FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 865 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Elektronika
motorola w220 vs nokia 2610 
[powiadom znajomego]    
Autor "motorola w220 vs nokia 2610"   
 
-Zibo-
 Wysłana - 21 marzec 2007 20:23        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam, planuje zakupic fonik za max 200-250zl i zastanawiam sie tu przedewszystkim nad dwoma podanymi w tytule


[http://www.mobile.inspiracja.com/Motorola,W220,phone.php]
[http://www.mobile.inspiracja.com/Nokia,2610,phone.php]

ktory z fonikow bardziej polecacie, jakie za i przeciw? a moze za ta cene uda sie cos lepszego zlapac ? z gory dzieki, pozdro
______________________________
 
[http://www.3dwhite.pl/?click=bf127b0eac518ae56235aa26ff48e28e]

:-)

 
Eclipse21
PELEMELE
 Wysłana - 21 marzec 2007 21:48      [zgłoszenie naruszenia]

Ze względu na samą firme Nokia
_______________________________
 

XXX

Specjalista -
 
Dzudi90
 Wysłana - 22 marzec 2007 07:44      [zgłoszenie naruszenia]

Posiadam ta Nokie.Calkiem fajna tylko nie ma żadnych bajerów, bateria długo trzyma.Kupiłem ja chyba za 220 zł z przesyłka.Jesli potrzebujesz telefonu bez zbędnych udziwnień to jest tel. dla Ciebie
_______________________________
 
Jesli będziecie się lekac,nigdy nie poznacie bohatera którym było pisane wam się stac.

Kim jesteśmy, dokąd zmierzamy etc ®®

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 22 marzec 2007 12:07      [zgłoszenie naruszenia]

moge ci sprzedać K500i za 200zł
stan idealny
zero rysek itp
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Znawca -
 
-Zibo-
 Wysłana - 22 marzec 2007 12:19      [zgłoszenie naruszenia]

poszukuje wlasnie takiego w miare solidnego fonika, najlepiej nowego, jakies bajery itp nie sa konieczne, i tak co bym nie kupil to bedzie lepsze od mojego starego fona ( siemens a52 .

dzkei Maciek, chyba na nokie sie zdecyduje jednak
_______________________________
 
[http://www.3dwhite.pl/?click=bf127b0eac518ae56235aa26ff48e28e]

:-)

 
szatek1
 Wysłana - 22 marzec 2007 17:13      [zgłoszenie naruszenia]

Również polecam NOKIĘ. Sam ją mam i w ogóle na nią nie narzekam. Dobry fonik do dzwonienia i smsów. Bateria 12 dni trzyma. Nic nie ma, ale świetnie spełnia funkcję telefonu.
_______________________________
 
Just like the Busby Babes in Days gone by
We'll keep the Red Flags flying high
You've got to see yourself from far and wide
You've got to hear the masses sing with pride

 
-Zibo-
 Wysłana - 23 marzec 2007 12:47      [zgłoszenie naruszenia]

juz sobie nokie zamowilem

nie wiecie czy da sie ja z kompem podlaczyc ? bo rozne opinie slyszalem na ten temat
_______________________________
 
[http://www.3dwhite.pl/?click=bf127b0eac518ae56235aa26ff48e28e]

:-)

 
Dzudi90
 Wysłana - 24 marzec 2007 08:20       [zgłoszenie naruszenia]

Ogolnie kable sa,ale nie slyszalem czy dobrze dzialaja, sa 2 rodzaje kabli pod usb wpinany tam gdzie slychawki i ladowarka i pod usb podlaczany pod baterie( tak jak w nokii 3510i)

Za dyszke na allegro znalazlem [allegro.pl/item177005188_ca_45_kabel_usb_do_nokia_1100_1600_2610_6030_6060.html]
_______________________________
 
Jesli będziecie się lekac,nigdy nie poznacie bohatera którym było pisane wam się stac.

Kim jesteśmy, dokąd zmierzamy etc ®®

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

motorola w220 vs nokia 2610

Warto przeczytać: Plus, play czy inne ? | problem z aparatem | NOKIA SYMBIAN | Multiplayer na komórke | Toshiba 26A3001PG ??? | Pendrive a win ME | ISO i crack | Nowy tel kom | Nokia i polskie znaki :/ | jak połączyc komputery w siec ? | Wyłączanie komputera... | Mozilla nie chce się otworzyć :-/ | Siec po raz kolejny ale w innym wydaniu | Program do obroki filmow | nowy tel (5mpx) | kod PUK | czarny łabędź | kleszcze | polskie seriale | in vitro | carisma rozrząd | flinta | batmani jego trajka | satysfakcja | miałam 9 lat lizałam psu | miałam 9 lat ruchałam sie z psu | 887 | obywatelstwo niemieckie | 887118143 Legnica zakupy usa | 20 kwietnia 2013 | numer | inzynier budownictwa | 18 lis 2012 | 887 118 143 | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0