FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6507 razy ¬

ROZRYWKA | Hazard
gra w pokera na pieniądze 
[powiadom znajomego]    
Autor "gra w pokera na pieniądze"   

Kosiu9
 Wysłana - 26 listopad 2013 13:24        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Jak to jest z rozgrywaniem pojedynków na pieniądze w jakiś popularnych serwisach pokerowych, bo wiem że są takie możliwości. Może nie mam dużego doświadczenia ale pograłem trochę w texas holdem i dosyć dobrze mi szło. Chodzi mi o jakieś najniższe stawki, wydaje mi się, że mógłbym już spokojnie spróbować

Zmieniony przez - Kosiu9 w dniu 2013-11-26 13:26:33

molier
 Wysłana - 26 listopad 2013 14:09      [zgłoszenie naruszenia]

Jasne, że możesz ale czy jesteś pewien,że od razu chcesz grać o kasę itp Poker to gra umiejętności, mimo że znasz zasady to poczytaj jeszcze trochę np.na [www.poker24.pl] (masz tam dużo dobrej wiedzy) i pograj dla zabawy

Na grę o pieniądze jeszcze przyjdzie czas

Jeśli posłuchaliście matki, ojca, księdza, faceta z telewizji czy jakichkolwiek innych ludzi, kt

Frank Zappa

marecki_z
 Wysłana - 26 listopad 2013 15:37      [zgłoszenie naruszenia]

jak jest,jest normalnie. rejestrujesz się i zaczynasz.
na początku najlepiej wybrać stół z jakimiś mikro stawkami.
mimo,że słyszałem rożne opinie o takich stołach bo tworzą czasami sztuczne sytuacje to wydaje mi się,że na start będą ok,może dużo nie wygrasz ale też niewiele stracisz.

W moim przypadku na początku nie potrzebowałem żadnej tego typu wiedzy merytorycznej o której wspomina kolega wyżej.
po prostu grałem,grałem i jeszcze raz grałem

maciej8222
 Wysłana - 26 listopad 2013 20:33      [zgłoszenie naruszenia]

Pokerstars ? kiedyś widziałem reklame

poley
 Wysłana - 27 listopad 2013 09:42      [zgłoszenie naruszenia]

Zgadzam z kolegą molierem, lepiej nabyć trochę wiedzy by polepszyć umiejętności... A sajt [www.poker24.pl] o który wspomina jak na PL jest na bardzo dobrym poziomie.