FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1415 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
informacje przydatne do matury 
[powiadom znajomego]    
Autor "informacje przydatne do matury"   
 
Majma
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:17        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Zdaje mature z WOSu. Jak wiadomo przedmiot ten jest bardzo związany z polityką. Już teraz zamierzam śledzić co się dzieje w tym dziale. Uważam że odrobine wiedzy moge dzieki temu zdobyć.

Proszę was o podanie jakichs linkow, które mogą byc wg was przydatne. Np.informacje na temat rządów różnych krajów(republika, monarchia)itp.

Narazie jestem zielony w tych tematach, jednak wszystko przede mną.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
______________________________
 
POZDRAWIAM

 
Helevorn
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:28      [zgłoszenie naruszenia]

Przede wszystkim zapraszam do mojego tematu o Ideologiach: [http://www.insomnia.pl/temat161169/]

Poza tym Majma sprawdz poczte.
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

 
Majma
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:29      [zgłoszenie naruszenia]

oczywiście biore sie za przegląd działu Polityka. Przynajmniej narazie podwieszonych tutaj linków. Prawo Ekonomia i Gospodarka również może być mi przydatnym dzialem, wiec tez zajrze.

Helevorn. Twój temat o IDEOLOGIACH otworzyłem jako pierwszy

odebrałem, wielkie dzięki

Zmieniony przez - Majma w dniu 2005-01-23 19:37:39
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
INSOMNIA
 Wysłana - 23 styczeń 2005 19:46      [zgłoszenie naruszenia]

Majma teraz bedziesz zdawal maturke czy w nastepnym roku? bo jak teraz nie wiem czy dużo zdolasz.

 
Helevorn
 Wysłana - 23 styczeń 2005 20:00      [zgłoszenie naruszenia]

A ja mysle ze ma realne szanse sobie poradzic (ja tez zdaje w tym roku wos wiec sie orientuje jak to wszystko moze wygladac).

Swoja droga to chcialbym Ci zwrocic uwage na jego zagadnienia musisz poswiecic troche czasu:

- historia II polowy XX wieku (nie w szczegolach ale ogolnikowo zebys potrafil polaczyc postacie, z wydarzeniami, i z rokiem)

- rok 1989, transformacja ustrojowa w Polsce i jej skutki

- konstytucja RP - przeczytaj pare razy a bedziesz mial spora wiedze o ustroju Polski

- Unia Europejska - zwlaszcza jak wygladala postepujaca integracja, oraz jaka byla droga Polski do UE

- organizacje pozarzadowe (glownie orientacja)

- obecne partie polityczne i ich liderzy (zarowno szefowie partii jak i przewodniczacy klubow parlamentarnych)

Polecilbym rownie zwrocic uwage na problemy wspolczesnego swiata, ale w zwiazku z tym ze ten temat juz zostal wyczerpany na naszej probnej maturze to watpie zeby siagneli po niego po raz kolejny...
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

 
Majma
 Wysłana - 23 styczeń 2005 20:14      [zgłoszenie naruszenia]

Cobra-w tym roku. Myśle ze jakoś dam radę

Helevorn, zrobie jak radzisz
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
simon2
 Wysłana - 23 styczeń 2005 21:28      [zgłoszenie naruszenia]

ja co prawda zdaje matematyke i historie ale tak jak wyzej wspomniano zwroć uwagę na , demokracja atenska republika rzymska demokracja szlachecka w polsce , twórcy obecnych idei politycznych , no żebyś umiał połączyć ważne fakty z XX wieku.
_______________________________
 
Niech burżujów
strach oblata rozdmuchamy
pożar świata świat w pożarze we krwi stanie
Pobłogosław Panie!

 
Helevorn
 Wysłana - 28 styczeń 2005 22:58      [zgłoszenie naruszenia]

Tak ostatnio doszedlem do wniosku iz moga dac zadanie w stylu: dopasuj polityka do partii, dlatego Majma przejrzyj sobie podwieszony temat o partiach politycznych. Pewnie to zadanie bedzie banalnie proste, wiec wystarczy tylko kojarzyc najbardziej znanych politykow...
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

 
Majma
 Wysłana - 28 styczeń 2005 23:59      [zgłoszenie naruszenia]

było podobne zadanie na próbnej...
napewno przejze równiez politykow i ich partie.
Staram sie codziennie ogladac wiadomosci, co bym mogl lepiej kojarzyc wladze w Polsce

Zmieniony przez - Majma w dniu 2005-01-29 00:01:09
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
Majma
 Wysłana - 29 styczeń 2005 13:36      [zgłoszenie naruszenia]

Czy ta konstytucja [http://www.sejm.gov.pl/prawo/konstytucja/kon1.htm]
jest pełna?nic tam nie brakuje?
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
bunchet
 Wysłana - 29 styczeń 2005 13:42      [zgłoszenie naruszenia]

Pełna



... chyba

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

informacje przydatne do matury

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Rozdzielność majątkowa... | zaliczka na PIT 4 | Posiadanie alkoholu. Nieletni | pozyczka gotowkowa | Zwyczaj a precedens konstytucyjny. | Pomyłka w piśmie. | Co za kradziez 4000zl? | Mandat z fotoradaru - wątpliwy kierunek pomiaru | dofinansowanie sklepu odziezowego | pozdrowienie Sieg hail | Jazda motorowerem 50ccm który przekracza 45kmh | napadłem na człowieka w jego własnym domu bo jego żona mi powiedziała że on ją bije | zwrot podatku a stpendium | Ile się czeka... | Prawo w Wyższej Szkole Lansu i Bansu | wpadka w pracy | herminia | opowiadanie erotyczne | opowiadanie | mięśni PC | mięsień PC | filmu o romańsie | pierścionek | prawo jazdy | infini | anna popek | fotografia | Prezerwatywy fresja | podwinac | ruski forever alone | rosyjskie disco | klubowa | allen carr | carr | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0