FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6469 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
jak rozkochać w sobie faceta ?! mężczyźni pomocy ! 
[powiadom znajomego]    
Autor "jak rozkochać w sobie faceta ?! mężczyźni pomocy !"   
 
atlanic
 Wysłana - 25 luty 2010 14:28        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

jak rozkochać w sobie faceta? pytanie głównie do mężczyzn aczkolwiek odpowiedzi pani rowniez mile widziane. jakis czas temu rozstalam sie z facetem, poprostu nam nie wyszlo,oboje stwierdzilismy ze to bez sensu, on ma teraz inna dziewczyne ale ten zwiazek juz sie prawie zakonczyl gdyz on chce wrocic do mnie. jednak odnosze wrazenie ze chyba troche sie pogubil. co mam zrobic zeby rozkochac go w sobie ponownie ale nie dawac znakow ze mi zalezy... wiem ze nie powinnam sie pakowac w to 2 raz jednakze kocham go i chcialabym dac nam szanse.

 
Robercik91
 Wysłana - 25 luty 2010 14:30      [zgłoszenie naruszenia]

Daj mu spokój :D raz sie rozpadło to i 2 raz się rozpadnie :D nie niszcz mu nowego związku bo pewnie sie "kończy" za twoja sprawa :)

Tak to z wami jest ;D jak chłopak jest przy tobie to kvrwa zawsze z***iecie :) a jak ma kogoś innego to nagle sie przypomina

Zmieniony przez - Robercik91 w dniu 2010-02-25 14:32:23

 
fredens
 Wysłana - 25 luty 2010 14:36      [zgłoszenie naruszenia]

pokaż zdjęcie, na tej podstawie można dopiero dać jakieś wskazówki
_______________________________
 
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.!;)

Ekspert -
 
bloancom
 Wysłana - 25 luty 2010 14:36      [zgłoszenie naruszenia]

Rozkocha go a potem zrobi panfola i puści kontem, także daj sobie luz

 
iLight
świetlisty
 Wysłana - 25 luty 2010 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

Badź dla niego przyjaciółką. Tyle wystarczy

Znawca -
 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 25 luty 2010 14:40      [zgłoszenie naruszenia]

co mam zrobic zeby rozkochac go w sobie ponownie ale nie dawac znakow ze mi zalezy...

i to niby my jesteśmy po***ani
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
MoonSp
EQUILIBRIUM
 Wysłana - 25 luty 2010 14:43      [zgłoszenie naruszenia]

^
_______________________________
 
"Atak kosmitów to nic w porównaniu z atakiem głupoty"
Moon

Ekspert -
 
sangolx
 Wysłana - 25 luty 2010 14:48      [zgłoszenie naruszenia]



Zmieniony przez - sangolx w dniu 2010-02-25 15:02:39
_______________________________
 
Jak mówi stare chińskie przysłowie,
,,Gdy nie wiesz co powiedzieć,to powiedz stare chińskie przysłowie''
==PIZDA OGJEŃ KLAN==

Znawca -
 
andrzejpan
OJCIEC
 Wysłana - 25 luty 2010 15:15      [zgłoszenie naruszenia]

jesteś zazdrosna, bo w przeciwieństwie do ciebie daje sobie rade.
jak go kochasz to przestań się nim bawić.
albo daj mu jeszcze kilka razy to może znowu się zakocha
_______________________________
 
SzToCh

Znawca -
 
Evana
 Wysłana - 25 luty 2010 15:54      [zgłoszenie naruszenia]

chwalić, rozumieć, wspierać, dać swobodę, nie gderać, nie zanudzać, nie przesładzać, często dawać i to tak, by nie było monotonnie

Sama znasz go najlepiej. Wiesz, jak się zachowywałaś, gdy się w Tobie zakochał. Pytanie dlaczego odszedł? Bo, jeżeli nic się w Waszych relacjach nie zmieni, to nie ma sensu próbowac jeszcze raz. Kiedy pierwsze emocje opadną, wszystko wróci do "normy" i znowu się rozejdziecie. -> to jest między innymi jeden z powodów, dla których "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki"

Ekspert -
 
dumad
 Wysłana - 25 luty 2010 15:57      [zgłoszenie naruszenia]

ostatnio zapytałem się dziewczyny skąd kobiety takie pomysły macie a ona mi odpowiedziała że z głowy, która w porównaniu do głowy mężczyzny jakoś funkcjonuje
WOJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

także odpuśc swojej miłości, chłopak pewnie mocno to przeżywa że rączkowska znów będzie w potrzebie. NIE POZWOLE GO SKRZYWDZIC DRUGI RAZ!!!!! ODCZEP SIE OD NIEGO!!!!
_______________________________
 
tyle mądrych slow że nie wiem od której strony zacząć czytać

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

jak rozkochać w sobie faceta ?! mężczyźni pomocy !

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: dresy itp | zdradzić czy nie??? | dziewczyny pomoc | Przyczyny rozstań | Młodzi rodzice, za,przeciw,obojętność | Kiedy kobieta zaczyna mówić o dzieciach | Poznaliśmy się w listopadzie... | Uczucie wygasa. | Literackie spojrzenie na miłość - szczera prawda! | Motylki w brzuchu | Co zrobic ? | falszywa dzivka?? | Why ? | no i chvj to strzelil | ***** zaufanie | Ona | seks mama syn | seks syna z matka | beatsfactory | delta | czarny | rosyjskie forum | miasta przeprowadzić | nurse | OPIS KONTROLEK BMW E90 | opowiadania erotyczne o sexsie z psem | pes | kychnia polska | playboy zyla | opowiadania bestiality | Sex z siostraPaulina Szost | opowiadanie ertyczne kobieta i mali chłpcy | i konie | kobieta i konie sex | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0