FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 19969 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
golf3 vs. civic 
[powiadom znajomego]    
Autor "golf3 vs. civic"   
 
Burza Jr
 Wysłana - 5 październik 2005 23:31      [zgłoszenie naruszenia]

Na poczatek sie przywitam ;] i teraz jedziemy na wstepie smieszy mnie to haslo zaciecie sportowe w hondzie 1.5 wogole skad ta pojemnosc 1.5 to brzmi jak w dajełoo lanosie zreszta to wszystko po jednych pieniadzach bo to skosnookie kurdupelki robia hehe i tak samo jest z jakościa wystarzy spojrzec na stare civiki rok 89-90 itp porownujac do golf mk II to tamto to juz nawet na zlom sie nie nadaje wszystko juz sie ledwo kupy trzyma tapicerki zawias o blacharce juz nie wspomne poprostu zenada !!! i tak sie japonczyki nie douczyly za mlodu tak i partola do dzis robote kreca sie te kosiarki do tych 8-9 tys i po co to ? VW ma moc przy niskich obrotach jest bardzo elastyczny nie mowie tu oczywiscie o 1.4 i 1.6 bo to nie jezdzi ale juz np 1.8 90 km mocy ma mało prownujac do pojemnosci ale za to momentu obrotowego ma duzo ale wy oczywiscie na to nie patrzycie byle wiecej km i juz lepszy a tu wlasnie nie panocki to moment obrotowy jest odpowiedzialny za przyspieszenie i to wlasnie jest dobre w VW silnik nie jest wyzyłowany nie trzeba go ciorac zeby miec moc przez to silniki sa bardzo zywotne
Ziomek jak chcesz kupic golfa to nie kupuj 1.6 tylko min 1.8 GT 90 PS albo GTI 8V albo 16 V jak trafisz co do TDI to nawet nie mowie bo to sa zamiatary piekne wystawcie se Vteki itp ja postawie Lupo TDI i macie pozamiatane to tyle VW Góra

 
bartus_
 Wysłana - 5 październik 2005 23:43      [zgłoszenie naruszenia]

huhu ...
nie wiem co was tak wzielo na ofensywe, ale nikt nic nie mowił o TDI. porownanie bylo civ 1,5 90 KM do golfa 1,8 90KM. moim zdaniem cif takie starcie powinien wygrac chociazby ze wzgledu na mniejsza mase.

jesli porownujemy dwa samochody to powinnismy porownywac te same pojemnosci, a nie silniki o roznych pojemnosciach i zblizonych mocach.

a text ze 150 konny TDI objezdza cifa wydaje mi sie nie na miejscu ... to tak jakbys sie szczycił ze ten wspanialym golfem tdi objedziesz malucha.
jesli tak jest to Ci zazdroszcze - mi do szczescia potrzeba troche wiecej.

co do wyokich obrotów ... no i co ze masz moc od dołu, a w hondzie przy 4 tys rpm? od tego jest skrzynia biegow zeby zmieniac przelozenia... no chyba ze sie nie umie...
_______________________________
 
...::: BMW - Freude am Fahren :::...

Specjalista -
 
luqasVW
 Wysłana - 5 październik 2005 23:54      [zgłoszenie naruszenia]

Jak to porównuje sie pojemności ??? Wszędzie na swiecie opłaty płaci sie od mocy (czyt KM) wiec porównanie pod wzgledem mocy jest jak najbardziej na miejscu. Dobre porówananie Civic = maluch hahahaha, a silniki VW biorą od dołu i zanim twój civic wejdzie na 4 tyś RPM to ja juz becde o 2 długości przed tobą. a co do szybkości mieszania skrzynia to mozemy stanąć na kresce i zobaczymy kto jest w tym lepszy.
_______________________________
 
VW RULEZ

 
spychu
 Wysłana - 5 październik 2005 23:57      [zgłoszenie naruszenia]

Bartus z całym szacunkiem ale troszke sprostuje twoją wypowiedź o jechaniu 90KM Civów przez mojego byłego Paska 2.5 TDI.

90KM - niewiele ponad 900kg wagi.
150KM - ponad 1500kg wagi.

Przelicznik koni/tone jest mniejwięcej ten sam. I w jednym i w drugim wychodzi cirka 100KM/1000kg.
A mimo wszystko sami napisaliście, że Civic to auto o zacięciu sportowym a dostaje po dupie od "limuzyny" dla prezesa bo tego jeszcze klekota i w kombiaku :) Aha zapomniałęm dodać, Civicki 1.5 90KM to auto o zacięciu "sportowym" a jeszcze jak są dodatkowo napędzane koniami z podtlenku za cirka 2zł/litr bo chyba tak będzie za LPG to już wogóle fest zacięcie sportowe :)

Zaraz ktoś napisze, 150KM TDI a V-Tec 160KM. Ok to jest zupełnie co innego bo V-Tec ma 160KM/1000kg a nie 100KM/1000kg.

