FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4481 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
moja rozkmina na temat stazu(roznicy) 
[powiadom znajomego]    
Autor "moja rozkmina na temat stazu(roznicy)"   
 
mixerboss
 Wysłana - 20 grudzień 2005 18:26      [zgłoszenie naruszenia]

mogla by mniec i 50 byle nie miala syfa jakiegos
_______________________________
 
dupa

 
slaweh
 Wysłana - 20 grudzień 2005 18:27      [zgłoszenie naruszenia]

miała 17 facetów wcześniej? no i co z tego? ma potrzeby seksualne i je zaspokaja. Jest dośwaidczona i jak już ktoś napisał "nie leży jak kłoda". Ja sam lubię takie panienki, które są doświadczone, a ci którzy szukają rakich co miały po jednym max dwóch partnerów to niesz szukają dalej, pewnie znajdą w gimnazjum.
_______________________________
 

robie swoje, ryzyko jest Moje.

ludzie niepijący są zupełnie inni niż ja %-)

Ekspert -
 
zrk
 Wysłana - 20 grudzień 2005 18:54      [zgłoszenie naruszenia]

zamiast sie cieszyc ze dziewczyna wie o co chodzi i nie bedziesz sie musial zdzierac to narzekasz ,korzystaj i tyle

Specjalista -
 
FunkyKoval
 Wysłana - 20 grudzień 2005 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

to ze miala 17partnerow wcale nieznaczy ze musi byc doswiadczona seksualnie tylko ze jest doswiadczona przez los

kazdy ja wydymal 1-2razy i rzucil jak sie dowiedzial o poprzednich(albo robil to zalany na imprezie czy dyskotece w nieswiadomosci co dyma

a to ze tak mowi to naturalne, a co by niby miala powiedziec?

jestes numerek 18ty, chce kolejnych 17tu?

czuje sie jak zdzira i tyle, tylko glupia ze o tym mowi

ja tez raz taki tekst uslyszalem od 17latki, najpierw oslupialem a potem wyruchalem jak dziwke i ustapilem miejsce 19temu

 
djbajb
 Wysłana - 20 grudzień 2005 22:12      [zgłoszenie naruszenia]

koval tu nie chodzi o sam seks!my do siebie cos czujemy i tyle a dmuchanko swoja stroną... a tak w ogole to wlasnie wrocilem od niej oczywiscie nie obeszlo sie od seksu ;-P wszystkim wielki thanks za zdanie jakie macie na ten temat(nie ktorzy pomogli niektorzy nie co mniej,ale spoko...) czas uwierzyc w milosc i tyle!Pozdro
_______________________________
 
Babo ( Czernin Club Thc Smokers)

 
mazia101
 Wysłana - 20 grudzień 2005 23:17      [zgłoszenie naruszenia]

Djbajb, właśnie tak się rodzi miłość ( jedna z metod.Będzie dobrze!

Funkykoval, naprawdę jeszcze tacy istnieją denni kolesie na świecie??? A myślałam, że cywilizacja już do nas dotarła...

Boshe jaki ty musisz być brzydki... bo to , że jesteś ograniczony umysłowo to juz dałeś przykład.
Nie martw się, ponoć" każda potwora znajdzie amatora"
Czego, tak naprawdę ci wcale nie życzę...
_______________________________
 
LUDZIE,MACIE BANA NA GOGLACH,CZY CO???

Ole ole ole ola i tylko Legia,Legia Warszawa!

Znawca -
 
Andromedaa
 Wysłana - 20 grudzień 2005 23:21      [zgłoszenie naruszenia]

Hehe Madzia

Ekspert -
 
mazia101
 Wysłana - 20 grudzień 2005 23:24      [zgłoszenie naruszenia]

Czeeeeść


_______________________________
 
LUDZIE,MACIE BANA NA GOGLACH,CZY CO???

Ole ole ole ola i tylko Legia,Legia Warszawa!

Znawca -
 
Andromedaa
 Wysłana - 20 grudzień 2005 23:45      [zgłoszenie naruszenia]

No hejjjj

Ekspert -
 
FunkyKoval
 Wysłana - 21 grudzień 2005 19:46      [zgłoszenie naruszenia]

dotarla, dotarla dziwki tez

bo kazda kobieta ktora dymalo wiecej facetow niz ma lat jest szmata i tyle

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

moja rozkmina na temat stazu(roznicy)

Strony: 1 2 3 4 5 6