FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1340 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
jaki ON lejecie zimą? 
[powiadom znajomego]    
Autor "jaki ON lejecie zimą?"   
 
sztefn
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:09        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Tak jak w temacie, krótkie pytanie, jaki ON lejecie zimą i czy miewacie problemy z odpalaniem auta na mrozie?

 
Rutt
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:14      [zgłoszenie naruszenia]

ja leje ON normalny, nic wyszukanego. przed dużymi mrozami dolewam denaturatu do zbiornika (ok 0,5 litra na 50litrów ON) i nie mam problemów z odpaleniem.

Zmieniony przez - Rutt w dniu 2011-01-04 16:15:17
_______________________________
 
Today, Tomorrow, Toyota...


"latynoska elyta moto"

Znawca -
 
skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:16      [zgłoszenie naruszenia]

Nie miewam żadnych problemów. Leję taki jaki jest. Oczywiście ni leję np biodiesla.
_______________________________
 
"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -
 
biczyz
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:22      [zgłoszenie naruszenia]

normalny zwykly ON leje i nigdy problemow nie mialem (moze dlatego, ze auto stoi zawsze w garazu). zawsze tankowalem na BP ale kilometr dalej postawili Auchan gdzie jest 20 gr taniej na litrze to sie tam przenioslem i nie narzekam.

 
cygan69
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:23      [zgłoszenie naruszenia]

zazwyczaj na Orlenie
ale nie dlatego, że jest jakiś super hiper fajny - cenowo wychodzi ok a samochód nie ma problemów z odpaleniem
nie dolewałem benzyny/dentaturatu póki co
a przed chwilą zatankowałem na Neste, bo nie było niczego innego w pobliżu

 
Rutt
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:25      [zgłoszenie naruszenia]

myśle, że w tym miejscu warto dodać, że ja jeżdże toyotą a Skowyrny mercedesem i w obu przypadkach mamy podgrzewanie paliwa po przekręceniu kluczyka, dlatego jest nam "łatwiej" odpalić w mrozy

ja dolewam denaturatu, bo przypuszczam, że jeżdze na letniej wersji ON

Zmieniony przez - Rutt w dniu 2011-01-04 16:27:35
_______________________________
 
Today, Tomorrow, Toyota...


"latynoska elyta moto"

Znawca -
 
Neo3
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:34      [zgłoszenie naruszenia]

predzej na przejsciowej niz na letniej ;> chyba ze swoje zapasy masz
_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
Rutt
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:35      [zgłoszenie naruszenia]

no właśnie zapasy
_______________________________
 
Today, Tomorrow, Toyota...


"latynoska elyta moto"

Znawca -
 
Miaky
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:36      [zgłoszenie naruszenia]

Nie dolewam denaturatu, nie leje jakiś wynalazków typu ON winter, nie mam problemów z odpalaniem samochodu.

 
biczyz
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:45      [zgłoszenie naruszenia]

nawet nie wiedzialem, ze jest cos takiego jak podgrzewanie paliwa po przekreceniu kluczyka w jakich furach to jest albo inaczej: jak to sprawdzic czy sie ma?

 
Rutt
 Wysłana - 4 styczeń 2011 16:51      [zgłoszenie naruszenia]

nie wiem jak to sprawdzić, wiem, że coś takiego jest w mercedesach właśnie i w toyotach (i to nie wiem czy we wszystkich) - w jakich jeszcze to nie mam pojęcia
_______________________________
 
Today, Tomorrow, Toyota...


"latynoska elyta moto"

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

jaki ON lejecie zimą?

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: Tuning Kia | Szkodzi silnikowi ?? | Czy tam można zrobić | mercedes w124 Coupe | Kupno auta od znajomego | moj skuterek | Smoła na lakierze. Problem z usunięciem. | rejstracja - tylko z tyłu? | Nie moge otworzyc drzwi,vw golf III | Felgi z Vectry B do Astry B? | Zębatki w motorze | Jammer | tłumik sie tłucze kuhwa! | Najlepsza fura jaką prowadziłem/jechałem | skad taka rejestracja ? | opinie - nissan sunny 1.6 16v hatchback n13 87r | inicjowanie | wróżbita david | ropienie w na głowie | paranienormalni | st220 | yarekbboy | smartfon | balony | immieng | pitrek20 | samochody | F31 | kruciaki | omnia m | restauracji | kawiarni | za10groszy | minetka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0