Ja popieram kolegów Lugas'a i Burze. Niestety Honda pod względem wykończenia nie dorasta VW do pięt. Takie jest moje zdanie, wnętrze hondy jak już to napisał Lugas prawie same plastiki.

 
Burza Jr
 Wysłana - 6 październik 2005 00:04      [zgłoszenie naruszenia]

Dobra chcecie porownania stawiajce ta Honde 1.5 ja postawie Lupo 1.4 16 V 75 PS i co mniej mocy mniej pojemności a powalczyło by !

 
AAV
 Wysłana - 6 październik 2005 00:15      [zgłoszenie naruszenia]

witam to również mój pierwszy post na tym forum (chociaz para lat temu pisałem chyba tez tutaj- sfd.pl ??)

ale do rzeczy:
# 1 - chcę zacytowac uzytkownika "hemi1"
..... Po pierwsze: Nie porównujcie Golfa 1.6 do Civic 1.6 bo to nie ma sensu... dlatego chocby, że Honda 1.6 już w 92 roku miała silnik 1.6 który rozwijał nie 90 a 125KM ...

A w golfie osiągnieto 112 koni juz w latach '70 z silnika 1.6 na dodatek osmio zaworowego (GTi) gdzie w hondzie ciwic w tym czasie montowali do silników 1.3 gaźniki motocyklowe i miały ok 65 KM
Wspomniany silnik 1.6 z ciwica/CRX z '92 to kopia wyścigowego silnika FIATA (źródło: jakaś stronka o hondzie)

" Po drugie: Taki Golf przy Civic'u wygląda po prostu mizernie...i jeszcze bardziej szaro (choćby nawet był różowy metalic)"

to sa dwa rózne samochody - kierowane do innych grup ludzi.

Po trzecie: Nie ma co się oszukiwać, biedny Golfina przegrywa KAŻDE starcie na trasie z Civic o tej samej pojemności silnika...
Po czwarte: Jak już się Golf rozpędzi to za to nie ma za bardzo czym go zatrzymać bo hamulce powiedzmy...hmmm...do najlepszych nie należą.


jak wyzej napisałem .... a jeszcze dodam ze w civicu też nie sa za dobre hamulce - wręcz sa fatalne jak do tych 90 KM. Z golfem jest ten plusik że silnik nie ma za dużej mocy aby były aż tak potrzebne- a jesli juz ktoś potrzebuje mnie ma najmniejszego problemu aby przeszczepic z np golfa GTi. Akurat jeździłem golfem jak i z silnikiem 1.4 czy 1.6 i z VR6 i wydaje mi sie ze hamulce sa odpowiednie do mocy. miałem te z przyjemnośc jeździć civiciem 1.6 (160 KM) i niestety tego nie moge powiedzieć ze by były nawet dobre (porównując do VR6)

Myślę również, że mówienie o tym że Golf nie jest bardziej awaryjny od Civica też nie ma sensu bo tu chyba wiele osób się zgodzi, że pod tym względem Civic deklasuje Golfa...(znowu)

A tutaj to niestety najbardziej nietrafna odpowiedz tego uzytkownika.
proponuje poczytać sobie działy techniczne na forach CiVIC czy CRX i jakiekolwiek forum volkswagenowskie...
Na każdym hondziarskim technicznym forum jest wielki lament o uszczelniacze zaworowe, słaba kompresję, duże spalanie oleju remonty (hihi) - juz przy 200 tys km TAK TAK ...
A prosze sobie poczytać forum techniczne VW (nie bedą tutaj podawac jest tego wiele w necie)
mie znalazłem jeszcze tematu aby ktoś płakał nad takimi problrmami te silniki robią bez problemu 400 tys "bez otwierania" a zdaza sie bardzo czesto że przy 200 tys km nie biorą nawet grama oleju.
no ale na silnikach awaryjnośc sie nie kończy i VW tez sie sięgnie - największym mankamentem chyba sa skrzynie biegów... ale jest plusik w tym ze czesci zamienne sa tanie, a nawet jesli bedzie problem to na schrotach skrzyń i innych elementów pod dostatkiem.



