FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 831 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
oszukany w PKO 
[powiadom znajomego]    
Autor "oszukany w PKO"   
 
juzniewy
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 10:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

wiec mam pytanie otóż w 2002 roku dostałęm od wojka 400$ no i wspaniale PKO olało mnie i niczym nie powiadomili ze dostałem te pieniadze a ja sam niemialem pojecia ze dostalem jakies pieniadze i ze mialem dostac.sprawa ma sie tak po trzech latach dzis rano zadzwonila baba z banku ze od 2002roku sa piniadze w banku i wpierala ze dostalismy powiadominie ale tak nie bylo dzis sie wogole dowiedzialem ze mam jkie kolwiek pieniadze w banku.no i tak 3 lata temu te 400$ bylo 1600zl dzis jedynie 1200zl jest to strata pienierzna ogromna z winy banku czy po tych latach moge domagac sie jakis odstetk?jakie bedzie postepowanie w zwiazku ze mna?

 
Tommygun
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 12:27      [zgłoszenie naruszenia]

masz konto w banku, dostałeś pieniądze i nie powiadomili Cię o tym? czy masz klauzulę o powiadomieniu w umowie z bankiem? dziwne że wujek Cię nie powiadomił ale nie o to tu chodzi
nie wiem jaką masz umowę ale w praktyce nie masz szans na jakieś zadośćuczynienie a inna wartośc - różnice kursowe, żaden bank nie bierze tego na siebie, rozumiem że chodzi o konto jest ono prowadzone w usd, tak?

Specjalista -
 
bylysy
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 12:56      [zgłoszenie naruszenia]

konto nie musi być prowadzone w walucie. kiedy kasa wplynela na r-ek przeliczaja ja w.g kursu. (ROR)
mozesz sie odwolac od decyzji a glupio - madra***** z banku niech sie pocaluje w d... - to, ze wyslali powiadomienie to jeszcze musza miec pokwitowanie odbiotu tego powiadomienia.
_______________________________
 
Spałem i śniło mi się, że życie jest radością.
Obudziłem się i stwierdziłem, że życie jest służbą.
Podjąłem działanie i zrozumiałem, że służba jest radością !

 
juzniewy
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 15:11      [zgłoszenie naruszenia]

sluchajcie ja nieiwem jak te pieniadze zostaly przelane bo przelane zostaly na moja matke.sytlacja byla taka ze mialel jechac na mistrzostwa swiata break dance w 2002roku lecz nieznalazlem sponsora no i niemialem kasy zdzwonilem do wojka zeby mi cos przelal no i potem ucichlo wszystko nie dostalem zadnej kasy wiec nie pojechalem na te zawody i niesadzilem ze cos bylo przelane wiec myslalem ze wojek olal sprawe a dzis dzwonia ze maja moje pieniadze 400$ zostaly znalezione podczas jakis tam renowacji czy czegos ze nikt sie po nie niezglosil i wogole ****a ja niedostalem zadnego kwitka jakbym dostal powiadominie to tylko ostatni kretyn by nie polazl po kase.

 
Eska
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 20:17      [zgłoszenie naruszenia]

nie wiesz ze PKO to koministyczny bank? Mam tam konto firmowe i normalnie obsluga jest gorsza niz na moim koncie prywatnym w mbanku No i te oprocentowania... od 100 tys daja 4,15 na negocjowanej lokacie. Jedno jest dobre ze maja duzo placowek i oddzalow ale obsluga jest ponizej krytki wg mnie. Np. nie moga mi przesylac wyciagow poczta, musze chodzic osoboscie i stac przynajmniej 15 min w kolejce pani mi powiedziala ze maja takie zasady ze trzeba osobiscie odbierac, w innych bankach jakos wysylaja i nie maja zadnych problemow... Czasem mysle ze w PKO nie robia nic innego tylko mysla jak utrudnic zycie ludziom ktorzy maja u nich konta.
_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Znawca -
 
curf
 Wysłana - 13 czerwiec 2005 20:53       [zgłoszenie naruszenia]

Eska, ale juzniewy nie pytał o opinię na temat banku tylko zgłosił określony problem!

juzniewy, zerknij do regulaminu umowy prowadzenia konta i sprawdź czy są tam jakieś zasady przekazywania informacji. Przezcież właściciel konta określa w jaki sposób ma być informowany (chodzi o wyciągi) o ruchach na koncie. Z tego co pamietam to np miesięczne przesyłanie zestawienia zbiorczego na adres właściciela jest bezpłatne. Skoro Twoja matka jest właścicielem konta to zapytaj czy tą sprawę jakoś uregulowała. Dopiero WSZECHSTRONNE i PEŁNE sprawdzenie spraw natury formalnej może dać jakąś podstawę do wnioskowania co dalej robić.

_______________________________
 
PROSZĘ NIE ZWRACAĆ SIĘ DO MNIE MAILEM O WYKONANIE GRAFIKI :-)

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

oszukany w PKO

Warto przeczytać: Kalkulator IP | Jak ja kocham ten kraj | GŁOSOWANIE TO NIE WYBÓR MNIEJSZEGO ZŁA | Zakupy za granicą | Zastrzeżenie nazwy (przyszłej) firmy | wojsko | Bukmacherka-kto sie utrzymuje z tego?? | ZUS - założyć firme i nie płacić składek. | Zakup lekow odpisy .. | Tymczasowy Dowód Osobisty | konto za granica | pytanie o wykroczenie | Import elektroniki | legalnosc bukmacherski-gdzie sie dowiedziec? | Program Komputerowy - Jaka umowa ? Podatek ? | Chrońmy Europę przed... Google! | adamszky | gazy | anna korcz | mma panowie | wielka brytania | Farmacja | bia ko | prezent dla dziewczyny | punkt g film | SEBALYSY | SEXLYSY | starsza dziewczyna | starsza kobieta | RÓŻNICA WIEKU | amfetamina depresja | Nadia | playboy 2013 | rowerek | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0