FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 33526 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Imprezy
ouzo - z czym? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "ouzo - z czym?"   
 
thrall1
PATRIOTA
 Wysłana - 29 grudzień 2007 17:38        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

mam troche ouzo, dostalem z grecji
ale ja tego nie nawidze :/
to smakuje jak syrop
ma ktos jakies pomysly z czym to pic?
moze jakies drinki?
z groy dzieki
pozdro
______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=VdCJ0_ToLR8]
---- GORNY SLONSK ----
---- RUCH CHORZÓW ----

 
Kamil102
KIEP
 Wysłana - 29 grudzień 2007 17:42      [zgłoszenie naruszenia]

hmm kurde ja piłem czysta mega zmrorzona tyle ze ja lubie anyż
moze ze spritem albo z tonikiem?
_______________________________
 
Prawdziwi twardziele nie jedzą miodu
Prawdziwi twardziele żują pszczoły

Znawca -
 
Fana
 Wysłana - 29 grudzień 2007 17:46      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.drinki.elo.pl/mn/anyzowka.html]
[http://www.we-dwoje.pl/ouzo,artykul,1032.html]


Od siebie dodam jeszcze:
50ml Ouzo + 150ml Fanty cytrynowej lub lemoniady + gęsty sok z grenadyny do smaku. Jak Ouzo i innych anyszówek nie cierpię, to to dawało radę nawet bardzo Smakowało mi.

Zmieniony przez - Fana w dniu 2007-12-29 17:46:17

Ekspert -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 29 grudzień 2007 17:57      [zgłoszenie naruszenia]

Ja bym sie tym nie trul.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

 
TOnick
 Wysłana - 29 grudzień 2007 18:03      [zgłoszenie naruszenia]

"moze ze spritem albo z tonikiem? "

ooo świętny pomysł - chętnie się napiję
_______________________________
 
to jest miejsce na Twoją reklamę

 
Redred1
 Wysłana - 29 grudzień 2007 18:16      [zgłoszenie naruszenia]

ja pilem cos takiego : (mowie proporcje z pamieci na oko)

-50 ml Ouzo
-3/4 szklanki sprite'a
-troche sosu tabasco
-jakis czerwony syrop,tez w malych ilosciach
-kostki lodu

wysmienite
_______________________________
 
[http://www.hadyk.pl]

[http://www.alanhadyk.pl] - webdesign , 3d , identity , logo , identyfikacja wizualna

Znawca -
 
thrall1
PATRIOTA
 Wysłana - 4 luty 2008 14:42      [zgłoszenie naruszenia]

zapomnialem o tym temacie :D
dzieki panowie za pomoc po sesji sie bedzie pilo to sie podziele wrazeniami
aha jedna sprawa
co to jest grenadyna?
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=VdCJ0_ToLR8]
---- GORNY SLONSK ----
---- RUCH CHORZÓW ----

 
Sejdżej
T1000
 Wysłana - 5 luty 2008 00:49      [zgłoszenie naruszenia]


_______________________________
 
Czasem coś sprzedaje na alegroszu:
[allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9936423]

Specjalista -
 
Neo3
 Wysłana - 5 luty 2008 11:10      [zgłoszenie naruszenia]

ja pilem kiedys z woda mineralna (niegazowana)
bo podobno tak to sie pije
pol na pol z woda
_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
Skarbowy
 Wysłana - 5 luty 2008 11:25      [zgłoszenie naruszenia]

Właśnie piję z sokiem porzeczkowym, całkiem niezłe, smakuje jak prawie jak absolut
_______________________________
 
Ciężko być zaje*istym, ale staram się to znosić z podniesionym czołem.

Znawca -
 
wesu_666
 Wysłana - 5 luty 2008 11:48      [zgłoszenie naruszenia]

najlepiej pic ze spritem :)
_______________________________
 
Inteligentny wrażliwy człowiek o duszy klowna która przejmuje kontrolę wNajważniejszychChwilach

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

ouzo - z czym?

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: | | breanne ashley | TeGej | Czujnik Abs w audi | migdały | roxy22 | rex | Bankier | oficer nawigacja | Wróżbta Maciej | pobicie | saa | wałbrzych | karinka292985 | beyonce | mariusz | mariusz max | wakacje | filologia | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0