FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6190 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
nie rozumiem !!!! proszę o porady... 
[powiadom znajomego]    
Autor "nie rozumiem !!!! proszę o porady..."   
 
chomson
 Wysłana - 22 styczeń 2007 10:45        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

cześć, to mój pierwszy post na insomnii, raczej zawsze podchodziłem do problemów tu umieszczanych z przymrużeniem oka, ale tak było do wczoraj...
sprawa wyglada tak, że jestem z pewna kobietą od 1,5 roku, kocham ją, bardzo mnie zmieniła (na lepsze) i mamy problem w łóżku ...
proszę o poważne potraktowanie tego posta bo to dla mnie ważne
chodzi o to ze normalnie współżyliśmy, dla obojga nie jestesmy pierwszymi partnerami, i było nam dobrze, a gdzieś od około 2 miesięcy nic....
nie ma wogóle ochoty, jak ja coś próbuje to zaraz jest zła że tylko o to mi chodzi itp. wiem że nie jest typem niewinnem laski i z byłymi chłopakami róznie się bawiła, nie mam jej tego za złe, bo to przeszłość, ale boli mnie to bo zaczynam myśleć że może coś ze mną nie tak
co o tym sądzicie ??
z góry dzięki za odpowiedzi
chomson

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 22 styczeń 2007 10:52      [zgłoszenie naruszenia]

To może być skutek antykoncepcji hormonalnej. Bierze tabletki lub stosuje plastry?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
chomson
 Wysłana - 22 styczeń 2007 10:54      [zgłoszenie naruszenia]

dziękuje Ci za tak szybka odpowiedź
wiesz co bierze tabletki ale od jakiegos ponad miesiąca ma przerwę w celu oczyszczenia organizmu ... więc nie sądze czy to ma jakiś wpływ na nią ?? :(

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 22 styczeń 2007 10:56      [zgłoszenie naruszenia]

Hmm często kobiety któe stosują długo tabletki mają znaczy spadek libido.
A może dlatego,ze teraz nie jest pewna antykoncepcji obawia się ciaży. Boi się stosować tylko prezerwatywt?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
DOPING+
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:01      [zgłoszenie naruszenia]

albo daje komus innemu

Specjalista -
 
mmaassoonn
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:06      [zgłoszenie naruszenia]

Po tabsach może nastąpić spadek libido. Zrezygnucie z pigułek i uprawiajcie seks z prezerwatywą, przecież to daje wystarczającą ochronę i nie ma się czego bać Albo tez druga, mniej przyjemna opcja - może znalazła sobie kogos na boku ? Jak to kobiety

Zmieniony przez - mmaassoonn w dniu 2007-01-22 11:07:26

Ekspert -
 
chomson
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:07      [zgłoszenie naruszenia]

tzn wiesz sprawa wyglada tak że jak bierze tabletki to nie stosujemy prezerwatyw ...

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:11      [zgłoszenie naruszenia]

Ale teraz nie bierze tabletek- a wiele kobiet czuje się pewnie tylko jak je stosuje.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
_SAINT_
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

no napewno daje na boku i niewie jak mu powiedziec, albo chce zlapac 2 sroki za jeden ogon
_______________________________
 
...::Ruls is Ruls::...
"Żyje sie tylko raz, ale jeśli żyje sie właściwie, to raz wystarczy."
"Muzyka uspokaja umysł, ułatwia wzlot myśli, a gdy trzeba, pobudza do walki."

 
Fillips
władca robotuf
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

Nie lepiej się dowiedzieć u źródła o co chodzi??
Nie potraficie rozmawiac czy co?? Z taktem zapytaj co sie dzieje. Jesteście kawałek czasu ze sobą to zauważysz jakby cos kręciła.

My tutaj możemy dywagować czym to jest spowodowane a przyczyn może buyć tysiące :)
_______________________________
 
Był szalony chemik ]:P
Teraz władca robotuf %-)

Znawca -
 
chomson
 Wysłana - 22 styczeń 2007 11:19      [zgłoszenie naruszenia]

dziękuje Wam wszystkim bardzo za te odpowiedzi, rzeczywiście jak zwykle najlepsza jest rozmowa ...
choć będzie ciężka ...

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 10 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

nie rozumiem !!!! proszę o porady...

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10