ej, ale mecenasy z Bilda (z filmiku z drugiej strony) prawia, ze co prawda autkie przejechalo milion kilometrow, ale przy tym koszt przegladow i napraw wyniosl prawie 60 tys euro (bez ubezpieczen, podatkow i ceny zakupu).
poczym dodaja, ze poprzednik nie dbal o jego stan wizualny, zatem domyslam sie ze cala ta kwota to mechanika
wiec raczej wzorem niezawodnosci to on nie byl i NIM nie zostanie
Bo to BMW tak więc nie piszcie głupot że BMW jest tani w utrzymaniu, kolega ma A6 c5 kupił za 10tys.zł a władował w zawieszenie i hamulce 6 tys.zł
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
Jesli Ci chodzilo o przeglady techniczne to obecnie 80€ na dwa lata.
A sadzac po wygladzie tamtej Beemki nie sadze, by wlasciciel robil jeszcze inne przeglady
Musialo sie ***ac wszystko, co tylko mozliwe, stad taka kwota sie uzbierala.
Odświeżyłem lampy
Papiery wodne 600>1000>1500>2000> Manzerna 2500
Efekt nie dokonca więc operacje powtorze tylko z mniejszym padem i jakas pasta wykonczeniowa
Lol thomy a co myslisz ze kupisz sobie limuzyne i po 5 latach bedziesz ja serwisowac jak opla?
Madre slowa ktos napisal na pewnym forum.
"Auto, ktore kosztuje nowe 200.000 - 300.000 pln np nie bedzie tanie w utrzymaniu. Nawet po x latach jak auto warte jest 20% ceny wyjsciowej placisz dalej jak za serwis auta wartego 200k. Mniej wiecej. Po ilus tam latach ceny czesci spadaja i koszty spadaja, ale nie zawsze. W215 kupisz za stosunkowo nieduze pieniadze, a jak przyjdzie do wymiany zawiechy pneumatycznej to obecnie koszt chyba 50% wartosci auta