FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13872 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Targowisko
napiszę prezentację maturalną na każdy temat! 
[powiadom znajomego]    
Autor "napiszę prezentację maturalną na każdy temat!"   

ewka777
 Wysłana - 4 listopad 2006 01:22      [zgłoszenie naruszenia]

jak kali ukrasc to nie grzech

Jaronir
 Wysłana - 4 listopad 2006 01:38      [zgłoszenie naruszenia]

Stroficzka, doprecyzuję że nie chodzi mi o aspekty prawne, bo one zdaje się są jakieś nie do końca jasne. Zresztą nie znam się na tym.

Chodzi mi o względy etyczne. A na tym polu tłumaczenie sobie i innym, że być może praca nie zostanie wykorzystana zgodnie z jej przeznaczeniem którego świadomy jest piszący to dla mnie banieluki.

Dla mnie to tak jak gdyby przyszedł do myśliwego facet i powiedział, że potrzebuje spluwy bo chce pozabijać parę osób.
Myśliwy sprzedaje mu spluwę i tłumaczy sobie "a ja tam nie wiem po co mu ta spluwa, a może jej nie wykorzysta, a może upoluje zająca, ja jestem ok" .
W tym przypadku myśliwy oczywiście bezdyskusyjnie łamie prawo oraz skala "zniszczeń" jest większa, ale logika wytłumaczenia jest zupełnie analogiczna i tak samo głupia.

Zmieniony przez - Jaronir w dniu 2006-11-04 01:39:39

VLAD.IV
 Wysłana - 4 listopad 2006 06:45      [zgłoszenie naruszenia]

Jaronir - nie masz racji mowiac, że Giertych nie ma nic do tego...

Tak jawne łamanie zasad i oszukiwanie ludzi na tak wysokim szczeblu władzy, powoduje wykształcenie ogólnych wzorców zachowan, oraz rozpowszechnienie społecznego przekonania o nieopłacalnosci uczciwej nauki o oraz zaburza ogolnie pojmowany porządek prawny...
to tak jak z ograniczeniami prędkosci - jesli ludzie wiedzieliby, ze są tam, gdzie są potrzebne, 90% by je przestrzegalo...