FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6549 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
połamac czy nie ? 
[powiadom znajomego]    
Autor "połamac czy nie ?"   
 
Xaero85
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:23      [zgłoszenie naruszenia]

Mam nadzieje że na mnie nikt nigdy polować nie będzie bo ja w sumie dość często odbijam na jakiś czas...

Znawca -
 
Eska
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:27      [zgłoszenie naruszenia]

Jak go polamiesz to bedziesz burakiem

Co to wogole znaczy ze 2 lata budowales zwiazek? 2 lata to mozna dom budowac jak sie nie ma odpowiednich srodkow finansowych i myslec a moze sie uda w koncu skonczyc.

Myslisz ze to przez to ze koles jej dal telefon poszla do niego? Czyli masz ja za szmate a mowisz ze ja kochasz

Nie ma czegos takiego ze mozna laske telefonem przekupic, ona poprostu cie nie kocha albo czekala na jakies bardziej zdecydowane ruchy z twojej strony i sie nie doczekala. No bo ile mozna czekac - 2 lata?

Wez sie chlopie zastanow

aha i jeszce taka rada - nie ta to inna


_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Specjalista -
 
Xaero85
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:30      [zgłoszenie naruszenia]

"aha i jeszce taka rada - nie ta to inna"- SOG za bardzo dobry tok myślenia podobny do mojego.

Znawca -
 
Eska
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:33      [zgłoszenie naruszenia]

spoko ale i tak cie nie lubie

znaczy nie to ze osobiscie ciebie tylko tych twoich glupich postow na forum



nie bierz tego do siebie
_______________________________
 
!-=PEACE, LOVE & TOLERANCE=- !

Specjalista -
 
Xaero85
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:45      [zgłoszenie naruszenia]

Nie no spoko nawet dobrze że jesteś uczciwy. O wiele bardziej szanuję osoby które mówią wprost to co myślą, niż takich fałszywych gnojków którzy mówią mi że jestem spoko, a za plecami mówią zupełnie co innego.

Znawca -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 19 grudzień 2005 14:57      [zgłoszenie naruszenia]

albo kup jej 2 telefony
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
Ospi
 Wysłana - 19 grudzień 2005 15:10      [zgłoszenie naruszenia]

kup jej krótkofalówkę pewnie jej jeszcze nie ma i abonamentu nie trzeba za nią płacić
_______________________________
 
Aby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatniej :D

 
Raptor10
 Wysłana - 19 grudzień 2005 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

połamać kolesia, niema zmiłuj!!
_______________________________
 



_SFD JUJITSU TEAM_

Specjalista -
 
shineonyou
 Wysłana - 19 grudzień 2005 15:16      [zgłoszenie naruszenia]

przepraszam cie, nie czytam wszytskich postow..ale..?
ty robiles do dziewczyny podchody dwa lata i ona ma teraz ze wzgledu na jakosc i intensywnosc staran zostac z toba do konca zycia???
ale sie usmialam...
zostales ugodzony w twoja meska dume, idz porzucaj talerzami w kuchni a dziewczyne w spokoju zostaw
nastepnym razem skrucisz czas zalotow do jednej doby
_______________________________
 
m,,m

 
__Kamil__
 Wysłana - 19 grudzień 2005 15:31      [zgłoszenie naruszenia]

no jedna doba to juz za dlugo będzie jedna noc wystarczy i koniec zwiąku
_______________________________
 
Life is a game, learn to win.

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

połamac czy nie ?

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11