FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4550 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
panowie help!:) o co moze chodzic? 
[powiadom znajomego]    
Autor "panowie help!:) o co moze chodzic?"   
 
crocodul
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 06:37        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Postaram sie w skrocie-mam meza,ktory niezaprzeczalnie mnie kocha,nie zdradza,uwielbia byc ze mna(tzn.spedzac razem czas,przytulac sie,wyglupiac etc.),szanuje mnie i dba o mnie tyle,ze...cos mi tu w seksie nie robi:(Na poczatku byla jazda niemal non stop,z czasem sprawa sie zaczela rypac...Nie twierdze,ze odmawia (nigdy) ale z inicjatywa cieniutko.Zawsze byl troche niesmialy,ale skoro go kocham i chce to chyba mogly poczuc sie pewniej.Seks ze mna uskutecznia,niby wszystko pracuje,ale jednak checi wykazuje niewielkie (raz na dwa-trzy tygdnie go faktycznie rwie..)Jak wspomnialam-nie odmawia,(przyjmuje z entuzjazmem nawet...)ale sam z siebie wydaje sie byc malo zainteresowany tematem..Poza lozkiem jest malo seksualny (czuly-tak,ale"z lapmi" zbytnio sie nie pcha),w lozku dosyc pasywny (preferuje byc "pod" i raczej brany niz "rwacy":)Jak czekam to w nieskonczonosc a jak biore to od reki.Czy dobrze sadze,ze jego postawa wskazuje na potrzebe bycia "atakowanym" i "branym zywcem" prze rozpalona kobiete a slaba inicjatywa wynika z oczekiwania na akcje i pewnego niezaspokojenia (jednak..) bo mnie biernosc zniecheca i daleko mi do szalenstw z kims,kto wykazuje male zainteresowanie seksem?Prosze o szczerosc.Thanks:*Ps.jestem hot jak ...i od facetow ogonic sie nie moge! O co chodzi?!

 
PanTomasz
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 06:44      [zgłoszenie naruszenia]

wina moze tkwic albo w tej niepewnosci ( w co osobiscie watpie) ale taka opcja istnieje.

Może go nie podniecasz (ale jak pisalas ze jestes hot itp to tez watpie) no chyba ze dla niego nie jestes hot :D

3 opcja to taka ze jest wiecznie przemeczony i znuzony zyciem,brakuje mu jakiejs spokojnej,relaksacyjnej atmoosfery.

a na koniec...ja bym z Nim o tym poprostu porozmawial ;)

Pozdrawiam serdecznie ;)

 
crocodul
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 06:59      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za odpowiedz:) Rzecz w tym,ze nie chce gadac..Nie powiedzialabym tez,ze go nie podniecam-reaguje prawidlowo,(skoro "lecial" na mnie jak szalony to chyba jestem w jego typie?)nie ma problemow z orgazmem ani wzwodem.Owszem,przemeczony moze byc ale ja to widze nieco inaczej..(36 lat chlop i juz mu sie nie chce?!)Ja odnosze wrazenie,ze on jest zainteresowany mna ale seksem ze mna to juz mniej,bo ukrywa swoje prawdziwe potrzeby-poczatkowo nadrabial ale z czasem brak odpowiednich bodzcow zaczal mu coraz bardziej doskwierac.Niesmialosc moze powodowac,ze sie do tego nie przyzna pod kara pregierza.Nigdy nie bylam w sytuacji ,w ktorej jakikolwiek z moich partnerow nie bylby zachwycony i chetny do kontynuacji "wspolpracy".Lubie seks i seks lubi mnie:) Ja sie obawiam,ze on pragnie czegosm szczegolnego,moze nawet hard core,czego jamu nie serwuje (bo nie znam prawdy) i do zwyklego seksu entuzjazm ma slabiutki..Ale jak nie gada to co? Wyrwac rzetelnie i bez litosci i patrzec co on na to?

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 08:09      [zgłoszenie naruszenia]

jaki wasz wiek jest
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
 
Jauz
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 09:19      [zgłoszenie naruszenia]

jak niechcesz z nim gadac to chyba tego tak latwo niezmienisz
co niby jest takiego w rozmowie jak on ma 36 lat to z kad te niecheci niejestescie dziecmi

 
Vetinari
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 09:48      [zgłoszenie naruszenia]

Wydaje mi się ze to właśnie taki typ faceta , pasywny jak wspomniałaś więc po prostu woli kiedy kobieta wychodzi z inicjatywa i przejmuje pałeczkę (bez skojarzeń). Tego się raczej zmienić nie da bo to kwestia charakteru. Ja tez wolę jak mnie dziewczyny wyrywają bo samemu mi się po prostu nie chce robić podchodów.

