FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 16021 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Uzależnienia i Używki
metamfetamina 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "metamfetamina"   
 
zikuzaku
 Wysłana - 25 lipiec 2006 14:30      [zgłoszenie naruszenia]

hahaha wciągać to ja tez wciągałem, czystą jak i żółtą(nieoczyszczoną). Mówimy to o intoksykacji drogą spalenia klasycznej krystalicznej metamfetaminy, która podobno daje o wiele bogatsze doznania, jak i szybciej uzależnia

Znawca -
 
zikuzaku
 Wysłana - 25 lipiec 2006 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

jeśli mówimy o tym samym: żółty proszek, tzw. żółta feta, bardzo poszukiwana, ale tak naprawdę nie wiadomo do końca co tam jest, w każdym razie żółta zazwyczaj jest o wiele mocniejsza. czytając artykuł byłem przekonany że chodzi o to : [http://www.erowid.org/chemicals/show_image.php?i=meth/methamphetamine5.jpg] a nie o nasze polskie żółtko. Czy toco wciągałeś wyglądało tak jak na zdjęciu ?

Znawca -
 
-siergiej-
 Wysłana - 25 lipiec 2006 14:44      [zgłoszenie naruszenia]

PNOWIE I PANIE !


nie z feta w h u j a granie
co robi z mozgu pranie
odpowiedz na pytanie ??
panowie i panie !
czy warte jest wciaganie?
gdy z*** wchodzi na banie ?
dzien po dniu zanikasz prawie,
panowie i panie !
jak zapalka sie pan/ani stanie!
odpowiedz na pytanie ??
panowie i panie !
nie warte me pisanie i tuszu marnowanie
gdy bana sie dostanie
wiersz w niepamiec ganie
ale odpowiedzcie na nie ?
czy znacie to pytanie ?
ze spida ciagle branie robi z mozgu pranie?
a moze masz tak zwana banie
ze w sufit spogladanie,i glupie rozkminianie
no odpowiedzcie na nie ?
panowie i panie


wiersz . "panowie i panie " by Jan Kochanowski





Zmieniony przez - -siergiej- w dniu 2006-07-25 14:47:45

 
arachno
 Wysłana - 25 lipiec 2006 17:32      [zgłoszenie naruszenia]

BOOE - prosze wez pokasuj te debilne posty bo sie tu juz konkretny smietnik na starcie zrobil.
Kawalek czasu temu mialem doczynienia z czysta meta, w krysztalkach. Na czechach zwana piko , w polsce przy granicy pikusiem
Krysztaly zmienilem w proch i dobrze ze mnie kumpel ostrzegl, i wzialem ok. 2cm donosnie (rozciagniete sztucznie 2cm) czyli porcja taka, ze ktos kto bawi sie w proszki do nosa, nie chcialo by mu sie nawet do tego schylac. W efekcie zaczelo dzialac po kilku minutach, a trzymalo 12h. Efekt? potega x zwyklego speeda. Bialko jest nieporownywalne do tego. W moim odczuciu meta powoduje pozar mozgu i jedna noc imprezy wykancza organizm bardziej niz 3 noce na fecie.
Dla zaobrazowania niektorym jakie swinstwo to jest, to jesli zostawisz mete w cieplym miejscu w samarce, to centralnie wrzera sie w worek (plastik).
Ja tego nie stwierdzilem, ale kumpel ktory przelecial na tym szmat czasu, opowiadal ze potrafi dzialac w wiekszych ilosciach jak serum prawdy. np. siedzieli kiedys na imprezie ,a jeden kumpel do kumpla, po chwili ciszy "stary! stukalem twoja laske" tak ze radzil bym uwazac
_______________________________
 
Always Hardcore!

 
-siergiej-
 Wysłana - 25 lipiec 2006 17:45      [zgłoszenie naruszenia]

ale bajki stary ruchalem twoaj lase

chyba jakis lamus musial byc

 
arachno
 Wysłana - 25 lipiec 2006 18:42      [zgłoszenie naruszenia]

moze i byl "lamusem"...
_______________________________
 
Always Hardcore!

 
booe
biały miś
 Wysłana - 25 lipiec 2006 19:18      [zgłoszenie naruszenia]

z czech jest zazwyczaj najlepsza meta, i ona jest zółtawa, a nawet czasem brunatna.
w cholandii też robia dobra mete, ma przezroczyste kryształy, a wiec jest bardziej czysta, a jednak nie ma polotu do piko.
i jedna i druga to straszna chemia i ostro wycieńcza. zejscie oktopne i nie wiadomo ile jest 2 + 2.
pokasuje wieczorem burdel, jak mnie najdzie na kasowanie, teraz będe tylko banował, jak ktos go bedzie powiekszał

Ekspert -
 
klufczyk
 Wysłana - 25 lipiec 2006 20:04      [zgłoszenie naruszenia]

ja mialem ostatnio do czynienia z zółtą fetą
wreszcie wiem czemu miala taki kolor
faktycznie mocniej kopie i szybciej sie wkręca

 
-siergiej-
 Wysłana - 25 lipiec 2006 20:07       [zgłoszenie naruszenia]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 3 strony.   poprzednia

Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

metamfetamina

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: | | syn | budziłem się czując, że ktoś trzyma mnie za penisa | Idol Rudy się nie dostał | Mickeyjew | zuckerberger | świecące oczy | Idol Rudy się nie dostał | olciaww | mckinsey | Idol Rudy się nie dostał | toposy insomni | kurvva znowu | Aleksandra szwed w playboyu | nawiedzone miejsca | kac | zalando | cinoj | mklv | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0