FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8487 razy ¬

ROZRYWKA | Imprezy
nie umiem imprezować ;/ 
[powiadom znajomego]    
Autor "nie umiem imprezować ;/"   

kochamMMA
 Wysłana - 18 styczeń 2014 02:53        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

witam
od października studiuję w dużym mieście i tam też mieszkam z kumplami. tak się składa ze każdy z nich to wielki imprezowicz, który świetnie czuję się w klubach - ja natomiast nie. od zawsze jakoś źle się czułem na imprezach, poszedłem na kurs tańca imprezowego ukończyłem dwa etapy i w dalszym ciągu źle się czuje w klubach. te dwie 3 godzinki jest ok, ale potem mi się zwyczajnie już nudzi. słucham innej muzyki - rock i czarny rap, wiec średnio się czuje w takich klimatach. pić dużo nie piję bo mi się włącza agresor po alko. kurde będąc w tych klubach patrze na tych ludzi którzy bawią się z uśmiechem na ustach i zazdroszczę im. młody jestem i też chciałbym się wybawić, a nie tylko zatańczyć parę razy, żeby nie stać bezczynnie pod ścianą ;/
jest jakaś nadzieja dla mnie?

AmigoPL
 Wysłana - 18 styczeń 2014 03:13      [zgłoszenie naruszenia]

przecierz nie musisz caly czas tanczyc wyjdz na zewnatrz na fajke pogadaj z ludzmi

albo mozesz przy barze posiedziec

ewentualnie jakies piguly

- forumowy gnoy
- Fabian Amigo Linda

Znawca -

INSOMNIA
 Wysłana - 18 styczeń 2014 09:31      [zgłoszenie naruszenia]

słucham innej muzyki - rock i czarny rap, wiec średnio się czuje w takich klimatach

To idź do klubów z Twoimi klimatami.

FastDiesel
 Wysłana - 18 styczeń 2014 09:35      [zgłoszenie naruszenia]

skoro to nie Twoje klimaty, nie musisz wcale tam chodzic
do niczego siem nie zmuszaj

dobrze bawisz sie 2-3h to idz tylko na tyle
i miej gdzies co kto mysli, bo techno kluby to nie jedyna opcja rozrywki

Jak możesz licytować się o drobne
gdy należy mi się wszystko

Znawca -

Andrzey
 Wysłana - 18 styczeń 2014 10:26      [zgłoszenie naruszenia]