FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 37404 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
ma ktos ten filmik na kompie zapisany%-) 
[powiadom znajomego]    
Autor "ma ktos ten filmik na kompie zapisany%-)"   
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:19      [zgłoszenie naruszenia]

No i w tym cala zabawa i z*** z goscia ja nie sciagam tego jako pornale, zeby popatrzec na bzykanie tylko zeby ponabijac sie z ludzi.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Kesso
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:21      [zgłoszenie naruszenia]

mnie to bardziej w****ia niz smieszy bo to jest kompletny bezsens

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:27      [zgłoszenie naruszenia]

Ale laska szczera do bolu: "Wiesz co ? takim ****kiem to mozesz malpki kapucynki posuwac"
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
fredman
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:30      [zgłoszenie naruszenia]

gdzie to mozna sciagnac(za free oczywiscie)
_______________________________
 
Oddam "pianinko" w dobre rece
ebałt pianiku/o: [http://www.trunkmonkey.com/content/view/57/59/]

Znawca -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

Ja juz sciagam, zostawie kompa na noc i jak dobrze bedzie szlo to jutro upload'uje.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Pudzian182
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:48      [zgłoszenie naruszenia]

Klejcun doslownie w kazdym dziale soga dam ja moge tylko z dc++ sciagac ale tego albo nikt nie ma albo nie moge sciaganac bo firewalla ma itp idzie sie w****ic. ale akwarysta jest dobry z tego co widzialem
-co to jest?!
-jak to co?! **** po imprezie
-tu nawet nie ma ****a!!
_______________________________
 
Wszystko co mamy jest w naszych sercach:
miłość, nienawiść, duma i szyderstwo!

Muzyka dla muzyki, chuj dla polityki...

Znawca -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 21:52      [zgłoszenie naruszenia]

ja na emule staram sie sciagnac, ale tez jest kicha, moze w nocy ruszy. A co do akwarysty to jakby zgolil bobra to moze optycznie by mial wiekszego
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Pudzian182
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 22:22      [zgłoszenie naruszenia]

ahahahhaha on ma tak peknietego jeza tzn 2 jeże jak sie ******liły nie dosc ze ma 4 cm to sie rzucal ze malo sie stara itp
_______________________________
 
Wszystko co mamy jest w naszych sercach:
miłość, nienawiść, duma i szyderstwo!

Muzyka dla muzyki, chuj dla polityki...

Znawca -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 22:35      [zgłoszenie naruszenia]

a czy mi sie zdaje czy w tym zwiastunie przez chwile mu stanal ? (jak mowila do niego "ale masz malego") ? Czy on ma taka mala fujare czy mu nie stal? bo juz sam nie wiem.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Kesso
 Wysłana - 12 wrzesień 2005 22:54      [zgłoszenie naruszenia]

ja moge uploadowac tylko jak i gdzie?

wiem że źle robie bo później takich jak ja podrywacz-rafal-frajer żali sie na swoim forum że ludzi tylko ich filmy za darmo ogladali,

zobaczcie jaki to jest pajac: [www.forum.podrywacze.pl]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 22 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

ma ktos ten filmik na kompie zapisany%-)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22