FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1415 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
informacje przydatne do matury 
[powiadom znajomego]    
Autor "informacje przydatne do matury"   

Majma
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:17        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Zdaje mature z WOSu. Jak wiadomo przedmiot ten jest bardzo związany z polityką. Już teraz zamierzam śledzić co się dzieje w tym dziale. Uważam że odrobine wiedzy moge dzieki temu zdobyć.

Proszę was o podanie jakichs linkow, które mogą byc wg was przydatne. Np.informacje na temat rządów różnych krajów(republika, monarchia)itp.

Narazie jestem zielony w tych tematach, jednak wszystko przede mną.
Z góry dzięki za wszelką pomoc

POZDRAWIAM

Helevorn
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:28      [zgłoszenie naruszenia]

Przede wszystkim zapraszam do mojego tematu o Ideologiach: [http://www.insomnia.pl/temat161169/]

Poza tym Majma sprawdz poczte.

Były moderator Polityki i Seksu

Majma
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:29      [zgłoszenie naruszenia]

oczywiście biore sie za przegląd działu Polityka. Przynajmniej narazie podwieszonych tutaj linków. Prawo Ekonomia i Gospodarka również może być mi przydatnym dzialem, wiec tez zajrze.

Helevorn. Twój temat o IDEOLOGIACH otworzyłem jako pierwszy

odebrałem, wielkie dzięki

Zmieniony przez - Majma w dniu 2005-01-23 19:37:39

POZDRAWIAM

INSOMNIA
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:46      [zgłoszenie naruszenia]

Majma teraz bedziesz zdawal maturke czy w nastepnym roku? bo jak teraz nie wiem czy dużo zdolasz.

Helevorn
 Wysłana - 23 styczeń 2005 20:00      [zgłoszenie naruszenia]

A ja mysle ze ma realne szanse sobie poradzic (ja tez zdaje w tym roku wos wiec sie orientuje jak to wszystko moze wygladac).