieraniu GOlfa, poniewaz VW jest postrzegany na zachodzie jako auto dla ludu (nie mowie o Phaetonie). Oczywiscie odlaczmy od tego inne samochody z grupy VAG jak np. Audi, bo prestiz jest nieporownywalny. A akurat Honda z popularnych marek japonskich stoi najwyzej. Lexusy, Infinity czy tez Acura sa do przeznaczone do rywalizacji z luksusowaymi niemieckimi markami. Zwlaszcza ze Clarkson wybral w porownaniu S2000, Boxtera i Z4 wlasnie Honde, majac do czynienia z znacznie bardziej prestizowymi markami.

Teraz kwestia wyboru samochodu przez Kowalskich wybiora oni prawopodobnie GOlfa, a to ze wzgledu na tylko niestety legendarna juz niezawodnosc niemieckich aut. Samochody owszem byly bardzo niezawodne, ale w czasach kiedy ich konstrukcja byla prosta jak cep. Wprowadzone elektronike i zaczely sie czestsze problemy. Poza tym jaki byl dostep do japonskich samochodow w Europie nawet na poczatku lat 90, nie mowiac juz o PRL.

Co do zuzycia oleju i czesci zamiennych. Otoz silniki wysokoobrotowe, a nie ukrywajmy takimi sa jednostki HOndy, przynajmniej czesc, sa z natury luzniej spasowane wlasnie z powodu tych obrotow. Palenie oleju jest rzecza normalna, oczywiscie w granicach rozsadku. Czesc zamienne - kolejny mit. Po pierwsze zamiennikow jest od groma, wiec mozna opowiesci o kosztach wlozyc miedzy bajki. A po drugie oryginaly cenowo sa porownywalne, wiec nei ma sie czym podniecac.

Diesel i wtrysk FSI - Honda owszem poznow prowadzila diesla, ale jak juz wprowadzila, to miazdzy TDI, po prostu miazdzy. Nie ma porownania i to w zgodnej opinii fachowcow motoryzacyjnych. Po prostu zrobiono cos raz, a dobrze. A TDI jest niestety w tyle za innymi motorami czy to koncernu PSA czy Forda. A jesli FSI to jest strasznie przereklamowany system, ktory wymaga duzo pracy, bo narazie to wiecej jest kosztow (PB 98 required) niz zyskow w postaci nizszego spalania i lepszej elastycznosci, w ktorych przyrosty byly znikome. A Lupo TDI spalajace 3 litry / 100 - dajcie spokoj, myslicie, ze w normalnych warunkach tyle byscie osiagneli??? Powiem Wam tyle, ze ja majac CRXa 1,6 130 KM pokonujac czesto trase Sopot-Bialystok pali prz sredniej ponad 80km/h 5,2-5,3l/100. Silnik ma przejechane 230000 i bierze 0,5 litra polsyntetyka na 10000.

I na koniec - NSX z 1991 roku jest autem, ktoremu dzis wiele samochodow nie jest w stanie dorownac, a w owczesnym okresie zmienil sposob konstruowania samochodow sportowych. Do dzisiaj osiaga ceny nieporownywalnie wieksze niz nowsze sportowe fury. A silnik z Civica TypeR - B16B 1,6 185 KM posiada rozwiazania z F1. Popatrzcie sobie na SSS - ile mamy samochodow VW (nie mowie o VAG) w czolowce?? I naprawde wartosc 150KM z 1,6 w polowie lat 80 to byl wyczyn w silnikach seryjnych.

Ale tak jak powiedzialem - kazdy lubi co innego. Ja lubie wysokie obroty, niektorzy pojemnosc i turbo. Ale podniecanie sie, ze np. 2,8 objechalo 1,6 nie jest naprawde niczym budujacym. Civic 1,5 bedzie szybszy przynajmniej na 1/4 od Golfa 3 1,8 90. Dla takiego rownorzednym przeciwnikiem jest 1,3 75 KM. Oczywiscie wszystki zalezy od stanu obu samochodow. Pozdro dla wszystkich jak czegos zapomnialem to jeszcze napisze.
Respect
P.S Cif 4 gen jest lzejszy od CRX z tym samym silnikiem.
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

 
VLAD.IV
 Wysłana - 19 październik 2005 15:56      [zgłoszenie naruszenia]

akurat ten diesel hondy to jest lekko przereklamowany... ale oczywiscie jest lepszy niz te siermiężne TDI, które mają tak komicznie rozlozoną moc i moment, ze sie kazdemu wydaje, że ma strasznie mocne auto...
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
ciastosz
 Wysłana - 19 październik 2005 17:15      [zgłoszenie naruszenia]

Coz nie wiem czy przereklamowany, ale w momencie kiedy wychodzil, przez wielu zostal okrzykniety najlepszym czterocylindrowym dieslem. Opieram sie tylko na wypowiedziach fachowcow. Owszem, teraz to juz od troszke ma i HDI, JTD czy D4D moglgy go minimalnie wyprzedzic, ale na pewno nie dotyczy to TDI.

