FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3403 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
kochac 
[powiadom znajomego]    
Autor "kochac"   
 
rafalgilek
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:22        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

siema wszystkim!!! mam takie do was pytanie: jak i w jakich okolicznosciach powiedziliscie swojej dziewczynie/chlopakowi ze ja/go kochacie?? ja mam zamiar wlasnie powiedziec to swojej dziewczynie ale nie za bardzo wiem jak bo jestem troche niesmialy:( piszcie jak to bylo u was, a dziewczyny niech napisza jakby chcialy aby chlopak im powiedzial ze ja kocha. z gory dzieki za odpowiedzi;)

 
vomith
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:25      [zgłoszenie naruszenia]

Najlepiej na kolacji przy świecach, spacerze przy blasku księżyca . Rusz głową zrób jakiś nastrój i do dzieła. Życzę szczęścia. Ja swojej poprostu to powiedziałem przy obiedzie obdarowując ją różyczką

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:27      [zgłoszenie naruszenia]

zrób to spontanicznie
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
TotalKozak
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:27      [zgłoszenie naruszenia]

u mnie nawet fajnie wyszło chciałem powiedziec i niewiedzialem jak. ale pewniego pieknego dnia na dzialeczce.. lezac sobie o późnej godzinie.. zaczelismy sie calowac (pierwszy raz) i wtedy jej to powiedzialem. Tak mnie wtedy mocno przytuliła. mmm..
ps. nie mylis całowania z buziakiem na dobranoc

 
rafalgilek
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:31      [zgłoszenie naruszenia]

leci do ciebie sog za pierwsza odpowiedz;) dzieki
za rade moze sie przydac;)

 
B-50
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:31      [zgłoszenie naruszenia]

nie rob tego bo sie zworujesz ja tak mailem kiedys wielka milosc i po 2 latach mnie wyhujala powiedziala ze nie wie co to milosc .teraz siedze w angli i wale murzynki i azjatki i nie musze im mowic ze je kocham a wracajac do tematu to mozesz kupic roze pojsc do niej bardoz sie ucieszy albo napisac jej smsa jak bedzie w szkole ze chcesz jej cos powiedziec waznego wieczorem ona se zrobi pewnie banie ze cos nie tak miedzy wami a tu takie mi le zaskoczenie pozdro powodzenia zycze

 
vomith
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:36      [zgłoszenie naruszenia]

Nie rób tego jak Ci mówi kolega powyżej na pewno nie przez smsa:) a co do planowania to nic moim zdaniem Ci z tego nie wyjdzie bo i tak zrobisz to po swojemu powodzenia jeszcze raz życzę i czekamy na odpowiedź jak się z tym uporałeś i co twoja wybranka na to;)

 
ferry
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:37      [zgłoszenie naruszenia]

aby był spontan i aby nie po seksie

Ekspert -
 
red78
 Wysłana - 13 listopad 2005 22:39      [zgłoszenie naruszenia]

jak slonce; jesli juz przelamales sie w sobie, to poczekaj, az to samo przyjdzie i wtedy, patrzac jej prosto w oczy (one takze beda wyrazac bardzo duzo, moze nawet wiecej, niz slowa), powiedz jej co czujesz; dla faceta powiedzenie kobiecie "kocham Cie" jest jedna z najtrudniejszych rzeczy; zastanow sie tez dlaczego ja kochasz, bo moze zadac Ci takie pytanie
opcja z romantyczna kolacja tez jest dobra, ale polecam pierwsza
_______________________________
 
Siedzę i myślę... :)P

Specjalista -
 
FLL
 Wysłana - 13 listopad 2005 23:13      [zgłoszenie naruszenia]

ferry mi jakoś tak zawsze spotanicznie po seksie wychodzą te słowa hehe ale że z panną już jestem dłuższy czas to tylko się śmieje. A pierwszy raz powiedziałem na wyjeździe nad jeziorko gdy w nocy oboje wyszliśmy pooglądać gwiazdy, otuleni kocykiem i gorąca czekolada. Chyba było dobrze
_______________________________
 
We are different because We Are Members oF MAYDAY

 
red78
 Wysłana - 13 listopad 2005 23:31      [zgłoszenie naruszenia]

FLL
Mysle, ze dobrze. Mozna dac taka scene do jakiegos romantycznego filmu.
Jesli dobrze pamietam, to facet ma taki mozg, ze po seksie wydziela sie jakis hormon, ktory sprawia, ze jestesmy, TFU, bardziej czuli. Tylko dlaczego w takim razie, tak wielu z nas zasypia zaraz po wytrysku?
_______________________________
 
Siedzę i myślę... :)P

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

kochac

Strony: 1 2 3 4 5