 
DeAngelo
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 10:37      [zgłoszenie naruszenia]

Możliwe że już go nie kręcisz.. co z tego że jesteś "hot" ale nie dla niego tylko dla innych ?! .. powodzenia

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 10:55      [zgłoszenie naruszenia]

Jak dla mnie typowy problem ludzi wieku sredniego, babie kolo 30stki bardziej sie chce nic w wieku nastu lat, a chlopu po 30stce juz niestety mniej. I takim o to sposobem baby po 30stce chetnie sie grzmoca z 20parolatkami.
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
danro
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 11:55      [zgłoszenie naruszenia]

a jaką ma pracę, stresującą, męczącą?
ja jestem ok 30 i wiem z własnego doświadczenia jak bardzo problemy dnia codziennego czasem potrafią człowieka przyziemić, a w szczególności stres w pracy i zmęczenie po. wtedy ostatnią rzeczą o jakiej facet myśli jest seks.

inną rzeczą jest fakt, że być może twój facet stał się trochę leniwy odkąd ty bez względu o niego zabiegasz, inicjujesz zbliżenia. on wówczas mógł dojść do wniosku, że ty się starasz za was oboje, więc on już nie musi. dlatego oddał inicjatywę całkowicie w twoje ręce.

kolejną przyczyną może być znudzenie seksem i wówczas nawet twoja atrakcyjność na niewiele się zda (podobnie w pierwszym przypadku).

Podłoże takiego zachowania może być bardzo zróżnicowane i niekoniecznie jednym z nich musi być wyżej wymienione, więc trzeba podchodzić do tego bardzo ostrożnie i indywidualnie. Chyba najgorsze co może być w takich chwilach, a co często robią kobiety bądź mężczyźni, to odrzucenie na zasadzie - skoro ty "nie", to ja też "nie". jeśli nie chcesz narastającej frustracji, to po prostu porozmawiaj szczerze ze swoim facetem i powiedz mu o swoich potrzebach, ale nie zapominaj zapytać o jego. może rzeczywiście jest coś czego chce, a nie ma odwagi pierwszy zacząć rozmowy.
_______________________________
 
Superbia In Proelia

Specjalista -
 
LusiLu
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 11:59      [zgłoszenie naruszenia]

Jak dla mnie typowy problem ludzi wieku sredniego, babie kolo 30stki bardziej sie chce nic w wieku nastu lat, a chlopu po 30stce juz niestety mniej. I takim o to sposobem baby po 30stce chetnie sie grzmoca z 20parolatkami.

no.
_______________________________
 

 
crocodul
 Wysłana - 1 kwiecień 2008 13:16      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za odpowiedzi:) wyjasniam-to on nie chce gadac a nie ja!Ja probowalam.I jak facetowi "dziala" kiedy go tylko dotkne to chyba stwierdzenie,ze go juz nie krece jest nieco przesadzone.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

panowie help!:) o co moze chodzic?

Strony: 1 2 3 4 5 6
 
Warto przeczytać: tabsy i alkohol | Trójkąt w łóżku? Co sądzicie? | Nasienie - PYTANIE | Sperma | Nie lubie mu sprawiać przyjemności tzn ze go nie kocham? | "schemat" stosunku" - pytania i odpowiedzi | Zdrada, poradzcie | Jak nazywa się ta pani? | To jakie 30 zdan chcialby uslyszec facet w lóżku?? | sex bez przyjemności ?! | Piersi | W jakim czasie dochodzi do zapłodnienia? | Preparaty wspomagające | milosc zwiazek rozmowa a co z seksem ?? | Minipills | Chcesz seksu kobieto? To się o niego postaraj | tablet | wierszyki | wierszyk | -_Witold_- | _Witold_ | w ciazy | technik dentystyczny | faceci | markkoo | otylii | otylia | nsr | szczypek90 | zarządzanie jakością | przychodnia rodzinna | vol 11 | chamskie antysemickie | orgazm | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0