a to rozwaliło mniena maxa <brawo>

krótko mówiąc spuścizna po Adolfie (w postaci Golfa) nie umywa się technologicznie do produktów z kraju kwitnącej wiśni...
Głosuję na Civic! :
]


nie chce tutaj pisac w czym VW jest lepszy od hondy ... ale coś spróbuje tutaj wystukać:
- V-tec najwieksza i jedyna podnieta hondzarzy- niestety przed hondą zmienne fazy zozrządy stosowało juz w połowie lat '80 alfa romeo,ferrari czy w prototypach BMW - na dzień dzisiejszy stosuje to już i VW i porsche, wspomnana alfa, ferrari, lamborgini BMVW i cała masa innych filrm nie robiac z tego takiego bicia piany.

bardzo spodobało mi sie słowo "technologicznie" w w/w poście cofnijmy sie do lat 70...
powstaje golf z silnikiem 1.6 112 KM z mechanicznym wtryskiem paliwa ..a co w hondzie ?? zwykłe silniki z gaźnikami motocyklowymi.....
lata '80....
w VW powstaje auto klasy kompakt z napędem na 4 koła... silniki doładowane, i pierwsze prototypowe silniki TDi
a w hondzie ... silniczki na modernzowanych motocyklowych gaźniczkach- no pod koniec lat '80 nawet i wtrysk paliwa 16V i v-tec... wow!

lata '90
honda reklamuje swoje silniczki napisem V-TEC ma nawet sympatyczny silniczek 1.6 160 KM (tu pierwszy plusik) i trochę później silniczek 1.8 z 180 KM nadajacy sie tylko do suszarki (integra type-r)
wpodobnym czasie (+/- '91) VW testuje pierwsze silniki FSI (wtrysk bezpośredni) zainstalowane jeszcze w golfie 2...
W późiejszych latach powstaje cała gama silników TDi ..
Koniecznością jest wspomnieć o silniku 1.2 TDI w VW lupo który ma średnie spalanie 3 litry na 100 km
równiez wspomne o silniku 1.9 TDI w golfie 3 o mocy 110 KM deklasujący elastycznościa wszystkie benzyowce do 200 KM nie wspominajac o spalaniu...
...a u hondy -ciągle bicie piany na v-tec'iem

po roku 2000...

po dziesiatkach latach projektów i kupie nieudanych prototypów powstaje wreszcie silnik DIESLA w kuźni HONDY mogacy troszeczkę konkurowac z silnikami diesla z europy (tu duże brawa dla zółtych inzynierów za wytrwałość i cierpliwość)

a u faszystowskiego vw... diesle - tu chyba nie tzeba opisywac - brak jakiekolwiek konkurencji pod wzgledem osiagów trwałości i niezawodności....
silniki FSi - brak jakiekolwiek konkurencji pod wzgledem zużycia paliwa i elastycznosci i trwałości...
no mysle że za jakies 5 lat powstanie coś z wtryskiem bezpośrednim z napisem honda... ale nie wyprzedzajmy faktów...

i gdzie widzicie przewagę technologiczną hondy ????????


 
bartus_
 Wysłana - 6 październik 2005 00:18      [zgłoszenie naruszenia]

@luqasVW. na kresce mozemy stanać - nie ma problemu. ja swoim autem, Ty swoim, ale to nic nie wnosi do tematu.

na swiecie sie placi od mocy, a w polsce (gdzie mieszka znakomita wiekszosc uzytkownikow tego forum) od pojemnosci co dalej nic nie wnosi.
wszystkie (wiekszosc) klasy w sportach samochodowych sa ulozone pod pojemnosci (a nie moce czy tez stosunek mocy do masy).

porownanie bylo nie "cifa do malucha" tylko roznic mocy wystepujacych pomiedzy parami pojazdow, ale fakt - moglem napisac to jasniej, zeby bylo dla wszystkich zrozumiałe.

no dobrze... przeliczyles sobie moc/masa, ale co z tego? zawsze mozna sobie dobrać kryterium do ocen tak aby wygrali "nasi".
kto inny wezmie i orzeliczy sobie rynkowa wartosc jednego KM w obu autach i wtedy wynik bedzie troszke inny (to juz OT wiec koncze).

tak, postaw obok cifa 92r lupo z tego samego okresu.

nie chodzi tu o to czy nowe lupo czy tam pasek z 2000 roku (150 KM to chyba nawet mlodsze musi byc) jest szybsze od cifa z poczatku lat 90.
i proszacy o rade chcial z tego co pamietam porownanie VW golf III do hondy civic z tego samego okresu (podobnej cenie).


bezposredni wtrysk benzyny to o ile pamietam skosnoocy mieli w mitsubishi carismie GDI już ladne pare lat temu.

