FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5736 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
o co jej chodzi ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "o co jej chodzi ?"   
 
kubakrak
 Wysłana - 6 listopad 2010 09:54        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Siema
Sytuacja wygląda tak, znam sie z dziewczyna 2 miesiące - generalnie jesteśmy razem.
2 dni temu jeszcze wszystko było ok, normalne spotkanie, seks z jej inicjatywy itd. Wczoraj rano w sumie też nie odniosłem wrażenia żeby cos było nie tak. Po czym koło 12 telefon że musimy poważnie pogadać itd. No dobra spotkałem się z nią, sama wita się buzi w usta, coś tam przytula a gdy pytam jaka sprawa to "nic tam, nieważne"
Zacząłem naciskać to w koncu po trudach powiedziała że chce na jakiś czas przestać sie spotykać. argumentowała to że nie okazuje że mi zależy, że nie traktuje jej poważnie i takie tam pierdoły. Mowie dobra jak ci sie znudziłem albo kogoś poznałaś to mów normalnie i tyle. Ona że nie, no ale wiadomo moze byc farmazon.
Cała drogę jak gadaliśmy szliśmy pod reke, gdy poprosiłem zeby mnie zasłoniła bo nie chciałem zeby mnie ktos zobaczył to przytuliła sie i zaczęła całować w czoło itd
W koncu powiedziala ze ona zostaje przy tym co powiedziała i zebym ja przemyslał i dał znać.
Po 15 min telefon i żaliła sie bo pewna sprawa nie ułożyła sie po jej myśli. Ja akurat jechałem z koleżką to odwieźliśmy ją do domu. W drodze normalna gadka, obejmowała mój fotel i tak jak sam mówił koleżka widać ze szukała kontaktu. Przy pożegnaniu krótki pocałunek i powiedziała żebym sie odezwał. Po 20 minutach 2 sms od niej juz na inny temat.
Koleżka mówi ze to jest akcja zebym pokazał czy mi zależy bo widać że ona chce cos na dłużej itd. w sumie by to do niej pasowało bo juz miałem 2 sytuacje które nie były prawda a chciała sprawdzić moją reakcje.
No ale ja sam nie wiem czy chce pogonić po prostu i zamiast wprost powiedzieć to takie gierki czy moze rzeczywiście to taka akcja zebym pokazał jak mi zależy.
Jak uważacie ?

 
MFact
 Wysłana - 6 listopad 2010 09:59      [zgłoszenie naruszenia]

gdy poprosiłem zeby mnie zasłoniła bo nie chciałem zeby mnie ktos zobaczył

argumentowała to że nie okazuje że mi zależy, że nie traktuje jej poważnie

Sam sobie odpowiedziałeś...

/Pierwszy
Stawiam na to, że takie akcje ciągle "odwalasz", więc sie nie dziw.

Zmieniony przez - MFact w dniu 2010-11-06 10:00:11

Zmieniony przez - MFact w dniu 2010-11-06 10:01:17

 
kubakrak
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:04      [zgłoszenie naruszenia]

nie chcialem żeby mnie zobaczyła 60 letnia baba z mojej roboty wiec tutaj to akurat pudło

Zmieniony przez - kubakrak w dniu 2010-11-06 10:05:23

 
MFact
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:05      [zgłoszenie naruszenia]

nie chcialem żeby mnie zobaczyła 60 letnia baba wiec tutaj to akurat pudło

Co kurva? ile Ty masz lat? 10?

 
kubakrak
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:09      [zgłoszenie naruszenia]

o rany to w tym momencie nieistotne, siedze na L4 i niby jestem obłożnie chory wiec gdyby mnie widziała na ulicy to trochę lipa. Tyle

 
MFact
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:13      [zgłoszenie naruszenia]

Dobra, ja i tak nie mam więcej do dodania w temacie

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:15      [zgłoszenie naruszenia]

krejzole z was
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

Znawca -
 
Akacjowy
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:27      [zgłoszenie naruszenia]

Obie z koleżanką robią ci jakieś pyerdolone testy,olej to.Zaczniesz się płaszczyć to po tobie.
Coś sobie baba wkręciła i tyle.Może koleżanka ma na ciebie ochotę i jakaś incepcja była ?
_______________________________
 
przecież nie śpię...

 
kubakrak
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:27      [zgłoszenie naruszenia]

Nie wiem co w tym takiego złego że nie chciałem żeby mnie ta babeczka zobaczyła bo wiadomo żeby szefowi wszystko przewinęła no ale skoro nie masz nic do dodania to dzięki pozdrawiam

edit:
Akacyjowy - jaka koleżanka ? Ja nic tu nie pisałem o żadnej koleżance. Koleżka w sensie kolega ;)

Zmieniony przez - kubakrak w dniu 2010-11-06 10:29:19

 
Evana
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:44      [zgłoszenie naruszenia]

Zależy jej, nie chce Cie olać, bo inaczej nie wysyłałaby smsów, tylko kontakt by się urwał. Chce natomiast, żebyś zrozumiał, że powinieneś jej okazywać uczucia.

Ekspert -
 
kubakrak
 Wysłana - 6 listopad 2010 10:52      [zgłoszenie naruszenia]

napisałem wczoraj jej takiego sms z zapewnieniami ze mi żalezy itd. odpowiedz dostałem "wiem ale ty tylko mowisz i nic z tym nie robisz" odpisałem potem i od wieczora cisza. Nie ma sensu chyba naciskać teraz co ? Niech to sobie na spokojnie przetrawi

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 9 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

o co jej chodzi ?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
Warto przeczytać: wojowniczka :) | żenada %-) | Jak z nią zagrać żeby było korzystnie(dla mnie) | other side of the game | Problem z dziewczyną... | Chce wyjść czy nie? | dylemat/miłość /rodzina /pomocy | Najdziwniejsi partnerzy/partnerki | chłopak ma problemy z alkoholem | Początek końca chyba | Mam prawo do bycia wkurzonym czy nie ? | Pocieszycielka | co sadzicie o poznawaniu przez fotke? | A po imprezie do kolegi z klasy.... | Postępowanie kobiet a mężczyzn - refleksja | komplementy | xitrance | ameryka | omena mensah | cinek24 | paradosky | focus | amarena | zarobki | gra o tron | GadDemyt | timberland | volish ego 3 opinie | Energiaaaa | portal | szałwia | salvia | paula | pan tadeusz | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0