FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13255 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
masturbacja a długosc... 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "masturbacja a długosc..."   
 
St-pierre
 Wysłana - 22 wrzesień 2007 23:14        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

czy masturbacja ma wpływ na czas jaki potrzebny jest do erekcji przy sexie?np: wale raz na jakis czas i czy to ma wpływ na czas dojscia do orgazmu przy stosunku??czy gdy masturbujemy sie mozemy sie kochac dłuzej?

 
Andromedaa
 Wysłana - 22 wrzesień 2007 23:16      [zgłoszenie naruszenia]

Jak sobie ulżysz przed seksem lub kobieta zrobi Ci lodzika będziesz mógł się kochać dłużej

Ekspert -
 
St-pierre
 Wysłana - 22 wrzesień 2007 23:22      [zgłoszenie naruszenia]

to wiem z autopsji
ale czy np gdy robie to regularnie przez jakis czas czy wpłynie to na długość czasu do mojej erekcji?(bede dłuzej mogł?)ogolnie moge strasznie długo.a z lodem samym to nawet lasce sie schodzi powyzej 30 minut:-pi pytam zapobiegawczo

Zmieniony przez - St-pierre w dniu 2007-09-22 23:24:18

 
timo6
 Wysłana - 22 wrzesień 2007 23:34      [zgłoszenie naruszenia]

to masz ****owa laske, tez mailem kiedys taka co mi loda robila godzine i nie moglem dojsc a potem milem taka ze po 5 minutach juz bylo po wszystkim wiec lepiej zmien model

a co do pytania to jak czesto walisz konia to twoj ***** sie przyzwyczai to bodzcow z reki ktorych ci nie da **** co prowadzi do przedluzenia stosunku

edit: ale jestem mondry

edit2: adrian z bb4.1 to gej!!!

Zmieniony przez - timo6 w dniu 2007-09-22 23:37:17
_______________________________
 
jestem chory na glowe
i nic za to nie moge
ze diabel jest w mojej glowie

Znawca -
 
INS4N3
 Wysłana - 23 wrzesień 2007 11:07      [zgłoszenie naruszenia]

tak
_______________________________
 
wystrzegaj sie nienawiści - źle wpływa na myślenie

Znawca -
 
robaleq
 Wysłana - 23 wrzesień 2007 11:41      [zgłoszenie naruszenia]

sprostuje; erekcja - wzwód penisa, wymawiajac ten termin chyba miales na mysli EJAKULACJE

 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 23 wrzesień 2007 11:57      [zgłoszenie naruszenia]

na czas/długosc stosunku ma wpływ milion czynników.
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
G-rajek
człowiek orkiestra
 Wysłana - 23 wrzesień 2007 14:30      [zgłoszenie naruszenia]

tez mailem kiedys taka co mi loda robila godzine i nie moglem dojsc a potem milem taka ze po 5 minutach juz bylo po wszystkim wiec lepiej zmien model

IMO wolałbym tą pierwszą ^^z tą poprawką, że w końcu bym doszedł

Zmieniony przez - G-rajek w dniu 2007-09-23 14:31:25
_______________________________
 
Weteryniorzem jestym jużech prawie!

 
basswood
KOBRA
 Wysłana - 23 wrzesień 2007 15:57      [zgłoszenie naruszenia]

to ze godzine mu robila tzn ze nie robila tego dobrze i go to nie podniecalo, dlatego ja wloalbym ta druga

po szybkim oralu przeszedlem bym do klasyki ( pewnie dluzszej niz normalnie)
_______________________________
 
tempy chuj...

Znawca -
 
Salv
 Wysłana - 4 czerwiec 2014 18:03      [zgłoszenie naruszenia]

Jak to mawiał św. Łukasz, ręką chvja nie oszukasz

Zmieniony przez - Salv w dniu 2014-06-04 18:03:48
_______________________________
 
5 lat przyczajki

 
rafee
K U R E W I C Z
 Wysłana - 5 czerwiec 2014 18:44      [zgłoszenie naruszenia]

zacny suchar milordzie. Szkoda, że po 7 latach odświeżasz temat
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

masturbacja a długosc...

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: obwod penisa | okres po seksie | Nie nasze dzieci ... | Luźno... | ból członka po seksie | wytrysk podczas zabawy | jądra | Uwaga!! Chlamydia... | CZY TO PRZEZ PIGUŁKI | tabletki zeby przedluzyc stosunek !!!! pomocy | chyba sie uzaleznilem od seksu | aSDASDA | Problem z dziewczyną | O co chodzi z przerwą ? | Zwiazek na odleglosc | Przygody w aucie? ;) | accord | gnicie i broda | ruda svka | dexter | plan do oceny | gołe | gołe cipki | powiększanie penisa | powiększanie | Clare Carey | nie straszny nam harem | kegla | assistance | pomoc drogowa | kryptonimx | wypierdalajki | kurtki | kurtki marsz | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0