FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 7639 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
jestem zazdrosny 
[powiadom znajomego]    
Autor "jestem zazdrosny"   
 
tomi_a
 Wysłana - 3 październik 2005 22:15        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Siema!Otoz Chodze z laska 5 miesiecy!Jestem cholernie o nia zazdrosny! W szkole moja laska poznala takiego goscia(chodza do wspolnej klasy)On chcial z nia chodzic, pisal jej rozne sms...chyba nadal chce chodzic! Strasznie mi nie pasuje to ze on pisze do niej sms i ze spedzaja tyle czasu! Jednak nie wiem co mam zrobic, moja laska nie karze mi pisac do niego sms twierdzi ze to tylko jej kolega:/ Nam uklada sie bardzo dobrz ejednak ten koles:/ denerwuje mnie... prosze o jakies porady, co byscie zrobili...????

 
Koupaq
 Wysłana - 3 październik 2005 22:22      [zgłoszenie naruszenia]

Podejdź do niego i wytłumacz mu co i jak, co za problem - "ta Pani jest zajęta, dziękujemy Panu."
Jako pacyfista mówię - nie bić!
_______________________________
 
LOL


 
Wodzu10
 Wysłana - 3 październik 2005 22:24      [zgłoszenie naruszenia]

Weź Jej zacznij dogadywać, że chyba już Jej na Tobie nie zależy, bo gdyby tak było to przestałaby smsować z tym kolesiem i się z Nim spotykać. Jeśli powie, że Jej na Tobie zależy, itp, bla bla bla, to powiedz Jej, że ma przestać się z tamtym zadawać bo inaczej Cię straci. Jeśli zależy to odpuści, jeśli nie zależy to cóż widać nie jest Ciebie warta, a wtedy.... w******l gościowi i tyle a Ją olej.

No, nie wiem jakie tu rady jeszcze będą ale moja jest sprawdzona. Oczywiście nie musisz się do moich porad odwoływać bo to różnie w życiu bywa.

Znawca -
 
Revoltman
 Wysłana - 3 październik 2005 22:25      [zgłoszenie naruszenia]

Pogadaj z nim po kolezensku wybadaj go, postaraj sie zaufać kobiecie ( ) albo przynajmniej daj jej takie wrażenie, ze jej ufasz. Przez zazdrość ktora może sie przerodzić w zaborczość możesz ją stracić tak jak ja chyba kogoś straciłem. Daj spokój, tylko obserwuj, naprawde jesli jestescie razem to te minimum zaufania może być.Przez 5 miechó można za***iście dużo razem przeżyć naprawde bardzo dużo, niewiem w jakiej ty jesteś sytuacji..może to normalna relacja ..spotkania..ja bym przez 5 miechów przezył 2 zycie..

nie zawsze ultimatum jest dobre..wiec ja bym sie zastanowił.

Zmieniony przez - Revoltman w dniu 2005-10-03 22:30:57
_______________________________
 

 
rejtas
 Wysłana - 3 październik 2005 22:43      [zgłoszenie naruszenia]

to tak się zaczyna od esów :) sam tak się bawiłem esami z 3 koleżankami 2 z klasy co miały menów gadki szamtki, i się dały zbałamucić jedna pierwsza zaczęła pisac pierwsza he. Jak ufasz swojej to spoko jak nie to ja bym na początku tego typa uświadomił a jakby zaczał coś cfaniakować to od razu mu w morde aby nie miał świadków.
_______________________________
 
Extasy

Znawca -
 
perlo
 Wysłana - 3 październik 2005 23:37      [zgłoszenie naruszenia]

Wiesz ja tak mialem tylko ze ja bylem na miejscu tego kolegi twojej szmuli.

Bylo tak ze moja kumpela dobra miala chlopaka z ktorym sie dobrze znalem. Ona mieszka pare przystankow od nas a ja z nim mieszkamy niedaleko siebie. I jak ona przyjezdzala do niego to on ja potem odprowadzal do mnie i zostawala u mnie na noc
_______________________________
 
Kazali mi usunac podpis :( %-)

 
FidelC
 Wysłana - 4 październik 2005 09:30      [zgłoszenie naruszenia]

ja jak bylem zazdrosny o dziewczynę bo jakiś koles sie podwalał to mu z partyzanta wlanelem
_______________________________
 
Żuje szynszyle zbanowane przez smarowidło czekoladowe

 
rafee
 Wysłana - 4 październik 2005 09:41      [zgłoszenie naruszenia]

ech.....milo powspominac podstawowke
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
Messim
 Wysłana - 4 październik 2005 10:08      [zgłoszenie naruszenia]

rafee to juz nie podstawowka tylko gimnazjum
_______________________________
 
Ogólnie to jest zajebiście

 
Pure_MDMA
 Wysłana - 4 październik 2005 12:18      [zgłoszenie naruszenia]

"chyba nadal chce chodzic!"

niech se chodzi, po to ma nogi

Znawca -
 
serfF
 Wysłana - 4 październik 2005 15:19      [zgłoszenie naruszenia]

polowa z was pisze zeby wy***ac temu 2 gosciowi a jak jest wiekszy ?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

jestem zazdrosny

Strony: 1 2 3 4 5