A jeszcze chcialem dodac cos odnosnie slabej elastycznosci i braku ciagu na dole w silnikach Hondy. Otoz Ci co tak mowili nie jezdzili widocznie seria K z systemem i-VTEC, w ktorej rozklad momentu jest zupelnie inny w porownaniu z seria B. I naprawde wolalbym jezdzic Accordem Type-R (fotele rowniez robione przez Recaro) niz dajmy na to Passatem 2.8.
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

 
ciastosz
 Wysłana - 19 październik 2005 17:17      [zgłoszenie naruszenia]

Sorry cos dwa razy mi sie wyslalo...

Aha zapomnialem dodac, ze Hondy bardzo malo traca mocy na kolach w porownaniu do wielu innych marek.

Zmieniony przez - ciastosz w dniu 2005-10-19 19:08:38
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

 
VLAD.IV
 Wysłana - 20 październik 2005 10:21      [zgłoszenie naruszenia]

Z mocą Hondy to też bywa różnie.. ale to już jest "akademicka" dyskusja...

Jezeli chodzi o diesla Hondy, to jest ok, tylko że po pierwsze 140KM z 2.2l to nie jest jakis straszny wyczyn... po drugie to oczywiście chodzi o niebo lepiej od TDI... HDI ma natomiast sporego laga, wiec tez nie jest idealny.. ale z alfowskim JTD M-jet nie moze sie Icdti równać - Alfa jezdzi prawie jak benzyna
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
ciastosz
 Wysłana - 20 październik 2005 10:31      [zgłoszenie naruszenia]

Z moca Hondy to sa juz legendy, ze niby nie trzymaja, ze sa zawyzane...otoz te czasy kiedy hamownie byly zacofane odeszly do lamusa i teraz praktycznie kazda Hania pokazuje moc, taka jaka byla podawana fabrycznie, nawet po kilkunastu latach. Bledy wynikaly z kilku przyczyn i nie dotyczyly tylko Hond, ale i Toyot i roznych silnikow wysokoobrotowych. Na obciazeniowkach wszystko jest Si. Po prostu hamujac na czwartym biegu bez podawania przelozen, wychodzily bledne wyniki. Wszystko rozbijalo sie o skrzynie i niewiedze "specow".

Co do JTD 16v, to naprawde super silniki, ale co do pracy prawie "benzynowej" to iCTDI tez niewiele brakuje, ot chociazby zakres predkosci obrotowych ktore osiaga. Owszem 140KM z 2,2 to nie jest nic nadzwyczajnego, a konstrukcja ma juz swoje lata, a wyscig mocy w dieslach nabral tempa.

A co do strat, to nie sa zadne bajki...na sr.pl czesto przy pokazywaniu wykresow z hamownii, ludzie dziwia sie, ze straty sa naprawde takie male!

Mialem nadzieje, ze jakis przeciwnik Hondy ze mna podyskutuje, ale widze, ze sie przeliczylem.
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

 
VLAD.IV
 Wysłana - 20 październik 2005 10:35      [zgłoszenie naruszenia]

Przeciwnicy Hondy potrafią tylko wykrzykiwać nic nie znaczące hasła i nabluzgać na połowe forum, wiec na dyskusję bym nie liczył...
Ja mam spore doswiadczenia z Vw - moj ojciec ma ileś tam po kolei passatów i wiem, że nie są to naprawde bezawaryjne samochody.. nie są złe, ale troszkę zalatuje klocowatościa i brak im polotu...
Dlatego wolałbym civica TypeR niz Golfa GTI, bo pierwsza to żyleta, a drugie to dupowóz z dynamicznym silnikiem...
A jak na razie musze sie męczyc w piekielnym 407 HDI
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
Anjew
 Wysłana - 20 październik 2005 10:36      [zgłoszenie naruszenia]

Ciastosz, sog za sensownego posta!
Ja nie podyskutuje, bo ani ze mnie przeciwnik Hondy, ani wiedzy nie starczy, hehe... Podejrzewam jednakowoz, ze tutejszym fanatykom VW (bez urazy, mowie tylko o tych zaslepionych) rowniez... Pozdrawiam.
_______________________________
 
mmaniacs.pl

 
ciastosz
 Wysłana - 20 październik 2005 10:41      [zgłoszenie naruszenia]

Jeszcze taka sprawa, ze Honda nie robi samochodow do dragu, tylko na tor. I mimo, ze sa to szybkie samochody nawet na 1/4, to dopiero na kretej drodze pokazuja, co to jest prawdziwa przyjemnosc z jazdy.
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 22 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

golf3 vs. civic

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22