FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat został odczytany 2498 razy ¬

Informacje tutaj przedstawione s± opiniami użytkowników i daj± co najwyżej ogóln± wiedzę o problemie. Nie mog± zast±pić profesjonalnej porady lekarskiej. Forum służy do wymiany pogl±dów i do¶wiadczeń, w żadnym wypadku nie może być podstaw± do samodiagnozy. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci odno¶nie stanu zdrowia/przebiegu leczenia należy zwrócić się po poradę do lekarza. Tylko porada lekarska oparta na osobistym zbadaniu pacjenta, wywiadzie chorobowym i badaniach dodatkowych gwarantuje postępowanie bezpieczne, takie, które może dać poż±dany efekt leczniczy.



ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁˇCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zdrowie
piwo a lek 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "piwo a lek"   
 
von_bann
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:11        | zgło¶ naruszenie regulaminu

SprawdĽ swoje BMI

to już ostatni moj temat w zdrowiu obiecuje
ale mam wazne pytanie, bo szykuje sie impreza
wczoraj skonczylem brac antybiotyk sumamed, wczoraj wieczorem wziuolem ost tabletke
i czy moge dzis wypic pare piw?
czy jeszcze za wczesnie?
z gory dzieki za odpowiedz

 
Paszczak
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

Przylaczam sie, od wczoraj jestem przeziebiony dzis juz troche lepiej, biore gripex a dzisiaj bym sobie zalodkowej skosztowal, nie zaszkodzi??

 
butt3rfly
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:16      [zgłoszenie naruszenia]

lek jeszcze bedzie w organizmie jakis tydzien, wiec uwazaj bo mozesz szybko polegnać
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
von_bann
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:16      [zgłoszenie naruszenia]

ale kto ja czy paszczak?
bo nie wiem do kogo ta odpowiedz

 
butt3rfly
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:23      [zgłoszenie naruszenia]

do Ciebie

jesli chodzi o gripex to spoko
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
von_bann
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:27      [zgłoszenie naruszenia]

ze szybciej polegne to tam nic strasznego
ale nie stanie mi sie cos?
nie wiem urme abo cos?

 
butt3rfly
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:34      [zgłoszenie naruszenia]


nie
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
von_bann
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:35      [zgłoszenie naruszenia]

na pewno?

 
Paszczak
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:39     
 Usunięta przez Termitek za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
butt3rfly
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:40      [zgłoszenie naruszenia]

ty chciales zdegustowac tylko to mozesz , ale wieksze ilosci niebardzo.

_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
von_bann
 Wysłana - 13 marzec 2009 15:41     
 Usunięta przez Termitek za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
[Powiadom mnie, je¶li kto¶ odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następn±
 
Wybierz stronę:  
Przegl±d tygodnia Temat zamknięty

piwo a lek

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Uyebało mnie co¶... | prosze o interpretacje badań | Ósemka ? (zęby) | Dreszcze itd | Lewa dolna strona brzucha + brak stolca. | j±dro | ciagle choruje | grzybica? | Krosty na żołędziu, drętwienie nóg | Czy to cos powaznego? | Testosteron | ¦wierzb | Witamy | Pocisk pod skór±. | Prostotrzymacz - czy to co¶ daje??? | ból przy schylaniu | maci±g | sykut | multiselect | nasze dziewczyny | prywatne wiadomo¶ci | kacper7745 | edytor | buty nike | PALAHNIUK | nagie aktorki | Cheryl Cole | hans solo sam | człowiek bez zasad | m±dre filmy | jak zaprosić dziewczyne | lody | angaros | myorganicpl | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0