Zmieniony przez - bartus_ w dniu 2005-10-06 00:21:15
_______________________________
 
...::: BMW - Freude am Fahren :::...

Specjalista -
 
BiG BoSs
Rockefeller
 Wysłana - 6 październik 2005 00:35      [zgłoszenie naruszenia]

ja wsumie nie mam zamieru sie sprzeczac kazdy ma swoje gusta i gusciki ale jak kazdy dodam swoje 3 grosze .

Honda stara nie stara dla mnie ma swój Charakter nie tak jak golf pudło na 4 kolach kazdy taki sam

spychu- Witam na forum
"ja nigdy nie miałem i nie kupie japońca" wiec wcale sie nie dziwie co wypisujesz

luqasVW "hondy są puste, po trzecie jakość wykonania i zastosowanych materiałów, w hondzie sam plastik a w Golfie welur, miekka deska" malo z siedzenia nie spadlem czy ty kiedys siedziales w jakiejs Hondzie??Ja mam Honde ,welur , pełna elektryke , klime i jeszcze kilka pierdul.
W CRX z 90 roku nie mam praktycznie nic bo to nie jest samochód na pikniki z rodzina ale wleur w standardzie jak praktycznie w kazdej Hondzie ,elektryczny szyber,byly tez szyby i klima w CRXach, mieka deske, nie widzielm jeszcze Hondy z plastykiemjak w Golfach II i polo

Burza Jr-
"hehe i tak samo jest z jakościa wystarzy spojrzec na stare civiki rok 89-90 itp porownujac do golf mk II to tamto to juz. NIech zgadne masz golfa Piekne sa w srodku cala kupa kolorowych diodek nawed nie zrobili normalnych kontrolek , Decha z plastyku co strasznie trzeszczy i cala reszta gównianych matriałów .Zobacz jak byl wyposarzony Civic z tego roku w VTECU , w CRX byla nawed Skóra byla ekologiczna ale skura

Wikszosc samochód jakie mialem byly to japońce nie mówie ze golfy sa zle bo nie mialem golfa ale niegdy mi sie te samochody nie podobaly ,
Podawiam Moderator BiG BoSs
_______________________________
 
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia!

Znawca -
 
AAV
 Wysłana - 6 październik 2005 00:45      [zgłoszenie naruszenia]


bezposredni wtrysk benzyny to o ile pamietam skosnoocy mieli w mitsubishi carismie GDI już ladne pare lat temu

"pi razy oko" było w 97 roku ..... fakt byli pierwsi w seryjnej produkcji... ale wbrew reklamom nie była to udana jednostka, kulturą pracy prawie nie różniaca sie od zwykłych silników benzynowych. VW/ audi tesował od ok. 95 roku takie silniki w wyscigach długodystansowych miedzy innymi w 24-le mans ..... i sie opłaciło - te jednostki które weszły do seryjnej produkcji w 2004 roku sa bardziej elastyczne i oszczędne niz GDi...

 
BiG BoSs
Rockefeller
 Wysłana - 6 październik 2005 00:58      [zgłoszenie naruszenia]

Kurde Brakuje mi tu Vłodka i Greka
AAV - witam na forum bardzo podobala mi sie twoja wypowiedzi
Moze moja wiedza nie jest tak ogromna jak twoja ale co nieco sie wtrace
jesli chodzi o branie oleju i problemach z silnikiem przy 200 tys to zgadam sie ale nie do konca . Np CRX który jest katowany przez oko 15 lat krecony do 7500 tys i wiecej obratow na sekunde to nie ma sie co dziwoc ze po tylu latach bierze litr oleju na 1000 km , ciekaw jestem ile by wytrzymal Golf??
Moj CRX jest z 90 r ma przejechane 170 tys nie byl katowany i z olejem mam spokuj wiadomo jak zrobie wobie wypad na wyscigi i krece do 7000 to oleju ubywa ale chyba kazdy samochód bierze olej
Mój mój wójek ma Toyote Carine II samochód ma juz prawie 400 tys byl to samochód słuzbowy katowany po budowach itp. do dzisiaj nie mial zadnej awari ojel wymieniel jak mu sie przypomnialo dzidiaj samochód wyglada strasznie ale ciagle jest kaotowany na budowie i ciegle nic sie nie psuje




Zmieniony przez - BiG BoSs w dniu 2005-10-06 01:03:59
_______________________________
 
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia!

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 22 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

golf3 vs. civic

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22