FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1170 razy ¬

Informacje tutaj przedstawione są opiniami użytkowników i dają co najwyżej ogólną wiedzę o problemie. Nie mogą zastąpić profesjonalnej porady lekarskiej. Forum służy do wymiany poglądów i doświadczeń, w żadnym wypadku nie może być podstawą do samodiagnozy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu zdrowia/przebiegu leczenia należy zwrócić się po poradę do lekarza. Tylko porada lekarska oparta na osobistym zbadaniu pacjenta, wywiadzie chorobowym i badaniach dodatkowych gwarantuje postępowanie bezpieczne, takie, które może dać pożądany efekt leczniczy.



ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zdrowie
gorzko 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "gorzko"   
 
solbro
 Wysłana - 31 lipiec 2007 19:10        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

no wiec tak gdzieś od 2 dni mam strasznie gorzki posmak w mordzie jak coś zjem albo sie napije miał tak ktoś albo wie co to może być?
jak wezmę łyka jakiejś cieczy to na początku jest dobrze i gdzieś tak po 20 sekundach przychodzi ta gorycz o co chodzi?

 
Regis1888
 Wysłana - 31 lipiec 2007 20:09      [zgłoszenie naruszenia]

może łykasz tonik ? :P

 
sala
 Wysłana - 31 lipiec 2007 23:47      [zgłoszenie naruszenia]

a jakis nalot masz na jezyku?
to moze byc grzybica jamy ustnej

 
om
 Wysłana - 1 sierpień 2007 11:53      [zgłoszenie naruszenia]

sproboj tantum verte w tabletkach do ssania
albo jak juz totalnie szkoda CI hajsu na leki to woda utleniona (kosztuje moze 2zł) - mieszasz łyżke na 100ml wody i płukasz jame ustną i gardło...

gdyby sie pojawiły inne objawy to do lekarza

inna sprawa... pijesz wystarczajaca ilosc wody ?
zmieniales cos w diecie?
bierzesz jakies leki ? (gdybys wzial np imovane to bys nie narzekal na to co masz teraz)

 
solbro
 Wysłana - 1 sierpień 2007 17:24      [zgłoszenie naruszenia]

no dzięki za rady na bank stestóje na do lekarza to na pewno nie pójde z takim byle gównem

 
KissMisiaa
 Wysłana - 1 sierpień 2007 17:54      [zgłoszenie naruszenia]

Ja też tak miałam, ale przeszło z czasem. U mnie pojawiało się przeważnie jak uspokoiłam nerwy, stres. Naczytałam się troszkę o tym, może być to objaw nerwicy żołądkowej lub wrzodów żołądka. Lepiej idź do lekarza.
_______________________________
 
;>

 
om
 Wysłana - 2 sierpień 2007 11:31      [zgłoszenie naruszenia]

kissmisia sog,
bo przypomnialas o waznej rzeczy - o GERD - refluks żołądkowo-przełykowy
polecam autorowi poszukac w googlach i sprawdzic objawy.

 
lucas761
 Wysłana - 5 sierpień 2007 18:00       [zgłoszenie naruszenia]

Hmm. Ja nalot biały na języku mam już od dawna, ale jakoś nie czuje gorzkiego smaku. Wiem ze trzeba by sie przebadać w kierunku grzybicy przewodu pokarmowego, ale kto ma na to czas...
_______________________________
 
h

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

gorzko

Warto przeczytać: Kifoza-okrągłe plecy | Afobam | WITAMINA zwalczająca alkohol?! | jedzenie papieru | kawałek sznurka :/ | MOJE JĄDRA NICZYM KULE NEWTONA | Pekajaca skora na penisie!!!! | usuwanie pieprzyka.. | Pytanie dot. oddawania moczu... | Problemy z codziennym funkcjonowaniem... | kaszel | Higiena jamy ustnej | Nóżki chore :( | Problem z polykiem %-) | Meski sutek | Ból brzucha i brak miesiączki | skorpion | lumia 620 | aga | bonobo | wredniutka_zmijka | dudowa pompki noznej | dracula prawdziwa historia | vredes | leczenie kanałowe | rocker | Maj-kel | bernardx | Maj kel | testy do policji | TheStifler | ile lod??w | bejsbol?wka | chor?.zy | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0