FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13799 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Targowisko
napiszę prezentację maturalną na każdy temat! 
[powiadom znajomego]    
Autor "napiszę prezentację maturalną na każdy temat!"   

marzenkap0
 Wysłana - 31 styczeń 2010 18:28      [zgłoszenie naruszenia]

Witam ! Jestem studentką trzeciego roku filologii polskiej. Piszę kompletną pracę razem z bibliografią i planem ramowym. Nie kopiuje gotowych materiałów z internetu a więc nikt nie musi się bać plagiatu...Praca jest wykonana bardzo estetycznie. Cena to 100-130 zł, w zależności od tematu.
Moje prace są wysoko punktowane, a wszystkie osoby którym pisałam prace dziękowały mi za pomoc. A więc i ty spróbuj. Zapraszam do współpracy.

Kontakt:
maturaaa@op.pl

sebalzk
 Wysłana - 31 styczeń 2010 21:32      [zgłoszenie naruszenia]

Trzeba być naprawdę tępym chójem, żeby płacić za napisanie pracy maturalnej, w dodatku tyle.

<chrup chrup>

AsiaM_P
 Wysłana - 18 marzec 2011 12:21      [zgłoszenie naruszenia]

Oferuję pomoc w napisaniu, przepisaniu lub napiszę prace zaliczeniową, semestralną, dyplomową, licencjacką (w całości bądź tylko rozdział). Piszę różnego rodzaju prace - recenzje, eseje, opracowania, referaty, rozprawki, charakterystyki itp. Mam za sobą napisanych wiele pozytywnie ocenionych prac, posiadam wiedzę i tzw. "lekkie pióro". Pisze od podstaw, od spisu treści do przypisów czy bibliografii. Posiadam ogromna ilość materiałów, literaturę dobieram zawsze indywidualnie do pracy. Gwarantuje kontakt 24.h, terminowość i dyskrecje. Tanio. Po napisaniu jestem w kontakcie zamawiającym (gg, telefon) do dnia egzaminu. Odpowiadam na każde zapytanie. Zapraszam --> napiszeprace_mk@op.pl , gg: 19831510

AsiaM_P
 Wysłana - 18 marzec 2011 12:22      [zgłoszenie naruszenia]

...