FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 774 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
jaką formę przyjąć? 
[powiadom znajomego]    
Autor "jaką formę przyjąć?"   

Advancer
 Wysłana - 20 lipiec 2006 23:46        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Skupiamy muzyków, amatorów, ponad 40 ludzi, którzy odnaleźli w sobie tę samą pasję. Mamy swoje miejsce w internecie, pisały o nas gazety(m.in.Metro,GW). Chcielibyśmy stać się czyś więcej niż tylko stroną www. Ponieważ działamy non-profit zależy nam na jak najmnijszych kosztach. Czy fundacja byłaby odpowiednim rozwiązaniem? Czy może istnieje jakaś korzystaniejsza "forma"? Przepraszam, jestem laikiem
Odpłacę sogami
pozdrawiam

hallucyon
 Wysłana - 21 lipiec 2006 00:13      [zgłoszenie naruszenia]

Szukanie porady w tym miejscu jest kiepściutkim pomysłem -- możesz wyjść na tym jak Zabłocki na mydle . Jeśli brak Twojej grupie środków na opłacenie prawnika, a jest ona organizacją non-profit , udałbym się na Twoim miejscu do studenckiego biura porad prawnych. Biura takie istnieją niemal przy każdym uniwersyteckim wydziale prawa, gdzie -- pod opieką asystentów -- najlepsi studenci ostatnich lat udzielają bezpłatnych porad prawnych. Celowo wymieniłem termin non-profit , bowiem poradnie takie z zasady nie udzielają pomocy zwykłym organizacjom, ale w tym wypadku powinno się spokojnie ich do tego przekonać.

denedra
 Wysłana - 21 lipiec 2006 07:41      [zgłoszenie naruszenia]

Stowarzyszenie - można w ramach Ustawy o pozytku publicznym i o wolontariacie pozyskiwać środki z Gmin, Urzędów Marszałkowskich w ramach konkursów ofert na dotację.

Mówię tylko do tych
Którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą
Nie obchodzą mnie

Picnic
SKRINER
 Wysłana - 21 lipiec 2006 15:23      [zgłoszenie naruszenia]

ustawa o stowarzyszeniach