FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6549 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
połamac czy nie ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "połamac czy nie ?"   
 
FU
 Wysłana - 19 grudzień 2005 07:41      [zgłoszenie naruszenia]

napisalbym 1 ale to namawianie do przestepstwa wiec nie napisze nic
_______________________________
 
Oh my God, it's a lion, get in the car !

Specjalista -
 
faramka
 Wysłana - 19 grudzień 2005 07:45      [zgłoszenie naruszenia]

Kup jej lepszy telefon. On jej kupi coś droższego. Potem Twoja kolej. O i taka licytacja.



EDIT: btw, Ty dupa jesteś. Kobitki wolą bardziej zdecydowanych facetów

Zmieniony przez - faramka w dniu 2005-12-19 07:49:58
_______________________________
 
[www.bike.sandomierz.org]

Specjalista -
 
NiePytaj
 Wysłana - 19 grudzień 2005 08:34      [zgłoszenie naruszenia]

2 lata podrywales ?troche Ci zeszlo...

wybieram bramke nr 4


_______________________________
 
Sila plynie z krwia duma razem z nia.

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 19 grudzień 2005 08:58      [zgłoszenie naruszenia]

zostań jej kochankiem i kupuj karty doładowujące

A ja na Twoim miejscu to bym gościa połamał bo taki jestem i już, ale co tu dużo mówić ja nigdny nie będe na Twoim miejscu, bo nie zarywam do dziewczyny dwa lata
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 19 grudzień 2005 09:19      [zgłoszenie naruszenia]

czlowieku - zwodziles dziewczyne 2 lata i sie dziwisz ze kogos innego sobie poznala??? Co to za facet, ktory buduje zwiazek 2 lata - nie będąc w zadnym związku... zrestza to jest jakies glupie tlumaczenie... jestes niezdecydowany i tyle...

A co to wogole za sposb - połamac (durne okreslenie) kolesia dlatego, że jest sie samemu dupkiem? Jesli to zalatwi Twoje frustracje... to pewnie - i w ramach budowania związku, przywal z kopa tej dziewczynie...

Co za ludzie
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
Xaero85
 Wysłana - 19 grudzień 2005 09:34      [zgłoszenie naruszenia]

Mam nadzieje że to tamten koleś cie połamie. Życzę ci tego bo kawał gnoja z ciebie jest. Jesteś jak pies ogrodnika i tyle!

Znawca -
 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 19 grudzień 2005 09:37      [zgłoszenie naruszenia]

że go połamie to jest pewne bo tamten (autor) będzie się zbierał dwa lata do pierwszego ciosu
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
 
Zawodny
 Wysłana - 19 grudzień 2005 10:02      [zgłoszenie naruszenia]

2 lata szeeeroko normalka ze w tym czasie znajdzie sobie innego i sie nei wpierdalaj teraz w ten zwiazek bo po co??
_______________________________
 
wixa:-}

Znawca -
 
Nowieńkij
 Wysłana - 19 grudzień 2005 10:08      [zgłoszenie naruszenia]

tez byłem taki "mądry" jak miałem 18 lat dokładnie. No i z połamania wyszło to, że on miał lepszych kolegów niż ja.

Nie polecam.
_______________________________
 
Lecz kiedy nadejdzie godzina powstania, magnatom lud ucztę zgotuje,
muzykę piekielną zaprosi do grania, a szlachta niech wtedy tańcuje.

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 19 grudzień 2005 10:11      [zgłoszenie naruszenia]


_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

połamac czy nie ?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11