FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3820 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Czarna Dziura
 
o________o__ooooooo_______o_o__o___o_____o_o__o__o_o___o_o__o__o_______ooooooo_ 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "o________o__ooooooo_______o_o__o___o_____o_o__o__o_o___o_o__o__o_______ooooooo_"   
 
om
 Wysłana - 13 sierpień 2007 21:20       
 
Przeniesiona przez om z działu 'HYDEPARK'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

jest ktos chetny na prowadzenie takiego serwisu ?
najlepiej jakas grupka ludzi...
serwis z jakimis niusami, statystykami, rankingami i **** wie czym jescze
ja moge pomoc z oprogramowaniem, ale licze ze html ktos kto mialby sie tym zajac zna

 
ohaio
 Wysłana - 13 sierpień 2007 21:30      [zgłoszenie naruszenia]

znam się na kobitach, może być?
_______________________________
 
Kto chce prowadzić ludzi,
Musi mieć dokąd.

 
Grejpfrut
 Wysłana - 13 sierpień 2007 21:32      [zgłoszenie naruszenia]

Ja znam potrafie napisac pochyło, pogrubic podkreślic
I moge zrobic fruwające logo marquee



I na kobitach tez sie znam

Zmieniony przez - Grejpfrut w dniu 2007-08-13 21:33:23
_______________________________
 

 
bf_stan
 Wysłana - 13 sierpień 2007 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

ale co to ma byc? tzn to ma odbic wiekszosc ludzi odwiedzajacych Onet.pl?
juz mamy przewage dzieki nazwie
_______________________________
 
⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
 ⇔⇔Z⇔⇔Ł⇔⇔O⇔⇔
⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

 
Regggie
PUMBUS
 Wysłana - 13 sierpień 2007 22:37      [zgłoszenie naruszenia]


_______________________________
 
"Wiedzie mnie po wlasciwych sciezkach, przez wzglad na Swoje imie.
Chociazbym chodzil ciemna dolina, zla sie nie ulekne, bo Ty jestes ze mna"

"Pozwol mi zwyciezyc, a jesli nie zdolam, pozwol mi byc dzielnym w mej walce."

 
gosia992
 Wysłana - 13 sierpień 2007 23:20      [zgłoszenie naruszenia]

chetna to ja bym była ale raczej sie nie nadaje
_______________________________
 

 
om
 Wysłana - 13 sierpień 2007 23:56      [zgłoszenie naruszenia]

nie nadaje sie ten kto nie jest chętny.
tak to ujme.

 
gosia992
 Wysłana - 14 sierpień 2007 00:16      [zgłoszenie naruszenia]

ale licze ze html ktos kto mialby sie tym zajac zna

ale właśnie z tym może być problem, bo nigdy mnie to nie interesowało
_______________________________
 

 
mmaassoonn
 Wysłana - 14 sierpień 2007 00:22      [zgłoszenie naruszenia]

j/w ten problem jest

 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 14 sierpień 2007 00:23      [zgłoszenie naruszenia]

dla niektorych znajacych html czy nie i tak kariery nie wroze
_______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

 
NEMEZIS
 Wysłana - 14 sierpień 2007 00:25      [zgłoszenie naruszenia]

a ja tam problemów nie mam, tzn nie myślę o nich
jakby co mogę pomóc

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 15 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

o________o__ooooooo_______o_o__o___o_____o_o__o__o_o___o_o__o__o_______ooooooo_

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 
Warto przeczytać: Musisz to zobaczyc! | Duzo potrafie | Pirułet i fiflak | Zasady obowiązujące w dziale %-) | <ogarnia się> | CISZA WYBORCZA | Okulistyka weterynaryjna | sprzedam prezentację maturalną na 100%;) | Gazeta z 1887 roku | Lalka Prusa... | Nike Dunk - oryginał? | PW Transport | Chłopaki się nudzą z 'maluchem' | problem z pendrivem | halohalo | Senator Krzysztof Piesiewicz | All Inclusive | jenny88 | pzp | loved up | naprawa łodzi | wpływ wojny na psychike człowieka | plagiat | jak zbc cicho szybe w plastikowych drzwiach | praca licencjacka | pistorius | bandog | zxp | drink z koleżanką | zxp88 | grand | obrzydliwe | colineczka | ralph lauren vaughn canvas | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0