FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8987 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
podejscie dziewczyn 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "podejscie dziewczyn"   
 
Naly
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:25      [zgłoszenie naruszenia]


mam takie samo zdanie jak klejcun

Ekspert -
 
Siwek_wp2
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:28      [zgłoszenie naruszenia]

mysla 'zrobiłabym go' .. tzn te ktore powiedzialy to przy mnie ..
_______________________________
 
...widze niebo, nie mysle...

Znawca -
 
dewastat0r
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:31      [zgłoszenie naruszenia]

a w sumie dobra lajt przypomnialem sobie ze mialem kiedys kolezanke i jak z nia smigalem po centrum to mowila mi z kim by sie huśtała a z kim nie

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:33      [zgłoszenie naruszenia]

najbardziej mnie bawia wypowiedzi takie jak Pączka_90, takie pseudomoralne pjerdolenie ze inne laski sa puste, a ja taka nie jestem
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Siwek_wp2
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:35      [zgłoszenie naruszenia]

tez mnie to rozbawilo
_______________________________
 
...widze niebo, nie mysle...

Znawca -
 
moschino
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:38      [zgłoszenie naruszenia]

Sew22 - nie ma to jak ogolnianie i pisanie, ze wszystkie jestesmy takie same. W dodatku zarzucasz nam klamstwo - dlaczego mamy tutaj, patrzac jednak, ze piszemy anonimowo, wypisywac farmazony i rozszerzac nieprawdziwe poglady? Autor zadal pytanie, dostal odpowiedzi, a ze nie zgadzaja sie z tym, co Ty uwazasz, nie znaczy, ze klamiemy. Wrzucmy sobie na luz troszke

Do do pytania - moim zdaniem to sie wiaze z tym, ze faceci jednak sa wzrokowcami. Rzadko sie spotyka, by kompletna kobieta- pasztet miala (jezeli w ogole miala) dosc sensownego faceta, a jak wszyscy wiemy i sie tutaj oburzalismy w roznych tematach, odrzucajacy facet moze miec ladna kobiete (wplywaja na to inne czynniki). Zreszta daleko nie trzeba szukac - w MiU jest temat o tym, ze "facet moze byc brzydki". Sa zroznicowane poglady (nie tylko na temat urody, ale tez higieny mezczyzn), a wiec widac, ze wyglad dla niektorych kobiet kompletnie nie ma znaczenia. W przeciwienstwie do mezczyzn

Dla tych, ktore ma jakies znaczenie (np mnie) nie znaczy, ze przystojny facet = chcialabym isc z nim do lozka. Co to w ogole za myslenie? Kobiety to nie chodzacy testosteron. Oczywiscie pewnie zalezy to od tego, jakie ktos ma podejscie do seksu. Jezeli bylabym przyzwyczajona do dawania komu tylko sie da, to byc moze bym tak myslala - nie wiem. Osobiscie nie wyobrazam sobie tego, bo mam staroswieckie poglady i juz Od spojrzenia na kogos do pojscia do lozka jest bardzo druga, kreta droga, a wlasciwie to dwa inne swiaty.
_______________________________
 
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt"

 
_soldat_
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:51      [zgłoszenie naruszenia]

jasne ze myslą... moze nie tymi słowami ale myslą... mało która powie...

chociaż kolezanka z klasy bez problemu mówiła kogo mogła by "wyruchać" a kogo by nie tkneła kijem i odziwo najlepsza uczennica z wzorowym zachowaniem

Znawca -
 
moschino
 Wysłana - 31 lipiec 2009 12:56      [zgłoszenie naruszenia]



Zmieniony przez - moschino w dniu 2009-07-31 12:57:00
_______________________________
 
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt"

 
Paczek_90
 Wysłana - 31 lipiec 2009 14:48      [zgłoszenie naruszenia]

Klejcun w życiu będą na plaży i widząc takiego rozebranego kolesia nie pomyślałam, że bym mu dała! Wtedy co najwyżej oceniam jego wygląd-czy przystojny czy nie i koniec.
I nie pow że wszystkie inne są puste-chyba mnie nie zrozumiałeś. Pow, że puste są te które patrzą na kolesia i myślą-jakie ma auto i czy gdyby mu dała dupy to by się jej opłacało-nawiązałam do postu jednego z użytkowników-sew22. Ale żeby zrozumieć moją odp trzeba przeczytać temat od początku.

Zmieniony przez - Paczek_90 w dniu 2009-07-31 14:49:24

Znawca -
 
Strzygg
 Wysłana - 31 lipiec 2009 15:35      [zgłoszenie naruszenia]

A najwięcej się udzielają faceci, chociaż skąd mogą wiedzieć co tak naprawdę myślimy. To, że koleżanka mówi koledze, którego mogłaby wyruchać, a którego nie to nie zawsze znaczy, że zawsze tak reaguje na fajnego chłopaka. Różne rzeczy mówi się kiedy się jest z przyjaciółmi lub pod wpływem emocji. Ja nieraz mówiłam rzeczy kiedy byłam na jakiejś imprezie, pod wpływem atmosfery czy emocji, a normalnie bym nawet o tym nie pomyślała. Widząc chłopaka co najwyżej mogę powiedzieć czy jest w moim guście czy nie, a sex gdzie tam co do czego.
I nie wydaje mi się, żeby dziewczyny rzeczywiście potrafiły ocenić czy komuś dadzą po wyglądzie. Chyba, że laska tak wyposzczona, że już o niczym innym nie potrafi myśleć.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 12 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

podejscie dziewczyn

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12