FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 772 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
odmowa przyznania legitymacji studenckiej 
[powiadom znajomego]    
Autor "odmowa przyznania legitymacji studenckiej"   

ProMass
 Wysłana - 31 marzec 2009 09:57        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam,

Jestem Studentem I roku Wydziału Prawa i Administracji na Uniwerku. Na początku tego roku akademickiego podjąłem studia rna tym Uniwerku tylko na wydziale Informatyki i Inżynierii Materiałowej, ale szybko byłem zmuszony zmienić wydział, bo plan zajęć kompletnie uniemożliwiał mi pracę w tygodniu (mowa o studiach zaocznych). Sprawa rozchodzi się o legitymację studencką! Na wydziale informatyki otrzymałem ją, ale jako że zrezygnowałem i przeniosłem się na wydział prawa - musiałem oddać w dziekanacie legitkę.

Sprawa wygląda teraz następująco - jestem już na II semestrze, minęło ponad 6 miesięcy , a ja nie otrzymałem legitymacji z Wydziału Prawa i Administracji. Zapłaciłem za nią pytam co jakiś czas - a babsztyle ciągle zadają mi te same pytania na które już odpowiadałem z 10 razy i mówią żebym zapytał za tydzień i tak w kółko przez 6 miesięcy słyszę moje słowa nie docierają do Szanownych Pań, a szkoda mi tracić nerwów - więc chciałbym złożyć skargę lub zażalenie w tej sprawie.

Dlatego chciałbym się poradzić do kogo najlepiej jest taką skargę złożyć ??

Zmieniony przez - ProMass w dniu 2009-03-31 09:58:11

"Każdy w życiu obiera własną drogę..."
Pozdrawiam
ProMass

prezes85
 Wysłana - 31 marzec 2009 11:29       [zgłoszenie naruszenia]

idz do prodziekana/dziekana

Zmieniony przez - prezes85 w dniu 2009-03-31 11:29:52

I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]