FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9088 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Motoryzacja
honda civic 5 gen, jaki olej, świece.. 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "honda civic 5 gen, jaki olej, świece.."   
 
stasislaw
 Wysłana - 9 wrzesień 2007 20:46       
 
Przeniesiona przez Banan z działu 'Garaż'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam, właśnie kupiłem civica 5 gen. Niestety ma wlany minerał więc czy ryzykowna będzie wymiana na półsyntetyk? Jeśli tak to jaki mineralny będzie najlepszy no i ile oleju się mieści w silniku 1,5 90km. I czy jest sens szukania świec 4 elektrodowych (moja stara ibiza I na 4 ele. działał lepiej)?

Z góry dzięki

 
osiema
 Wysłana - 10 wrzesień 2007 12:32      [zgłoszenie naruszenia]

jaki ma przebieg ta honda? no i ile przejechala na mineralnym? w jakim stanie jest silnik?
bo tak to troche ryzykowna zamiana na polsyntetyk, moze dojsc do rozszczelnien
jesli silnik jest w dobrym stanie i nie przejechal bardzo duzo na mineralnym mozesz sprobowac zamiany na polsyntetyk do aut z duzym przebiegiem np valvoline maxlife 10w40
a co do swiec to nie wiem kup NGK i powinno byc dobrze

Zmieniony przez - osiema w dniu 2007-09-10 12:38:45
_______________________________
 
nie sugeruj się avkiem %-)

...to były czasy kiedyś nie mogłem żyć bez wódki teraz...
wódka nie może żyć beze mnie %-) - by piolek

 
stasislaw
 Wysłana - 10 wrzesień 2007 18:26      [zgłoszenie naruszenia]

Kupiłem już najlepszy mineral castrola, do tego silnika wchodzi 3,1 -3,5 l. Auto ma przebieg 200 tyś przynajmniej taką mam nadzieje:) A co do świec, ngk napewno nie kupie maiłem kiedyś w aucie beru 4 elektrodowe wymieniłem na ngk do gazu i lipa widac było różnice w mocy..
ale dzięki za odpowiedz

Zmieniony przez - stasislaw w dniu 2007-09-10 18:27:51

 
ggggtt
 Wysłana - 12 wrzesień 2007 20:59      [zgłoszenie naruszenia]

Castrol? Zebys nie zalowal...
_______________________________
 
Doradca i Specjalista w dziale Motoryzacja...
[http://www.insomnia.pl/Honda_Civic_Coupe_6gen%2E-t579646.html]
[http://www.insomnia.pl/temat156226/]

 
stasislaw
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 16:35      [zgłoszenie naruszenia]

dlaczego?

 
ggggtt
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 18:12      [zgłoszenie naruszenia]

Castrol to najgorszy syf... Juz wielu osobom z***al silnik i jesli jestes naprawde pewny stanu silnika, wtedy mozesz pomyslec o castrolu, ale szczerze nie polecam tego gowna...
_______________________________
 
Doradca i Specjalista w dziale Motoryzacja...
[http://www.insomnia.pl/Honda_Civic_Coupe_6gen%2E-t579646.html]
[http://www.insomnia.pl/temat156226/]

 
stasislaw
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 18:44       [zgłoszenie naruszenia]

a te łachudry ze sklepu mi go polecali, niech ich **** upali

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

honda civic 5 gen, jaki olej, świece..

Warto przeczytać: Moto wchodzi po zachodzie vol 14 by Jogurt | NAVIHEAVEN MODEL: NA-7095 | audi a4 1.8benzyna 95rok odpala i gasnie | ile by wynioslo mnie? | audi a4 1.8benzyna 95rok szarpie przy ruszaniu | elektryka, kto sie zna? chce zrobic jeden bajer | Stłuczka - naprawa | dt 80 ;] | Problem z mocą A4 2.5tdi quattro | Duzy pobór oleju - Opel Astra II 1.6 | Prawo jazdy ANGIELSKIE | turbo do auta | małe auto do 14k | Karta motorowerowa | Ranking 10. samochodów, w których wstyd pokazać się na mieście! | Passat B5 vs Corolla | prezerwatywy | prezerwatyw | durex performa | durex | durexy | avp | glowacki | gracjan | izrael | prawdziwa szmata | performa | bielizna | pończochy | chłopaki z baraków | z poznańskiego łazarza | kim-kardashian | hachiko | fotki | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0