FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3296 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
podczas sexu a petingu 
[powiadom znajomego]    
Autor "podczas sexu a petingu"   
 
xheen
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:03        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

siema!! Wraz z moja laska zaczeslismy wspolzycie juz jakis miesiac temu,i za kazdym razem mam przed wczesny wytrysk..dodam iz podczas petingu znacznie sie to wydluza i duzo czasu mija az dojdzie do orgazmu,co moze byc przyczyna tak wczesnego wytrysku????powiedzialbym nawet 5-minutowego ,co mam zrobic???prosze was o pomoc!pozdro

 
prezes85
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:05      [zgłoszenie naruszenia]

5-minutowy wytrysk? ło... Też tak chce...
_______________________________
 
I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

Specjalista -
 
rybcio
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:06      [zgłoszenie naruszenia]

na początku napalony jesteś,to się nie dziw że szybko kończysz,co ci poradzić,odczekać pięc minut i dalej się kochać i tak z pięć razy
_______________________________
 
Szczyt depresji - myśleć o samobójstwie w czasie masturbacji

Specjalista -
 
xheen
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:07      [zgłoszenie naruszenia]

no sory,troche zle sie wyrazilem,,,nie 5 minutowego wytrysku a 5 minutowego wspolzycia:/

 
prezes85
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:09      [zgłoszenie naruszenia]

Wiem, wiem... z czasem bedzie lepiej.
_______________________________
 
I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

Specjalista -
 
Przemo17
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:09      [zgłoszenie naruszenia]

ja sie jeszcze nie ruchałem to nie wiem, ale wydaje mi sie, że kiedy odczuwasz, że dochodzisz to przerwij na chwilę, a w to miejsce zajmij sie np. pieszczeniem partnerki albo se zapal. trudne?

 
xheen
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:12      [zgłoszenie naruszenia]

no to jak sie nie ruchales,to po co sie udzialasz???jak do tego dojdziesz to pogadamy...
prezes 85...no z czasem bedzie lepiej ,ale co radzisz aby jakos to teraz przedluzyc?

 
Przemo17
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:18     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
prezes85
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:20      [zgłoszenie naruszenia]

durex performa próbowałeś? jeszcze są te analne...
Zresztą praktyka czyni mistrza. Nie napalaj się tak

Poeksperymentuj z alko, każdy inaczej działa.
_______________________________
 
I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

Specjalista -
 
xheen
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:21     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
prezes85
 Wysłana - 30 kwiecień 2006 01:23      [zgłoszenie naruszenia]

Wczesny wytrysk to bodaj 15 ruchów, więc nie przejmuj się. Nie jest źle.

Podczas kolejnego stosunku też jest 'tylko' 5 minut?
_______________________________
 
I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

podczas sexu a petingu

Strony: 1 2