Witam, od pewnego czasu (nie pamiętam dokładnie od kiedy, pół roku- rok) bolały mnie biodra podczas treningów tańca, wczoraj byłem w szpitalu, mieli mi robić artroskopię, ale co się okazało? że nie ma sensu jej robić bo nic nie pomoże i mam skończyć z tańcem jeśli nie chce mieć w przyszłości poważniejszej operacji. Mianowicie mam taki problem że głowa kości udowej jest zbyt głęboko osadzona w panewkach abym mógł wykonywać różne ruchy, skręty bez uszkadzania obrąbka stawowego, który jest postrzępiony, czy coś takiego. Oba biodra mają tak samo. Już znam opinię lekarzy ale może ktoś z was ma inne przemyślenia na ten temat. Myślicie że jakbym nie przestał tańczyć to naprawde mogłoby być kiepsko z moimi stawami? bo nie znam się aż tak na tym. Co wy byście zrobili na moim miejscu gdybyście trenowali "coś" pół życia pokochali to i musieli z tego tak nagle zrezygnować?
ale czemu czekasz na naszą opinie ? nie jesteśmy lekarzami , nawet jak byśmy byli to nie widzimy Twoich badań i nie badaliśmy Cie . Skoro lekarz tak mówił to tak jest . Ewentualnie możesz iść się zbadać do innego .
idz do innego lekarza. mi powiedziano podobnie - po skreceniu kostki z peknieciem torebki stawowej i bog wie czym jeszcze, powiedziano mi, ze to koniec kariery sportowej. ja uwierzylam...niepotrzebnie, bo tancze do dzis, mimo przerwy rehabilitacyjnej. trzeba szukac az sie znajdzie.
Ja mam problemy z zatokami, czasami zapalenia uszu, ale mam na to wyje.bane i pływam dalej a tak na poważnie to zdrowie jest jednak ważniejsze, poganiaj za innymi lekarzami bo wiem z doświadczenia że co lekarz to inna opinia. Ja pewnie będę musiał wyprostowac przegrodę nosową i wtedy mi może przejdzie, a póki co jestem bardzo ostrożny. Może tobie wystarczyłaby jakaś rehabilitacja? Bo bez przesady, żeby osobie w młodym wieku (a w takim pewnie jesteś) lekarze mówili że trzeba skończyc ze sportem. Kontuzje da się wyleczyc....
zazwyczaj